Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 610 822 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 108,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31868786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деркач Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380630370323, 380445294030 |
| E-mail: | vmshey@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04107, Україна, м. Київ,вулиця Багговутівська, будинок 30 |
7 |
Для детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" (код ЄДРПОУ 41086739), на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю: UA-2025-05-28-000272-a, ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду),, є необхідність продовжити строк її розгляду до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" (код ЄДРПОУ 41086739), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 1.1.2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «Для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів, Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо); свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на кожний транспортний засіб, інвентарна картка за формою ОЗ-6. Для підтвердження власних машин та механізмів надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на кожний транспортний засіб (при наявності); інвентарна картка за формою ОЗ-6.» Для виконання зазначеної умови ТД Учасник надав відомості у формі довідки Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року в якій зазначив відомості про наявність 37(тридцяти семи механізмів) при цьому не надав: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт)на транспортні засоби та механізми зазначені в позиціях( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,21,22,24,26,28,30,32,34,36,37.) інвентарна картка за формою ОЗ-6 на транспортні засоби та механізми зазначені в позиціях(1,2,4,6,8,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,28,30,31,32,33,34,35,35,37.) зазначені відомості в колонці 5 довідки Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року про правову підставу використання транспортних засобів та механізмів Учасником не відповідає вимогам ТД, позиції(2,4,6,8,10,14,16,18,20,24,30,32,34.) Згідно вимог підпункту 1.1.3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати: - у випадку використання власної лабораторії – довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - у разі залучення лабораторії – договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та чинне на дату розкриття тендерних пропозицій;» Для виконання зазначеної умови ТД Учасник надав відомості у формі договору № 004/2025 від 09.01.2025 року в якому згідно пункту 1.1 передбачено «…проведення лабораторного супроводу під час будівельних робіт..» та надав «Сертифікат визначення вимірювальних можливостей» при цьому не надано відомості про проведення та забезпечення лабораторного контролю якості будівельних матеріалів що використовуються Учасником та наявних п Підсумковій відомості ресурсів(Емульсія бітумна, дорожня, Суміші асфальтобетонні) необхідність проведення контролю якості сировини та компонентів що використовуються для виробництва матеріалу передбачена вимогами ДСТУ до кожного з них відповідно при цьому необхідно забезпечити вхідний контроль якості сировини та технічний контроль продукції що випускається. Таким чином Учасник не виконав вимог ТД та не надав повні відомості про наявність лабораторії та можливості контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій вимогам чинного законодавства України. Згідно вимог підпункту 1.2.1. розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Учасник повинен: «…надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі за встановленою формою», при цьому в наданій Учасником довідці Вих № 11-6/2025-з від 02.06.2025 року відсутні відомості про фахівців (водії та оператори транспортних засобів та механізмів) необхідність використання праці яких передбачена технічною документацією, також 10 транспортних засобів та механізмів з загального переліку перебувають у власності Учасника, а отже Учасник повинен мати відповідних працівників. Згідно вимог підпункту 1.4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен: «в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням» Для виконання даної умови ТД Учасник надав відомості лист Вих № 16-6/2025-з від 02.06.2025року згідно якого останній має намір отримувати асфальтобетонні суміші на підставі договору поставки № 23 від 01.03.2024 року укладеного з ТОВ «Гаріліт», при цьому умовами договору не передбачено перелік та обсяг асфальтобетонних сумішей що підлягають поставці, також відсутні відомості про відповідність асфальтобетонних сумішей що можуть відпускатися за договором вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 8959:2019. У наданій Учасником довідці в складі тендерної пропозиції відсутні відомості про асфальтобетонну суміш що виробляється та відпускається ТОВ «Гаріліт», відповідно умов договору, а саме АБСбмп.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65 ДСТУ 8959:2019 (А -20 МКА) необхідність використання якої передбачена умовами технічної специфікації. Також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції видаткові накладні, що є невід’ємною частиною Договору згідно пункту 1.2 та які були оформлені сторонами договору за час його дії(з дати укладення до дати подання тендерної пропозиції). Згідно вимог підпункту 1.1 розділу 3 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен: «надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою» Згідно наданих Учасником відомостей довідка Вих. № 19-6/2025-з від 02.06.2025 р. останній не має наміру залучення субпідрядників/співвиконавців. Надана Учасником інформаціє суперечить відомостям наданим Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підпункту 1.1.2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації, для відповідності якому Учасник надав довідку Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року в якій зазначив відомості про наявність 37(тридцяти семи механізмів) при цьому 27(двадцять сім) з яких використовується на підставі договорів з надання послуг(прокат транспортних засобів та механізмів з водієм або оператором). Згідно наданих Учасником договорів надання послуг співвиконавцями є: ТОВ «Експрес Т», ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «Інтер Буд», ПрАТ «Броварське-щляхове управління № 50» та інші субєкти господарювання. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.