Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 6 002 956,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 014,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 014 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03350568 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Усенко Віталій |
| Телефон: | 380734734460 |
| E-mail: | ogs411@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Середня,37 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Капітальний ремонт зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих джерел світла вул. Середньофонтанська з прилеглою пл. Середньофонтанська у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості). СТОСОВНО ПИТАННЯ №1: № закупівлі: UA-2025-05-26-013816-a Конкретна назва Капітальний ремонт зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих джерел світла вул. Середньофонтанська з прилеглою пл. Середньофонтанська у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Також відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Наразі процедура закупівля знаходиться на стадії «пропозиції розглянуті», Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ», визнав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Наразі учасник ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ» знаходиться у статусі переможця процедури закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. Враховуючи, що стадія розгляду тендерних пропозицій вже пройшла та минув максимально можливий термін для їх розгляду, а також враховуючи те, що законодавством не передбачено можливість для Замовника скасувати рішення та повернути закупівлю на попередню стадію перерозгляду тендерних пропозицій на підставі рішень та/або інформації наданої ДАСУ та/або висновку ДАСУ, замовник вважає за доцільне вжити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до можливих способів, визначених законодавством. Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів), виконуються відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281 (Настанова), тоді як зазначений учасник (ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ») у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни на «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих джерел світла вул. Середньофонтанська з прилеглою пл. Середньофонтанська у м. Одесі», який не відповідає вимогам пункту 5.3 розділу V Настанови, яким визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. З урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15 квітня 2025 року № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 16 квітня 2025 року № 4356-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 9 травня 2025 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік станом на 16 червня 2025 року становить 171,75. Проте учасник ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ» у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку на «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення з впровадженням енергозберігаючих джерел світла вул. Середньофонтанська з прилеглою пл. Середньофонтанська у м. Одесі», у якій зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 169,58 людино-години, що не відповідає вимогам Замовника в п.4. Додатку 6 до ТД. 2. На етапі кваліфікації Учасник (в подальшому був визначений Переможцем) надав договір від 19.08.2020 № 68 без додатків №№ 1-5, а також договір від 06.08.2020 № 66 без додатків №№ 2-3, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.1 пункту 3 Додатка 3 до ТД і Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей. 3. На етапі кваліфікації Учасник (в подальшому був визначений Переможцем) не надав у складі тендерної пропозиції копію паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на вартість фактично виконаних робіт по договору від 19.08.2020 № 68, вказаному у довідці про підтвердження досвіду виконання учасником робіт аналогічних предмету закупівлі від 06.06.2025 № 75/23 і Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей. 4. На етапі кваліфікації Учасник (в подальшому був визначений Переможцем) не надав у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі від виробника або уповноваженого представника виробника світильників світлодіодних, адресований замовнику та виданий учаснику, із зазначенням повної назви учасника та його коду ЄДРПОУ, яким виробник або уповноважений представник виробника світильників світлодіодних засвідчував би, що гарантійний термін використання світильника світлодіодного становить не менше 10 (десяти) років, що не відповідає вимогам пункту 10 Додатка 6 до ТД. 5. На етапі кваліфікації Учасник (в подальшому був визначений Переможцем) не надав у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі від виробника або уповноваженого представника виробника світильників світлодіодних, адресований замовнику та виданий учаснику, із зазначенням повної назви учасника та його коду ЄДРПОУ про те, що у разі визнання світильника світлодіодного несправним впродовж експлуатації у період гарантійного терміну його використання не з вини експлуатуючої організації, то виробник або уповноважений представник виробника надасть новий світильник замість неробочого та компенсує вартість електромонтажних робіт (монтаж, демонтаж світильника) на лінії зовнішнього освітлення, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатка 6 до ТД. 6. На етапі кваліфікації Учасник (в подальшому був визначений Переможцем) не надав у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі від виробника або уповноваженого представника виробника світильників світлодіодних, адресований замовнику та виданий учаснику, із зазначенням повної назви учасника та його коду ЄДРПОУ про те, що на світильник є страхування третіх осіб під час усього гарантійного строку експлуатації світильника, що не відповідає вимогам пункту 12 Додатка 6 до ТД. На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИВ: 1) Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2) Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 24-07-2025, 17:45 по 04-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.