Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 353 559,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 767,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
5 |
Виникнення необхідності додаткового вивчення документів тендерної пропозиції, а також надсилання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ПРОФІБУД-ЗАХІД» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо накладеного на тендерну пропозицію КЕП/УЕП, а саме: учасником на його тендерну пропозицію накладено КЕП/УЕП, що не містить інформації про уповноважену особу учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації (відсутні прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності екскаватора, зазначеного в пункті 6 довідки щодо наявності техніки (файл під назвою «Довідка щодо наявності техніки.pdf»), надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини серії ОМ №189125, відповідно до якого власником цього екскаватора-навантажувача є міське комунальне підприємство «ЧЕРНІВЦІТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО», однак учасником у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію договору (оренди (лізингу), суборенди та ін.), укладеного з власником такої машини. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників (файл під назвою «Довідка про наявність працівників.pdf») зазначено інформацію про наявність лише одного водія автомобільного транспорту. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 1.2.2. пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації (скан-копію наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників), що підтверджують наявність наступних працівників: Круподьоров О.П., Савчук В.О., Ковальський О.І., Терен Р.І., Романовський О.Я., Карась В.В. 1.5. Невідповідність щодо наявності сертифікату відповідності на EPDM покриття, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію сертифіката відповідності на EPDM покриття. 1.6. Невідповідність щодо гарантійного листа від виробника EPDM покриття, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА», проте, згідно інформації, відображеної в наданій учасником скан-копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сторінки 1-2 файлу під назвою «Сертифікат відповідності.pdf»), виробником цього EPDM покриття є Unirubber Sp.z o.o. Крім того, гарантійний лист не містить твердження стосовно можливості поставки EPDM покриття учаснику даної процедури закупівлі у строки, передбачені тендерною документацією. 1.7. Невідповідність щодо гарантійного листа від виробника спортивного обладнання, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від виробника спортивного обладнання (сторінка 2 файлу під назвою «Гарантійний лист від виробника.pdf»), що не містить твердження виробника стосовно можливості поставки спортивного обладнання учаснику даної процедури закупівлі у строки, передбачені тендерною документацією. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Підпункти 1.2.1. та 1.2.2. пункту 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Підпункти 1.2.1. та 1.2.2. пункту 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 2.10. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 2.11. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 2.7. Пункт 2.11. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.