Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 062 984,22 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 629,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli-kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
5 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Соборності, 1-В у Дніпровському районі міста Києва найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.3. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «1.3. Інформацію про належне виконання договору(ів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі.» Учасник не надав копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі а також надані скан копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), не в повному обсязі підтверджуватимуть виконання робіт за договором; 2. Відповідно до пункту 2.3 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1.» Учасник надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника від 2018 року, проте не надав свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації для підтвердження чинності сертифікату інженера-проектувальника 3. Відповідно до пункту 2.6.2. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «2.6.2. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи : ‒ чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».» Учасник не підтвердив наявність у працівників робітничих професій не менше 1-ї особи чинного посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 4. Відповідно до пункту 3.4. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «3.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 3.1, Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; ‒ документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); ‒ копію чинної ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг.» Учасник не в повному обсязі підтвердив інформацію, що зазначена у довідці про наявність матеріально-технічної бази бухгалтерськими документами на обладнання. 5. Відповідно до пункту 4. Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «4. Довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4.1 Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний період, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно)» Учасник не надав довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю та не надав копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») та не підтвердив фінансову спроможності у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.. 6. Відповідно до підпункту «а» пункту 2. Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «а. Відповідно до вимог Додатку 2 технічне завдання (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації та пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.» Учасник не надав технічне завдання (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ). 7. Відповідно до підпункту г пункту 2 Розділу ІІІ. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «г. Лист - зобов’язання про дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог, які вказані в технічному завданні.» Також підпунктом 2 пункту 7 технічного завдання 2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. Не завдати шкоди зеленим насадженням та благоустрою прилеглих територій житлових будинків та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. На підтвердження дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля учасник повинен надати лист- зобов’язання із вказанням вище перелічених заходів із захисту довкілля. На підтвердження дотримання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля Учасник надав лист- зобов’язання але не перелічив вказані вище заходи із захисту довкілля. 8. Відповідно підпункту 8. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Акт огляду об’єкту, задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції, складений у довільній формі та підписаний уповноваженим представником Учасника процедури закупівлі. Ознайомлення з об’єктом Замовника здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника.» Учасник надав акт огляду об’єкту. 9. Відповідно підпункту 10. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Гарантійний лист про те, якщо Учасник процедури закупівлі стає переможцем, що він зобов’язується протягом п’яти днів до підписання договору, виїхати на об’єкт для більш детального обстеження об’єкту та ознайомитися з умовами та технологією виконання робіт. В гарантійному листі обов’язково вказати, що якщо учасник підписує договір про закупівлю, то він гарантує виконання робіт відповідно до технічного завдання та технічної специфікації (дефектного акту) замовника..» Учасник не надав вищезазначений гарантійний лист. 10. Відповідно підпункту 11. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів та гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та/або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. (чинного на весь термін виконання робіт)..» Учасник не надав гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та/або гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. 11. Відповідно підпункту 12. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Також в примітках Додатку 1 до тендерної документації зазначено: У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» Учасник в наданому листі щодо ненадання ліцензії не зазначив законодавчі підстави ненадання відповідних документів. 11. Відповідно підпункту 13. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) на виконання робіт. ‒ Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. ‒ Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. ‒ Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. ‒ Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.» Учасник не в повному обсязі підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації зазначеним в пункті 13. Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації. 12. Відповідно підпункту 16. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: ‒ військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або ‒ посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або ‒ посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або ‒ посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або ‒ витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ‒ ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів або ‒ нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: ‒ договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або ‒ рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні..» Учасник не надав вищезазначену інформацію. 13. Відповідно підпункту 16. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасник надає Календарний графік виконання робіт» Учасник не надав Календарний графік виконання робіт. 14. Відповідно абзацу другого підпункту 14. пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Кошторисні розрахунки виконати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії. Додатково надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd (якщо учасник не зможе викласти на майданчик файли зазначеного формату, то їх необхідно архівувати та після цього розмістити на майданчику) та у сканованому варіанті роздрукованих документів, які повинні бути перед скануванням пропечатані та підписані організацією учасником і містити підписи та печатку сертифікованого інженера- проектувальника у складі:» Учасник надав Кошторисні розрахунки у сканованому варіанті роздрукованих документів проте додатково е надати файли в електронному вигляді у форматі ims aбo imd. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.