Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 274 803,93 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 374,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20055078 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tender.atc.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Авдоніна Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380442075669 |
| E-mail: | AVDONINA@ATC.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції ТОВ "МАРКЕТСТРОЙ 2020". 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "МАРКЕТСТРОЙ 2020" згідно підпункту 1 пункту 8 Додатку 5 до ТД в наданому документу «Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги» але надав не всі копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно вимог підпункту 2 пункту 8 Додатку 5 до ТД. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити у систему «копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками» згідно наданому переліку працівників в «Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги». 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Просимо надати оновлений окремий документ зі змістом наданого документу «Розрахунок заробітної плати» згідно вимог пункту 11 додатку 5 до ТД «Пояснювальна записка» 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно пункту 11 Додатку 5 до ТД. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в систему документ «Пояснювальна записка». Філія «ВП АТЦ» АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.