Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 872 136 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 721,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43938788 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Сосницька |
| Телефон: | +380562236063 |
| E-mail: | andvkg@dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31 |
0 |
1. Відповідно до вимог пп. 1. п. 19 Додатку № 1 до тендерної документації Учасником для підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі, надано довідку № 24 від 30.05.2025 та підтверджуючі документи до неї. Строк надання послуг по даній закупівлі: до 01.12.2025 р. Термін дії цивільно-правового договору № 8 від 29.05.2025 укладеного між ФОП Доманов А. О. та Зайцевим О. Г. (зварювальником) до 02.07.2025 р. Це означає, що після 02.07.2025 працівник не зможе продовжувати надавити послуги за цим договором, хоча послуги мають бути надані до 01.12.2025. Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи на право використання праці Зайцева О. Г.(зварювальника) строком до 01.12.2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.