Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 454 387 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 543,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
| Телефон: | 380372583872 |
| E-mail: | tender.cv@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
6 |
У зв’язку із значним обсягом інформації, наданої учасником, необхідністю опрацювання тендерної пропозиції, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершено протягом п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». І. Невідповідності виявлені при розгляді кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції учасника Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБС» (далі – Учасник) за предметом: «Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Кельменці-Ларга» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: частиною 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». … 1.2.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, яка повинна обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею 1.2, про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів. - Місце знаходження АБЗ під час надання послуг (адреса), актуальне при наданні послуг. - Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка), що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно договору поставки асфальтобетону. - Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Якщо Учасник згідно п. 7 Інструкції підготовки тендерної пропозиції залучає Субпідрядника, то може надаватися дана інформація про наявність вищевказаного договору між Субпідрядником та заводом. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)* Таблиця 1.2 № з/п1 Найменування АБЗ (тип/марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, лізинг, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ, тощо) (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документ(и), що підтверджує(ють) право власності учасника на АБЗ; - бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ на балансі учасника та/або інвентарну(і) картку(и) обліку основних засобів, що містять інформацію про найменування, кількість, інвентарний номер, балансову вартість активу або Витяг з реєстру нерухомого майна. … … В підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає: - договір(и) (договір(и) поставки асфальто-бетонних сумішей (далі – асфальтобетон) (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону, тощо), з усіма додатками та додатковими угодами/ додатками до додаткових угод, що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість/обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону, що мають в повній мірі забезпечити потребу в асфальтобетонних сумішах для надання послуг за предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання останньому асфальтобетонних сумішей із зазначенням кожної марки, типу, кількості/обсягів поставки/відвантаження асфальтобетону, згідно договору, який укладено учасником. У гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, предмет та ідентифікатор закупівлі. … …Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (чинний атестат виробництва) на асфальтобетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність асфальтобетонного заводу. Учасник завантажив файл «5. Інформаційна довідка про наявність АБЗ.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно форми Таблиці 1.2. вих. № 20/06-03 від 20.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка АБЗ). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 2 записи не відповідають Таблиці 1.2 Інформаційної довідки АБЗ. Учасник вказав: «Чернівецька область, Новоселицький район, с. Магала, вул. Комунальників, 14». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, …». Учаснику необхідно вказати: «Асфальтозмішувальна установка «ДС-18561»». У колонці 3 записи не відповідають Таблиці 1.2 Інформаційної довідки АБЗ. Учасник вказав: «Асфальтозмішувальна установка «ДС-18561»». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: …- Місце знаходження АБЗ під час надання послуг (адреса), актуальне при наданні послуг. …». Учаснику необхідно зазначити правильну назву району та вказати: «Чернівецька область, Чернівецький район, с. Магала, вул. Комунальників, 14». У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.2. Учасник вказав: «Право користування (Залучено на умовах договору поставки № 380/25 від 20.06.2025 з Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово- експлуатаційним підприємством)». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: …- Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Учаснику необхідно у колонці 5 вказати: «Право користування (Договір поставки №380/25 від 20.06.2025)». Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядку 1 Інформаційної довідки АБЗ (Таблиця 1.2). Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2, відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у Інформаційній довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору , копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо. Посади працівників вказуються, у відповідності з назвами посад, що зазначені у наказах про призначення, цивільно-правових угодах, тощо. Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то в угоді рекомендується вказувати посаду на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги). Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує:«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від ____20__ )», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від ____20__ )». Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1… … До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо) (не менше 9 осіб) - робітники (не менше 5 осіб). Учасник завантажив файл «3. Інформаційна довідка про наявність працівників.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 18/06-02 від 18.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущена помилка при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 4 Учасник вказав «Штатний Наказ № 36/15 К від 01.09.2015 р., Наказ № 79-а/19 К від 17.05.2019 р.». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «4. Копії наказів.pdf», у якому надана сканована копія наказу № 78-а/19 К від 17.05.2019 р. про переведення на посаду головного інженера Бигара Володимира Степановича. Учаснику необхідно виправити номер наказу, вказавши у колонці 4: «Штатний Наказ № 36/15 К від 01.09.2015 р., Наказ № 78-а/19 К від 17.05.2019 р.». Крім того у Інформаційній довідці працівників відсутні працівники на техніку, зазначену в Інформаційній довідці техніки (Таблиця 1.1.): Машиніст котка –1, Машиніст асфальтоукладача –1, Машиніст навантажувача –1. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідності з формою Таблиці 2.1. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1. … Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 3.1 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору. 4. Номер ID закупівлі в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3.Відсоток виконання договору, %. 1 2 3 4 … Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Копії Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдки(ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)1. …. Аналогічним(и) у даній процедурі закупівлі буде(уть) вважатись договір(и), укладений(і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення цієї закупівлі, предметом якого є виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального/поточного ремонту: автомобільних доріг загального користування, приміщень/територій/будівель/споруд/ об’єктів благоустрою, в рамках яких виконувались ключові види робіт/послуг, передбачені у Таблиці 3.1.1. тендерної документації. При цьому, сума аналогічного(их) договору(ів) одним договором або сумарно має складати не менше суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно кількома договорами в обсязі не менше 100% об’ємів основних (ключових) видів робіт (послуг), визначених замовником у Технічній специфікації (Додаток 3 тендерної документації), у натуральних показниках, згідно Таблиці 3.1.1. Перелік основних (ключових) видів робіт (послуг) Таблиця 3.1.1 № п/п Найменування основних (ключових) видів робіт Одинці виміру Кількість 1. Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу м2 1825,3 2. Улаштування покриття верхнього шару товщиною 50 мм з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих асфальтоукладальником м2 1825,3 3. Улаштування основи тротуарів із щебеню фракції 20-40 мм за товщини шару 12 см м2 132 4. Улаштування покриття товщиною 5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих вручну з ущільненням самохідними котками м2 132 Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно кількома договорами. … Учасник завантажив у електронній системі закупівель файл «9. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору.pdf», який містить Інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору(ів), вих. №18/06-04-а від 18.06.2025 року (Таблиця 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації) з інформацією про аналогічний досвід за 3 (трьома) виконаними договорами: 1. Договір підряду №298 від 19.06.2023 року «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. О. Маланчука в м. Чернівці (коригування)», файл «10. Копія Договору 298 від 19.06.2023 року.pdf». 2. Договір підряду №374 від 31.07.2023 року «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі ділянок на вул. М. Черемшини - вул. О. Щербанюка в м. Чернівці», файл «12. Копія Договору _374 від 31.07.2023 року.pdf». 3. Договір про закупівлю послуг №77 від 03.07.2024 року «Поточний ремонт проїзної частини вулиць Хустської територіальної громади» (Код ДК 021:2015 — 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», файл «14. Копія Договору _77 від 03.07.2024 року.pdf». Учасником підтверджено Перелік основних (ключових) видів робіт (послуг), що зазначені у Таблиці 3.1.1. Однак, на вимогу Замовника, що встановлена відповідно до вимог частини 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації: …«Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. …», Учасник не надав додатки до договорів, які є їх невід’ємними частинами, а саме: У файлі «12. Копія Договору _374 від 31.07.2023 року.pdf» відсутні додатки: Додатковий договір №1 від 29.09.2023 до Договору №374 від 31.07.2023 року; Додатковий договір №2 від 06.12.2023 до Договору №374 від 31.07.2023 року. У файлі «14. Копія Договору _77 від 03.07.2024 року.pdf» відсутній додаток: Додаткова угода №1 від 13.11.2024 до Договору про закупівлю послуг №77 від 03.07.2024. Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, надати відсутні додатки до Договору №374 від 31.07.2023 року, Договору про закупівлю послуг №77 від 03.07.2024: Додатковий договір №1 від 29.09.2023 до Договору №374 від 31.07.2023 року; Додатковий договір №2 від 06.12.2023 до Договору №374 від 31.07.2023 року; Додаткову угоду №1 від 13.11.2024 до Договору про закупівлю послуг №77 від 03.07.2024. Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині підтвердження інформації, що зазначена у Інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору (ів) (Таблиця 3.1), відповідно до вимог частини 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.