Закупівлю оголошено - 28-05-2025, 09:59. Дата останніх змін - 16-07-2025, 15:55

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійсненн... Державна закупівля - UA-2025-05-28-001534-a ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" від 5/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-28-001534-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-28-001805-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-05-2025, 09:59
по 09-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-05-2025, 09:59
по 12-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2062984.22
2 062 984,22 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:20 629,84 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
ЄДРПОУ:39606435 Досьє YouControl
Контактна особа:Антонюк Ірина
Телефон:380445174827
E-mail:zakupivli-kp@ukr.net
Місцезнаходження:
02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 ...
2 062 984,22 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва

1
робота
02160 Україна м. Київ проспект Соборності, 1-В
по 30-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-06-2025 по 11-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 17-Б, 02156, Сергей Вдовиченко
Остаточна пропозиція:
2 062 984,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 18:49
Період подачі оскарження:
по 14-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-06-25, 14:27:43

Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-07-25, 15:52:05
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.3. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «1.3. Інформацію про належне виконання договору(ів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі.» Учасник не надав копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі а також надані скан копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), не в повному обсязі підтверджуватимуть виконання робіт за договором; 2. Відповідно до пункту 2.3 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1.» Учасник надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника від 2018 року, проте не надав свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації для підтвердження чинності сертифікату інженера-проектувальника 3. Відповідно до пункту 2.6.2. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «2.6.2. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи : ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».» Учасник не підтвердив наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи чинного посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 4. Відповідно до пункту 3.4. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «3.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; ‒ документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); ‒ копію чинної ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг.» Учасник не в повному обсязі підтвердив інформацію, що зазначена у довідці про наявність матеріально-технічної бази бухгалтерськими документами на обладнання. 5. Відповідно до пункту 4. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «4. Довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4.1 Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний період, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно)» Учасник не надав довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю та не надав копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») та не підтвердив фінансову спроможності у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.. 6. Відповідно до підпункту «а» пункту 2. Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «а. Відповідно до вимог Додатку 2 технічне завдання (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації та пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.» Учасник не надав технічне завдання (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ). 7. Відповідно до підпункту г пункту 2 Розділу ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «г. Лист - зобов’язання про дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог, які вказані в технічному завданні.» Також підпунктом 2 пункту 7 технічного завдання 2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. Не завдати шкоди зеленим насадженням та благоустрою прилеглих територій житлових будинків та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. На підтвердження дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля учасник повинен надати лист- зобов’язання із вказанням вище перелічених заходів із захисту довкілля. На підтвердження дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля Учасник надав лист- зобов’язання але не перелічив вказані вище заходи із захисту довкілля. 8. Відповідно підпункту 8. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Акт огляду об’єкту, задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції, складений у довільній формі та підписаний уповноваженим представником Учасника процедури закупівлі. Ознайомлення з об’єктом Замовника здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника.» Учасник надав акт огляду об’єкту. 9. Відповідно підпункту 10. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Гарантійний лист про те, якщо Учасник процедури закупівлі стає переможцем, що він зобов’язується протягом п’яти днів до підписання договору, виїхати на об’єкт для більш детального обстеження об’єкту та ознайомитися з умовами та технологією виконання робіт. В гарантійному листі обов’язково вказати, що якщо учасник підписує договір про закупівлю, то він гарантує виконання робіт відповідно до технічного завдання та технічної специфікації (дефектного акту) замовника..» Учасник не надав вищезазначений гарантійний лист. 10. Відповідно підпункту 11. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів та гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та/або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. (чинного на весь термін виконання робіт)..» Учасник не надав гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та/або гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. 11. Відповідно підпункту 12. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Також в примітках Додатку 1 до тендерної документації зазначено: У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» Учасник в наданому листі щодо ненадання ліцензії не зазначив законодавчі підстави ненадання відповідних документів. 11. Відповідно підпункту 13. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) на виконання робіт. ‒ Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. ‒ Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. ‒ Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. ‒ Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.» Учасник не в повному обсязі підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації зазначеним в пункті 13. Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації. 12. Відповідно підпункту 16. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: ‒ військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або ‒ посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або ‒ посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або ‒ посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або ‒ витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ‒ ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів або ‒ нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: ‒ договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або ‒ рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні..» Учасник не надав вищезазначену інформацію. 13. Відповідно підпункту 16. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасник надає Календарний графік виконання робіт» Учасник не надав Календарний графік виконання робіт. 14. Відповідно абзацу другого підпункту 14. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Кошторисні розрахунки виконати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії. Додатково надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd (якщо учасник не зможе викласти на майданчик файли зазначеного формату, то їх необхідно архівувати та після цього розмістити на майданчику) та у сканованому варіанті роздрукованих документів, які повинні бути перед скануванням пропечатані та підписані організацією учасником і містити підписи та печатку сертифікованого інженера- проектувальника у складі:» Учасник надав Кошторисні розрахунки у сканованому варіанті роздрукованих документів проте додатково е надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-07-25, 15:52:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-28-001534-a-b1
Номер договору:
441
Дата підписання договору:
14-07-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 14-07-2025 по 31-12-2025
1 969 478,32 UAH
Ціна договору
1 641 231,93 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 062 984,22 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 16:03:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації: 3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою: 3.2. Обов’язкова наявність в Учасника необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту та спорядження для висотних робіт, що планує використовувати учасник під час проведення робіт. 3.3. Обов’язкова наявність в Учасника офісу та складських або виробничих приміщень. 3.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; ‒ документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); ‒ копію чинної ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1 Довідка про наявність в учасника інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за формою: 2.2. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.4. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.5. Учасник повинен підтвердити наявність у інженерно-технічних працівників не менше 1-ї особи : ‒ посвідчення та протоколу (та/або витягу з протоколу) про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; ‒ про проходження навчання з електробезпеки, група не нижче ІІ-ї ‒ посвідчення та протоколу (та/або витягу з протоколу) про проходження навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки; 2.6. Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 2-х покрівельників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.6.1. На зазначених працівників робітничих професій надати посвідчення і протоколи (та/або витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 2.6.2. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи : ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; 2.7. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (копії з оригіналів дипломів та/або посвідчень чи свідоцтва та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії). 2.8. Учасник надає скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника. ‒ Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників 2.9. У різі перевірки знань працівників учасника комісією з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), учасник надає у складі пропозиції відповідні документи щодо навчання (посвідчення та протоколи (витяги з протоколів)) на всіх осіб, що входять до складу такої комісії підприємства (на виконання пункту 3.10. цього типового положення). 2.10. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці п. 2.1., йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати: ‒ копії трудових книжок, що містять записи про прийняття на роботу або копії наказів про призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці п. 2.1. ‒ копії дипломів інженерно-технічних працівників які зазначені у довідці п. 2.1.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку № 1 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності) за формою: Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту або влаштування покрівлі будинку * *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти договір (договори) з аналогічними видами робіт за своїм складом, виконаний в повному обсязі. 1.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.; 1.3. Інформацію про належне виконання договору(ів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі. 1.4. Скан-копії з оригіналу позитивного листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку № 1 4. Довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4.1 Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний період, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:59:48
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 09:51:42

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації: 3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою: 3.2. Обов’язкова наявність в Учасника необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту та спорядження для висотних робіт, що планує використовувати учасник під час проведення робіт. 3.3. Обов’язкова наявність в Учасника офісу та складських або виробничих приміщень. 3.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; ‒ документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); ‒ копію чинної ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1 Довідка про наявність в учасника інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за формою: 2.2. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.4. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.5. Учасник повинен підтвердити наявність у інженерно-технічних працівників не менше 1-ї особи : ‒ посвідчення та протоколу (та/або витягу з протоколу) про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; ‒ про проходження навчання з електробезпеки, група не нижче ІІ-ї ‒ посвідчення та протоколу (та/або витягу з протоколу) про проходження навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки; 2.6. Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 2-х покрівельників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. 2.6.1. На зазначених працівників робітничих професій надати посвідчення і протоколи (та/або витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 2.6.2. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи : ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; 2.7. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (копії з оригіналів дипломів та/або посвідчень чи свідоцтва та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії). 2.8. Учасник надає скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника. ‒ Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників 2.9. У різі перевірки знань працівників учасника комісією з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), учасник надає у складі пропозиції відповідні документи щодо навчання (посвідчення та протоколи (витяги з протоколів)) на всіх осіб, що входять до складу такої комісії підприємства (на виконання пункту 3.10. цього типового положення). 2.10. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці п. 2.1., йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати: ‒ копії трудових книжок, що містять записи про прийняття на роботу або копії наказів про призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці п. 2.1. ‒ копії дипломів інженерно-технічних працівників які зазначені у довідці п. 2.1.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності) за формою: Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту або влаштування покрівлі будинку * *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти договір (договори) з аналогічними видами робіт за своїм складом, виконаний в повному обсязі. 1.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.; 1.3. Інформацію про належне виконання договору(ів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі. 1.4. Скан-копії з оригіналу позитивного листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 4. Довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4.1 Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний період, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-05-2025, 09:59:26
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ