Закупівлю оголошено - 30-05-2025, 23:31. Дата останніх змін - 02-07-2025, 10:24

Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів

Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів... Державна закупівля - UA-2025-05-30-009659-a Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів від замовника Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" від 5/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-30-009659-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-30-011574-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-05-2025, 23:31
по 09-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-05-2025, 23:31
по 12-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1950996
1 950 996 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 754,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:58 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
ЄДРПОУ:05472519 Досьє YouControl
Контактна особа:Чень Андрій Романович
Телефон:380972107731
E-mail:greenworkplace7@gmail.com
Місцезнаходження:
79020, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт елементів благ ...
1 950 996 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-06-2025 по 11-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, смт Куликів, , , Павленко Тетяна Євгенівна
Остаточна пропозиція:
1 936 463,27 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2025, 23:32
Період подачі оскарження:
по 24-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 17-06-25, 21:12:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 27.06.2025 року.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-06-25, 23:21:01
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підписаний та завірений печаткою ( у випадку її використання) проект договору (Додаток № 2). Б) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 2) Перелік виявлених невідповідностей: А) У складі тендерної пропозиції Учасника наявний проект договору (Додаток № 2), однак не зовсім в повному вигляді, а точніше додаток №2 до проекту договору (Додаток № 2) присутній в обрізаному вигляді, при перегляді якого не видно до кінця назви закупівлі та частини додатку. Б) У складі тендерної пропозиції Учасника наявна ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками із вказаним початком дії ліцензії (27 грудня 2018р.) та датою видачі (9 січня 2019р.), однак немає даних про її чинність на момент подачі її учасником в складі своєї тендерної пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: проект договору (Додаток № 2) в повному обсязі (тобто із додатком №2 до проекту договору) підписаний та завірений печаткою ( у випадку її використання). Б) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Тобто або надати чинну ліцензію або надати пояснення щодо дії вже наданої ліцензії в формі довідки довільної форми

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-06-25, 23:21:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-30-009659-a-a1
Номер договору:
30/06/25
Дата підписання договору:
27-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-06-2025 по 31-12-2025
1 936 463,27 UAH
Ціна договору
1 613 719,39 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 936 463,27 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-06-2025, 15:54:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 (за виключенням переліку підстав неповернення забезпечення, які вказуються з врахуванням пункту 47 Особливостей) на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» ЄДРПОУ 05472519 IBAN UA 138201720344310010000021023 в ДКСУ Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3 % від очікуваної вартості) – 58 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.97
Доказ:
Документ
гарантія зміни.rar, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
техніка Вельт.rar, Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: Учасник повинен підтвердити наявність • Вантажних автомобілів • Укладальників асфальтобетону
Доказ:
Документ
техніка Вельт.rar, На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
працівники Вельт.rar, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 (згідно додатку №1 до тендерної документації)
Доказ:
Документ
працівники Вельт.rar, Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з охорони праці та промислової безпеки не менше, ніж трьома працівниками учасника
Доказ:
Документ
працівники Вельт.rar, Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника
Доказ:
Документ
працівники Вельт.rar, Для головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації зазначеного учасником у довідці про наявність працівників згідно пункту 1.3.1, надати копії дипломів про наявність вищої будівельної освіти з кваліфікацією інженера в галузі будівництва.
Доказ:
Документ
працівники Вельт.rar, До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг (договір ЦПХ) / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
документи тп.rar, Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: (не менше одного договору) (таблиця згідно додатку №1 до тендерної документації)
Доказ:
Документ
кульпарківська 2023.rar, Скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1 цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі.
Доказ:
Документ
кульпарківська 2023.rar, А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації.
Доказ:
Документ
кульпарківська 2023.rar, Лист - відгук від Замовника щодо повного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації.(не менше одного)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:30-05-2025, 23:31:27
    Інший
    публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 13:41:30
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено30-05-2025, 23:32:02
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 13:42:14
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено30-05-2025, 23:31:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-05-2025, 23:31:27
            Тендерна документація
            публічний Видалено30-05-2025, 23:31:27
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 13:38:17
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 13:38:31
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:30-05-2025, 23:31:27
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:30-05-2025, 23:31:27
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:30-05-2025, 23:31:27

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , , учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця , Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі 20 відсотків і більше від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей. У складі тендерної пропозиції подається довідка довільної форми від субпідрядника, якого залучають для виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про відсутність відносно нього підстав, які визначені пунктом 47 Особливостей. У складі тендерної пропозиції потрібно надати листи-згоди від кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника (щодо незаперечення їх залучення до виконання робіт на субпідряді в учасника). У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконаців – надати інформаційну довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучатися для виконання частини робіт, для якої необхідно мати відповідну ліцензію чи інший дозвільний документ, то такий надається у складі тендерної пропозиції.
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      3. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 (за виключенням переліку підстав неповернення забезпечення, які вказуються з врахуванням пункту 47 Особливостей) на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» ЄДРПОУ 05472519 IBAN UA 138201720344310010000021023 в ДКСУ Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3 % від очікуваної вартості) – 58 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      2,97
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 (за виключенням переліку підстав неповернення забезпечення, які вказуються з врахуванням пункту 47 Особливостей) на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» ЄДРПОУ 05472519 IBAN UA 138201720344310010000021023 в ДКСУ Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3 % від очікуваної вартості) – 58 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом.
                      4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: (не менше одного договору) (таблиця згідно додатку №1 до тендерної документації) , Аналогічний за предметом закупівлі договір - це договір предметом якого є поточний ремонт, капітальний ремонт та/або реконструкція. Предмет аналогічного договору повинен включати благоустрій території. (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (них) договору (ів) за період 2022-2025 років. Аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі.
                      Документ
                      Скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1 цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі. , Скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1 цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток).
                      Документ
                      А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації. , А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці «Сума виконання договору» таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації.
                      Документ
                      Лист - відгук від Замовника щодо повного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації.(не менше одного) , Лист - відгук від Замовника щодо повного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.2.1. цього додатку до тендерної документації.(не менше одного)
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 (згідно додатку №1 до тендерної документації) , Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 (згідно додатку №1 до тендерної документації) ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 4 до тендерної документації), в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – 1 особа; - інженер з охорони праці – не менше 1 особи; - працівники будівельних спеціальностей – не менше 7 осіб
                      Документ
                      Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з охорони праці та промислової безпеки не менше, ніж трьома працівниками учасника , Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з охорони праці та промислової безпеки не менше, ніж трьома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення чинні на дату подання пропозиції).
                      Документ
                      Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника , Учасник повинен надати підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту)
                      Документ
                      Для головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації зазначеного учасником у довідці про наявність працівників згідно пункту 1.3.1, надати копії дипломів про наявність вищої будівельної освіти з кваліфікацією інженера в галузі будівництва. , Для головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації зазначеного учасником у довідці про наявність працівників згідно пункту 1.3.1, надати копії дипломів про наявність вищої будівельної освіти з кваліфікацією інженера в галузі будівництва.
                      Документ
                      До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг (договір ЦПХ) / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). , До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг (договір ЦПХ) / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт елементів благоустрою (доріжок) в парку імені Івана Франка у м. Львів
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 30-05-2025, 23:31:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: Учасник повинен підтвердити наявність • Вантажних автомобілів • Укладальників асфальтобетону , Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: Учасник повинен підтвердити наявність • Вантажних автомобілів • Укладальників асфальтобетону
                      Документ
                      На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. , На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ