Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 799 782 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 88 998,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04362489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ліщинецька |
| Телефон: | +380978077679 |
| E-mail: | n_lischuna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08130, Україна, Київська область,Бучанський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
7 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 18 липня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не изастосовується) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконанння робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: - Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці. Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством). Обладнання, устаткування та інструменти тощо можуть підтверджуватись довідкою або іншим документом (датованим, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів. Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконанння робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, де пунктом 4 та пунктом 7 зазначений КРАЗ 65101 з реєстраційним номером 4493 ЖИУ та SHANTUI SD22 з реєстраційним номером ТО3395АМ на підтвердження інформації зазначеної в Довідці Учасник не надав Договір оренди №2102-24 від 21.02.2024 року з актом приймання-передачі та свідоцтво про реєстрацію на SHANTUI SD22 з реєстраційним номером ТО3395АМ. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці Учасник надав Договір оренди №13-О від 01.05.2024 року без акту приймання-передачі на HAMM HD130 з реєстраційним номером 77317AA, VOGELE SUPER 1900-3 з реєстраційним номером 83581AA, VOGELE SUPER 1900-3 з реєстраційним номером 83582AA. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 2. Відповідно до п. 2 Додатку 1 та п. 39 Додатку 7 тендерної документації для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про виконанння робіт, інший документ).. Учасником не надав документ який засвідчує можливість використання праці таких працівників - штатний розпис. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 3.Відповідно до п. 13 Додатку 7 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 4.Відповідно до п. 16 Додатку 7 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів (зокрема дотримуватися при будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих об’єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та забезпечувати екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище, при цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров'я людей; дотримуватися вимог екологічної безпеки при застосуванні нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем; дотримуватися правил транспортування, зберігання і застосування, нафти і нафтопродуктів, токсичних хімічних речовин та інших препаратів, з тим щоб не допустити забруднення ними або їх складовими навколишнє природне середовище; вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення; забезпечувати повне збирання, належне зберігання відходів, не допускати їх змішування; брати на себе зобов’язання у разі аварії, що спричинило забруднення навколишнього природного середовища, негайно приступити до ліквідації її наслідків; повідомляти про аварію і заходи, вжиті для ліквідації її наслідків замовнику).Учасник має право запропонувати еквівалентні матеріали передбачені у проектній документації (кошторисній частині), завантаженій у електронному вигляді, окремими файлами.. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. Враховуючи вище зазначене, у Замовника виникає необхідність щодо звернення до Учасника за поясненнями щодо кошторисної частини пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати Договір оренди №2102-24 від 21.02.2024 року з актом приймання-передачі; 2) Надати свідоцтво про реєстрацію на SHANTUI SD22 з реєстраційним номером ТО3395АМ; 3) Надати акт приймання-передачі до Договору оренди №13-О від 01.05.2024 року; 4) Надати документ який засвідчує можливість використання праці таких працівників - штатний розпис; 5) Надати Довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником; 6) Надати Довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.