Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бережна Анжела Володимирівна |
| Телефон: | +380544625859 |
| E-mail: | angelika.bai95@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
4 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 30.05.2025 року № 1/30-05 оголошено проведення відкритих торгів з особливостями у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі - «Поточний ремонт житлового будинку із заміною пошкоджених вікон в під'їздах багатоквартирного житлового будинку за адресою вулиця Івана Шаповала, 29 А в м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015 45421100-5 – «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій»), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-30-005826-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО». В зв’язку з неможливістю дотримання під час дії на території України воєнного стану терміну розгляду тендерної пропозиції через постійні тривалі повітряні тривоги та велику навантаженість в роботі уповноваженої особи, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та належного розгляду тендерної пропозиції, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 8 робочих днів, а саме до 23 червня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО» до 23 червня 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО» відповідно до частини 10 статті 29 Закону
Шановний Учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції, уповноваженою особою виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. 1. На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати: Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Та на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: - накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво або скан-копію договору цивільно-правового характеру. 1.1. Учасником надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, про те в таблиці 1 та наданих договорах ЦПХ знайдено невідповідності: - на працівників Іванець І. В., Панченко А. В., Крейтер Є. В., Гармаш М. В., Кукулевська Н. В. надано договори ЦПХ №05/05-1-монт, №05/05-2-монт, №05/05-3-монт, №05/05-4-монт, №05/05-5-монт від 05.05.2025 р. на виконання «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон з улаштуванням укосів в Криворізькій гімназії №108 Криворізької міської ради: 50103, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 115, ДК 021:2015: 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи», які не мають жодного відношення до закупівлі - «Поточний ремонт житлового будинку із заміною пошкоджених вікон в під'їздах багатоквартирного житлового будинку за адресою вулиця Івана Шаповала, 29 А в м. Охтирка, Сумської області», (код за ДК 021:2015 45421100-5 – «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій»), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-30-005826-a. 1.2. Учасником надано наказ № 1-к від 05.02.2024 р. на призначення монтажника будівельного Грицаєнко С. В., а згідно умов Учасник до наказу також повинен надати і трудову книжку на даного працівника. 2. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учасник повинен надати: Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені Учасника процедури закупівлі, дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Учасником надано відповідну довідку, про те у вказаному Дилерському договорі № 100624/1Д від 10.06.2024 р. п. 4.4. відсутня інформація про конкретну марку вантажного автомобіля технічний паспорт до якої надано на підтвердження. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1.На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику надати дійсні договори ЦПХ із працівниками, що будуть задіяні при наданні послуг на закупівлю - «Поточний ремонт житлового будинку із заміною пошкоджених вікон в під'їздах багатоквартирного житлового будинку за адресою вулиця Івана Шаповала, 29 А в м. Охтирка, Сумської області». 1.2.На вимогу пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику надати трудову книжку Грицаєнко С. В. 1.3. На вимогу пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) Учаснику надати підтвердну інформацію або посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) щодо зазначеного в довідці 2.1 вантажного автомобіля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.