Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 890 130 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 58 901,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
| Телефон: | 380372583872 |
| E-mail: | tender.cv@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
9 |
Пропозицію, подану Учасником визначено наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. У зв’язку із значним обсягом інформації, наданої учасником, необхідністю опрацювання тендерної пропозиції, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершено протягом п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до яких: «…Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, згідно пункту І частини 5 Розділу 3 ТД та переліку документів, що викладені у Додатку 1 тендерної документації. ….». І. Невідповідності, виявлені Замовником у Інформації про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, згідно пункту І частини 5 Розділу 3 ТД та переліку документів, що викладені у Додатку 1 тендерної документації. Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕДБ» (далі – Учасник) за предметом: «Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Порубне – Сірет» (ремонт дорожнього покриття) (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: частиною 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1. Невідповідності, виявлені Замовником при виконанні Учасником Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації: «1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1).: Учасник у Таблиці 1.1, вказує: - Назву транспортних засобів та механізмів у відповідності до «Назва техніки та обладнання», що зазначені у Таблиці 1.1.1.. - Тип /марка/ модель, рік випуску заповнюються відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів спеціалізований тип транспортних засобів підтверджує запис у рядку «Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки: ». - Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів; для транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів за договорами оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання: номер та дату договору оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання. Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1 З№ п/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналеж-ність 1 2 3 4 5 6 … Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі Таблиця 1.1.1 № п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць 1 2 3 1 Автомобiль бортовий, вантажопiдйомнiсть не менше 3т 1 2 Автомобiль-самоскид, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т 2 3 Автогудронатор 1 4 Асфальтоукладач універсальний 1 5 Машина поливально-мийна 1 6 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина не менше 500 мм 1 7 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина не менше 2100 мм 1 8 Машина маркірувальна самохідна 1 9 Навантажувач одноковшевий, вантажопiдйомнiсть не менше 2 т 1 10 Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса не менше 8 т 1 11 Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса не менше 13 т 1 12 Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса не менше 16 т 1 …». Учасник завантажив файл «01 Довідка техніка.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 001 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка техніки). Однак, Учасником допущені невідповідності при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Автомобiль бортовий, вантажопiдйомнiсть не менше 3т», як вимагав Замовник у рядку 1 колонка 2 Таблиці 1.1.1. У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Загальний вантажний бортовий- тентований/ MERCEDES-BENZ/308D, 1990р.». Відповідно до технічних характеристик, що містяться у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХМ 952706 від 26.10.2017р. «Загальний вантажний бортовий- тентований/ MERCEDES-BENZ/308D, 1990р.», має «повну масу 3501», «масу без навантаження 2100». Отже, вантажопідйомність автомобіля «Загальний вантажний бортовий- тентований/ MERCEDES-BENZ/308D, 1990р.» складає 3501 – 2100 = 1401 (кг). Замовник відповідно до рядку 1 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагав «Автомобiль бортовий, вантажопiдйомнiсть не менше 3т». Зазначена у колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки одиниця техніки «Загальний вантажний бортовий- тентований/ MERCEDES-BENZ/308D, 1990р.» не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у рядку 1 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації. Учаснику необхідно підтвердити наявність відповідної одиниці техніки «Автомобiль бортовий, вантажопiдйомнiсть не менше 3т», як вимагав Замовник у рядку 1 колонки 2 Таблиці 1.1.1. У рядку 4: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Автогудронатор», як вимагав Замовник у рядку 3 колонка 2 Таблиці 1.1.1. У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Автогудронатор Вантажний спеціалізований цистерна FREIHGT- SPESIALIZED/DAF/XF 460 FAR, 2016р». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Тип /марка/ модель, рік випуску заповнюються відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів спеціалізований тип транспортних засобів підтверджує запис у рядку «Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки: ». Відповідно до записів, що містяться у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХВ 041380 від 29.10.2020р. у колонці 3 рядку 4 необхідно вказати: «ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ /FREIHGT- SPESIALIZED ЦИСТЕРНА (ПЕРЕОБЛАДН. ВСТАН. НА ШАСІ АВТО. ЦИСТЕРН. ТА ОБЛАД. АВТОГУДРОНАТОРОМ)/DAF/XF 460 FAR, 2016р». Учаснику необхідно виправити у рядку 4 Інформаційної довідки техніки невідповідності , виявлені Замовником. У рядку 8: У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Право користування». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір надання послуг)». Учаснику необхідно виправити у рядку 8 Інформаційної довідки техніки невідповідності , виявлені Замовником. У рядку 9: У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Машина для розмітки доріг/ HOFMANN/H33-1, 2007р.». У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Право користування». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір надання послуг)». Учасник на підтвердження інформації, вказаної у колонці 3 надав файл «Договір ФОП Гелла.pdf», який містить Договір надання послуг техніки № 18/03/24-П від 18.03.2024р. та Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ №059264 від 27.03.2017 (власник – Гелла Тамара Петрівна), яке не завірене власником. Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). …». Учаснику необхідно виправити у рядку 9 Інформаційної довідки техніки невідповідності , виявлені Замовником та надати Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ №059264 від 27.03.2017, завірене власником– Гелла Тамарою Петрівною. У рядку 13: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса не менше 16 т», як вимагав Замовник у рядку 12 колонки 2 Таблиці 1.1.1. У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Коток дорожній / HAMM/ Н20і, 2017р.». У колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Право користування». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику у колонці 5 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки необхідно вказати: «Право користування (договір надання послуг)». Учасник на підтвердження інформації, вказаної у колонці 3 надав файл «Договір ПАТ РШБ коток.pdf», який містить Договір про надання послуг №2802-02П від 28.02.2024р. не підписаний Замовником послуг та Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ОМ №093236 від 02.03.2021 (власник – Прат «Рівнеавтошляхбуд»), не завірене власником. Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку1 виконання договору про закупівлю: Примітка1: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України).…». Учаснику необхідно виправити у рядку 13 Інформаційної довідки техніки невідповідності , виявлені Замовником, та надати відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: Договір про надання послуг №2802-02П від 28.02.2024р. підписаний Замовником послуг – ТОВ «ЕДБ». Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ №059264 від 27.03.2017, завірене власником – Прат «Рівнеавтошляхбуд». Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1), відповідно до розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1. з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1) У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації: «1.2.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, яка повинна обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею 1.2, про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням: Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів. - Місце знаходження АБЗ під час надання послуг (адреса), актуальне при наданні послуг. - Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка), що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно договору поставки асфальтобетону. - Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Якщо Учасник згідно п. 7 Інструкції підготовки тендерної пропозиції залучає Субпідрядника, то може надаватися дана інформація про наявність вищевказаного договору між Субпідрядником та заводом. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)* Таблиця 1.2. № з/п1 Найменування АБЗ (тип/марка/модель)2 Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса)3 Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка)4 Інформація про права (власний/орендований АБЗ, лізинг, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ, тощо) (назва документу, номер, дата)5 1 2 3 4 5 …». Учасник завантажив файл «02 АБЗ.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно форми Таблиці 1.2. вих. № 002 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка АБЗ). Однак, Учасником допущена помилка при її заповненні у колонці 2 рядку 1, зокрема: У рядку 1: У колонці 2 записи не відповідають вимогам частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Учасник вказав: «Стаціонарна асфальтозмішувальна установка / ДС-168М». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів.». Учасник завантажив файл «ОЗ-6 на АБЗ.pdf», який містить інвентарну картку обліку основних засобів №214 від 16.09.2013, згідно записів у якій у колонці 2 рядку 1 необхідно вказати: «Установка асфальтозмішувальна / ДС-168М». Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядку 1 Інформаційної довідки АБЗ (Таблиця 1.2). Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2, відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Невідповідності, виявлені Замовником при виконанні Учасником Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у Інформаційній довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору , копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо. Посади працівників вказуються, у відповідності з назвами посад, що зазначені у наказах про призначення, цивільно-правових угодах, тощо. Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то в угоді рекомендується вказувати посаду на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги). Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує:«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від ____20__ )», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від ____20__ )». Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1 № п/п Посада П.І.Б. Штатний, сумісництво, цивільно-правова угода, залучений за договором оренди, або договором надання послуг (номер наказу, дата/ номер цивільно-правової угоди, дата/ номер договору оренди, дата/ номер договору надання послуг, дата) 1 2 3 4 … До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо) (не менше 13 осіб) - робітники (не менше 7 осіб).». Учасник завантажив файл «03 Довідка працівники.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 003 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущена помилка при її заповненні у колонці 4 рядку 9, зокрема: У рядку 9: Учасник у колонці 4 рядку 9 вказав «Штатний (наказ №09-15К від 23.09.2016)». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «горюк_с_д_наказ.pdf», у якому надана сканована копія наказу №09-15К від 22.09.2016 про прийняття на роботу Горюка Сергія Дмитровича – водія. Учаснику необхідно виправити дату наказу та вказати у колонці 4: «Штатний (наказ №09-15К від 22.09.2016)». Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідності з формою Таблиці 2.1. 3. Невідповідності, виявлені Замовником при виконанні Учасником Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно до частини 3 Додатку 1 тендерної документації: «3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1. У Таблиці 3.1 учасник вказує: - Ціну договору, уточнену на момент завершення договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). - Суму виконання договору – кінцеву суму виконання договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). - Відсоток виконання договору, як відношення: Сума виконання договору/ Ціна договору *100. Якщо договір не завершений, а діючий, вказується ціна договору (уточнена ціна) та фактичне виконання договору. Відповідно вираховується відсоток виконання такого договору як відношення: Сума фактичного виконання договору/ Ціна договору *100. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 3.1 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору. 4. Номер ID закупівлі в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3.Відсоток виконання договору, %. 1 2 3 4 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) …». Учасник завантажив у електронній системі закупівель файл «04 Довідка аналогічні договори.pdf», який містить Інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору(ів), вих. №004 від 23.06.2025 року (Таблиця 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації) (далі – Інформаційна довідка аналогічних договорів) Однак, Учасником допущенаі помилка при заповненні колонки 2 рядку 1, зокрема: У рядку 1 Учасник у колонці 2 Інформаційної довідки аналогічних договорів (Таблиця 3.1.) вказав: «Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Єрмака, будинок 2 А код ЄДРПОУ 25845655 (Термін дії договору 30.03.2021р. - 30.12.2025р.)». Враховуючи те, що згідно Додаткової угоди №14 від 30.12.2024р до Договору № 47/21-П від 30.03.21р., дана угода діє до 31.12.2025р., а Замовником (після перейменування) є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області Учаснику відповідно до вимог колонки 2 Таблиці 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації «Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ» необхідно вказати: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області, 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Єрмака, будинок 2 А, код ЄДРПОУ 25845655». Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині підтвердження інформації, що зазначена у Інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору (ів) (Таблиця 3.1), відповідно до вимог частини 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін усунути невідповідності встановлені Замовником при кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
У зв’язку із значним обсягом інформації, наданої учасником, необхідністю опрацювання тендерної пропозиції, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершено протягом п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». І. Невідповідності виявлені при розгляді кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції учасника Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» (далі – Учасник) за предметом: «Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Порубне – Сірет» (ремонт дорожнього покриття) (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: частиною 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1).: Учасник у Таблиці 1.1, вказує: - Назву транспортних засобів та механізмів у відповідності до «Назва техніки та обладнання», що зазначені у Таблиці 1.1.1.. - Тип /марка/ модель, рік випуску заповнюються відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів спеціалізований тип транспортних засобів підтверджує запис у рядку «Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки: ». … Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1 З№ п/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналеж-ність 1 2 3 4 5 6 … Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі Таблиця 1.1.1 № п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць 1 2 3 … … … 7 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина не менше 2100 мм 1 … … … 12 Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса не менше 16 т 1 … Учасник завантажив файл «2.МТБ.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 2 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка техніки). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 7: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина не менше 2100 мм», як вимагав Замовник у рядку 7 колонки 2 Таблиці 1.1.1. У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Фреза дорожня WIRTGEN W200 F 2021 рік». Відповідно до технічних характеристик, що містяться у відкритих джерелах, зокрема: https://www.lectura-specs.com.ua/ua/model/budivel-na-tehnika/dorozna-freza-wirtgen/w-200-f-11720778, «Фреза дорожня WIRTGEN W200 F, 2021 рік», має ширину різання (фрезерування) 2000 мм. Замовник відповідно до рядку 7 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагав «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина не менше 2100 мм», тобто з шириною різання (фрезерування) 2100 мм. Зазначена у колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки одиниця техніки «Фреза дорожня WIRTGEN W200 F 2021 рік» не відповідає вимогам Замовника. У рядку 11: У колонці 2 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса не менше 16 т», як вимагав Замовник у рядку 12 колонки 2 Таблиці 1.1.1. У колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки Учасник вказав: «Коток дорожній HAMM НР180 2011 рік». Відповідно до записів у свідоцтві про реєстрацію машини Серія ОМ №205723 від 25.01.2023 «Коток дорожній HAMM НР180 2011 рік» (Власник – ТОВ «НАДВІРНЯНСЬКА АВТОБАЗА») у рядку «Маса машини» наявний запис «14 415 кг», що менше 16 000 кг. Замовник відповідно до рядку 12 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагав «Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса не менше 16 т», тобто з масою не менше 16 000 кг. Зазначена у колонці 3 Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки одиниця техніки «Коток дорожній HAMM НР180 2011 рік» не відповідає вимогам Замовника. Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядках 7, 11 Інформаційної довідки техніки (Таблиця 1.1). Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1), відповідно до розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1. з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1) У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 1.2.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, яка повинна обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею 1.2, про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням: Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів. - Місце знаходження АБЗ під час надання послуг (адреса), актуальне при наданні послуг. - Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка), що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно договору поставки асфальтобетону. - Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Якщо Учасник згідно п. 7 Інструкції підготовки тендерної пропозиції залучає Субпідрядника, то може надаватися дана інформація про наявність вищевказаного договору між Субпідрядником та заводом. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)* Таблиця 1.2. № з/п1 Найменування АБЗ (тип/марка/модель)2 Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса)3 Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка)4 Інформація про права (власний/орендований АБЗ, лізинг, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ, тощо) (назва документу, номер, дата)5 1 2 3 4 5 Учасник завантажив файл «16.Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно форми Таблиці 1.2. вих. № 5/1 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка АБЗ). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.2. Учасник вказав: «Договір поставки №09/06-2025 від 09 червня 2025 р.». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: …- Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Учаснику необхідно у колонці 5 вказати: «Право користування (Договір поставки №09/06-2025 від 09 червня 2025 р.)». Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядку 1 Інформаційної довідки АБЗ (Таблиця 1.2). Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2, відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2 та надати зазначені вище підтверджуючі документи. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у Інформаційній довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору , копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо. Посади працівників вказуються, у відповідності з назвами посад, що зазначені у наказах про призначення, цивільно-правових угодах, тощо. Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то в угоді рекомендується вказувати посаду на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги). Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує:«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від ____20__ )», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від ____20__ )». Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1 № п/п Посада П.І.Б. Штатний, сумісництво, цивільно-правова угода, залучений за договором оренди, або договором надання послуг (номер наказу, дата/ номер цивільно-правової угоди, дата/ номер договору оренди, дата/ номер договору надання послуг, дата) 1 2 3 4 … До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо) (не менше 13 осіб) - робітники (не менше 7 осіб). Учасник завантажив файл «10.Працівники.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 4 від 23.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 6, рядку 12: Учасник у колонці 4 рядку 6 вказав «Штатний Наказ №11/К від 15.02.2021 р.». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «11.Накази.pdf», у якому надана сканована копія наказу №11/К від 15.02.2021 р. про прийняття на роботу Квича Андрія Васильовича – майстра виробничої дільниці. Учасник у колонці 4 рядку 12 вказав наказ під таким самим номером та датою – «Штатний Наказ №11/К від 15.02.2021 р.», але на іншого працівника Шваба Василя Сергійовича – дорожнього робітника. Учасник надав накази на приймання 2-х працівників окремо, при цьому вказав у Інформаційній довідці працівників та надав копії наказів під одним номером та датою – Наказ №11/К від 15.02.2021 р. Учаснику необхідно виправити номер в одному з наказів рядку 6 або рядку 12. У рядку 10, рядку 15: Учасник у колонці 4 рядку 10 вказав «Штатний Наказ №5К/24 від 09.02.2024 р.». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «11.Накази.pdf», у якому надана сканована копія наказу 5К/24 від 09.02.2024 р. про прийняття на роботу Гавадзина Ігора Ігоровича – дорожнього робітника. Учасник у колонці 4 рядку 15 вказав наказ під таким самим номером та датою – «Штатний Наказ №5К/24 від 09.02.2024 р.», але на іншого працівника Колосовського Юрія Михайловича – дорожнього робітника. Учасник надав накази на приймання 2-х працівників окремо, при цьому вказав у Інформаційній довідці працівників та надав копії наказів під одним номером та датою – Наказ №5К/24 від 09.02.2024 р. Учаснику необхідно виправити номер в одному з наказів рядку 10 або рядку 15. У рядку 11, рядку 14: Учасник у колонці 4 рядку 11 вказав «Штатний Наказ №20/К від 30.07.2021 р.». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «11.Накази.pdf», у якому надана сканована копія наказу №20/К від 30.07.2021 р. про прийняття на роботу Остапіва Ігора Васильовича – дорожнього робітника. Учасник у колонці 4 рядку 14 вказав наказ під таким самим номером та датою – «Штатний Наказ №20/К від 30.07.2021 р.», але на іншого працівника Марущака Андрія Дмитровича – дорожнього робітника. Учасник надав накази на приймання 2-х працівників окремо, при цьому вказав у Інформаційній довідці працівників та надав копії наказів під одним номером та датою – Наказ №20/К від 30.07.2021 р. Учаснику необхідно виправити номер в одному з наказів рядку 11 або рядку 14. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідності з формою Таблиці 2.1. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1. У Таблиці 3.1 учасник вказує: - Ціну договору, уточнену на момент завершення договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). - Суму виконання договору – кінцеву суму виконання договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). - Відсоток виконання договору, як відношення: Сума виконання договору/ Ціна договору *100. Якщо договір не завершений, а діючий, вказується ціна договору (уточнена ціна) та фактичне виконання договору. Відповідно вираховується відсоток виконання такого договору як відношення: Сума фактичного виконання договору/ Ціна договору *100. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 3.1 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору. 4. Номер ID закупівлі в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3.Відсоток виконання договору, %. 1 2 3 4 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Інформаційна довідка має містити інформацію про не менш ніж один вказаний аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, термін дії договору, згідно Таблиці 3.1. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Копії Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдки(ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)1. Примітка1: Учасник надає копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), які містять основні (ключові) види робіт (послуг), що визначені замовником у Таблиці 3.1.1. та кінцеві (форми КБ-2в) та (форми КБ-3), які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1. Форми КБ-2в та форми КБ-3 надаться учасниками, окремими файлами, по роках та місяцях виконання відповідного аналогічного договору. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору(-рів) надавати не обов’язково. Аналогічним(и) у даній процедурі закупівлі буде(уть) вважатись договір(и) реконструкції/капітального ремонту/ послуг поточного / поточного середнього ремонту дорожнього покриття, укладений (і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного(их) договору(ів) одним договором або сумарно має складати не менше 90% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно кількома договорами в обсязі не менше 100% об’ємів основних (ключових) видів робіт (послуг), визначених замовником у Технічній специфікації (Додаток 3 тендерної документації), у натуральних показниках, згідно Таблиці 3.1.1. Перелік основних (ключових) видів робіт (послуг) Таблиця 3.1.1 № п/п Найменування основних (ключових) видів робіт Одинці виміру Кількість 1. Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покритті м2 4336 2. Улаштування покриття з гарячих крупнозернистих асфальтобетонних сумішей м2 460 3. Улаштування покриття з гарячих щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей м2 3876 4. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.11 км лінії 1,248 Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно кількома договорами. … Учасник завантажив у електронній системі закупівель файл «12.Довідка досвід.pdf», який містить Інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору(ів), вих. №5 від 23.06.2025 року (Таблиця 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації) (далі – Інформаційна довідка аналогічних договорів) з інформацією про аналогічний досвід за 3 (трьома) виконаними договорами. Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1 У колонці 3 Учасник вказав: «Договір №183 від 19.07.2023р. «Капітальний ремонт вул. Косачівської в м.Коломиї Капітальний ремонт вул. Косачівської в м.Коломиї» ДК 021:2015 код 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг 8b11141bdee04353b6c30a660b701faf». Відповідно до Таблиці 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та інформації у системі Prozorro необхідно вказати: «Номер договору: №183. Дата укладання договору: 19.07.2023. Предмет договору: ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Косачівської в м. Коломиї». Номер ID закупівлі в системі Prozorro: UA-2023-06-16-002327-a ● 8b11141bdee04353b6c30a660b701faf». Учасник на підтвердження інформації у колонці 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав аналогічний Договір №183 від 19.07.2023 р. у файлі «Аналогічний договір (Косачівська).pdf» та усі додатки до договору з 3-а додатковими угодами у файлі «Додатки до Договору (Косачівська).pdf», що відповідає інформації розміщеній в електронній системі закупівель Prozorro. Учасник на підтвердження інформації у колонці 4 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав Копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) у файлах «Акти (Косачівська)-липень 2023р.pdf», «Акти (Косачівська)-листопад 2023р.pdf» з відповідним підтвердженням Переліку основних (ключових) видів робіт (послуг), зазначених у пунктах 1, 4 Таблиці 3.1.1. У рядку 2 У колонці 3 Учасник вказав: «Договір №222/23 від 21.09.2023р. Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано- Франківськ за (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2- 3:2014. d74a025748e943a6abb079f3bc7f6403». Відповідно до Таблиці 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та інформації у системі Prozorro необхідно вказати: «Номер договору: №222/23. Дата укладання договору: 21.09.2023. Предмет договору: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014. Номер ID закупівлі в системі Prozorro: UA-2023-08-29-009838-a ● d74a025748e943a6abb079f3bc7f6403». Учасник на підтвердження інформації у колонці 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав аналогічний Договір №222/23 від 21.09.2023 р. у файлі «Договір про закупівлю послуг №222-23 від 21.09.2023р.pdf» та усі додатки до договору з додатковою угодою у файлі «Додатки до Договору (вул.Чорновола).pdf», що відповідає інформації розміщеній в електронній системі закупівель Prozorro. Учасник на підтвердження інформації у колонці 4 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав Копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) у файлі «Акт за жовтень (7 879 820,39 грн.) до договору про закупівлю послуг №222-23 від 21.09.2023р.pdf», з відповідним підтвердженням Переліку основних (ключових) видів робіт (послуг), зазначених у пунктах 2, 3 Таблиці 3.1.1. Перелік основних (ключових) видів робіт (послуг), визначений Замовником у пунктах 1 – 4 Таблиці 3.1.1 підтверджений Учасником, у відповідних обсягах, зазначених у Актах приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), за виконаним Договором №183 від 19.07.2023 р. та Договором №222/23 від 21.09.2023 р. У рядку 3 У колонці 3 Учасник вказав: «Договір №695 від 25.11.2021р. Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Проектна (від І. Франка до Д.Галицького) в м. Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області bcdfbfe7fa354452b5e6a212af083205». Відповідно до Таблиці 3.1. розділу 3 Додатку 1 тендерної документації та інформації у системі Prozorro необхідно вказати: «Номер договору: №695. Дата укладання договору: 25.11.2021. Предмет договору: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Проектна (від І.Франка до Д.Галицького) в м.Бурштин, Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Номер ID закупівлі в системі Prozorro: UA-2021-10-14-000146-a ● bcdfbfe7fa354452b5e6a212af083205». Відповідно до вимог частини 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації: …«Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. …» Учасник на підтвердження інформації у колонці 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав аналогічний Договір №695 від 25.11.2021 р. у файлі «Договір №695 від 25.11.2021р.pdf» та додатки до договору у файлі «Додаток до договору №695 від 25.11.2021р.pdf», що не відповідають додаткам розміщеним в електронній системі закупівель Prozorro, а саме: відсутній ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА№104 (Форма 5) та План фінансування робіт (Додаток 3 до Договору №695 від 25.11.2021р., який є невід’ємною частиною договору). Учасник на підтвердження інформації у колонці 4 Інформаційної довідки аналогічних договорів надав Копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) у файлах «Акт за грудень- 3 723 715,20 (до Договору №695 від 25.11.2021р).pdf», «Акт за грудень- 1 860 688,80 (до Договору №695 від 25.11.2021р).pdf». Учасник не надав усі додатки до Договору №695 від 25.11.2021р., які є його невід’ємною частиною. Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити невідповідності виявлені у колонці 3 рядків 1, 2, 3 Інформаційної довідки аналогічних договорів та надати відсутні додатки до Договору №695 від 25.11.2021р., розміщені в електронній системі закупівель Prozorro: ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА№104 (Форма 5); План фінансування робіт (Додаток 3 до Договору №695 від 25.11.2021р. Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині підтвердження інформації, що зазначена у Інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору (ів) (Таблиця 3.1), відповідно до вимог частини 3.1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін усунути невідповідності встановлені Замовником при кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.