Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 983 190 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 49 915,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000 UAH |
| Замовник: | Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04379835 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kuyalnyksr.od.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оранчук Аліса Василівна |
| Телефон: | +380508695906 |
| E-mail: | kuyalniks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66350, Україна, Одеська область,с Куяльник, вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н |
3 |
У зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу та перевірки документів, наданих учасником, а також для з’ясування окремих аспектів, що потребують уточнення, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 2.2. Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «2.2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт Учасник повинен зазначити інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме які будуть залучені до виконання робіт. Учасник повинен підтвердити залучення до виконання робіт наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи, а саме: Інженерно – технічні працівник: - головний інженер або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; Робітники: - працівники робітничих професій - не менше 5 осіб.» У складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «7 довідка працівники.pdf» (вих. №82 від 04.07.2025 року), в якому зазначено залучення до виконання робіт особи на посаді «виконавець робіт» – Пуй Денис Олегович. На підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин із зазначеним в довідці працівником, Учасником надано копію наказу №7 від 17 жовтня 2024 року. Водночас, у вказаному наказі посадою Пуя Д.О. зазначено «покрівельник», що належить до робітничої професії та не відповідає заявленій у довідці кваліфікації «виконавець робіт». ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 2.2. Розділу I Додатку №1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи, які вимагалися п. 2.2. Розділу I «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.