Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 223 246 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 116,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44017322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ольга Федотова |
| Телефон: | +380567209381 |
| E-mail: | olafedo82@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 |
1 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктами п.1.3. та п.1.4. вимагалось: 1.3. вимагалось надати Документи в складі своєї пропозиції, для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасника, а саме: - копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р., у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає оригінали або завірені копії таких документів: видаткові накладні або балансову відомість за останній звітний період, або інвентаризаційний опис необоротних активів. 1.4. вимагалось надати Документи для підтвердження права власності або оренди приміщення Учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору); або договір оренди/суборенди/лізингу/позички або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг. Вимагалось надати інформацію щодо застосування технологій, яка може бути надана окремою довідкою (листом). Учасник надав Документи, які не відповідають вимогам пп.1.3. - 1.4. Додатку 3 до Тендерної документації. та не надав інформацію щодо застосування технологій, яка може бути надана окремою довідкою (листом). Надати документи, які вимагались у п.1.3. та п.1.4. Додатку 3 до Тендерної документації та надати інформацію щодо застосування технологій. 2) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктами пп.2.2. - 2.4. вимагалось: 2.2. До довідки додати документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я, по батькові працівника) , які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України). 2.3. Учасник підтверджує наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016). 2.4. У складі працівників робітничих професій має бути не менше 1-ї особи з: - чинним посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - допуском до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Учасник надав Документи, які не відповідають вимогам пп.2.2. - 2.4. Додатку 3 до Тендерної документації. Надати документи, які вимагались у пп.2.2. - 2.4. Додатку 3 до Тендерної документації. 3) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктами пп.3.1.; 3.5. – 3.6. вимагалось: 3.1 Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), за наведеною формою: «Довідка про досвід виконання аналогічного договору». 3.5. Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено договір), складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою замовника, а також містити інформацію про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації. 3.6. По кожному з зазначених у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель; або якщо закупівля не здійснювалася через електронну систему закупівель надати щодо цього лист- пояснення. Учасник надав Документи, які не відповідають вимогам пп.3.1.; 3.5. – 3.6. Додатку 3 до Тендерної документації. Надати документи, які вимагались у пп.3.1.; 3.5. – 3.6. Додатку 3 до Тендерної документації. 4) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» пунктом п.5 вимагалось: 5. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасник не надав інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надати відповідну інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.