Закупівлю оголошено - 26-05-2025, 17:02. Дата останніх змін - 22-07-2025, 17:32

Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: О... Державна закупівля - UA-2025-05-26-012970-a Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" від 5/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-26-012970-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-26-015465-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 17:02
по 11-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 17:02
по 14-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-06-2025, 12:36
по 20-06-2025, 13:05

Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1615610
1 615 610 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:8 078,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:8 078 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
ЄДРПОУ:40703015 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Коливушко
Телефон:+380487530044
E-mail:kukievskiy@ukr.net
Місцезнаходження:
65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт по установц ...
1 615 610 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-06-2025, 12:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А

1
робота
65121 Україна Одеська область м. Одеса проспект Небесної Сотні, 87А
по 15-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-06-2025 по 08-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
1 614 427 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 614 427 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-07-2025, 14:10
Період подачі оскарження:
по 13-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-25, 16:32:09
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, вих. №ПОС – 1183/25 від 11.06.2025 р., не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації (відсутні крани на автомобільному ходу, підіймачі щоглові будівельні, компресори пересувні з електродвигуном, бетонозмішувачі примусової дії пересувні), та не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3.На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.2.1 Додатку 1 до ТД: 1.2.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: головного інженера або начальника дільниці або керівника робіт, не менше одного електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, не менше одного налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики або налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, не менше одного електрозварника ручного зварювання або електрогазозварника або газозварника та не менше одного монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування. У наданій Учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №ПОС – 1184/25 від 11.06.2025 р. не вірно вказана дата видачі посвідчень про присвоєння кваліфікації працівників Анорін Р.В. та Сініка В.А. 4. П. 6.5 Додатку 1 до ТД: 6.5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі. Учасником надано лише Додаток до ліцензії виданої Держархбудінспекцією наказ №22-Л від 17 березня 2020 р. Товариству з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", та Довідку про ліцензію ДАБІ. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 4. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-25, 16:32:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-26-012970-a-b1
Номер договору:
149
Дата підписання договору:
21-07-2025, 17:31
Строк дії договору:
з 21-07-2025 по 31-12-2025
1 614 427 UAH
Ціна договору
1 345 355,83 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-06-2025 по 02-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3, 65020, Юлія Димитрова
Остаточна пропозиція:
400 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 421 735 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-07-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 24-06-25, 12:13:21
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 26-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 18:52:01
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації. 1.П. 1.1.1 Додатку 1 до ТД: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Учасником не повністю зазначено інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та не надано документального підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 49-97 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів вих. №1/ТП від 09.06.2025 року. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 771.1.3 Додатку 1 до ТД: Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та не надано дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (крани на автомобільному ходу та компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.2.3 Додатку 1 до ТД: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПС про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові договори. Учасником не надано повідомлення ДПС про прийняття на роботу працівників Садовнікова О.В. та Бабійчука І.В. 4. П. 1.2.4 Додатку 1 до ТД: Учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Учасником не надано документи про проходження навчання та/або перевірки знань з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках на працівників Герасименка О.М., Вербицького А.В., Лужанського О.С., Федоренка В.В., Садовнікова О.В., Бабійчука І.В. 5. П. 1.3 Додатку 1 до ТД: 1.3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо замовника з адресою та контактними телефонами, предмет та суму договору, стан виконання договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуг (робіт) з монтажу / встановлення / установки / капітального ремонту тощо системи протипожежного водопроводу та/або автоматизації протипожежного водопроводу. 1.3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Копія аналогічного договору має надаватися з усіма додатками та додатковими угодами до нього. 1.3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці (акти виконаних робіт/наданих послуг). 1.3.4. Лист-відгук від замовника аналогічного договору. Учасником не надано документів на підтвердження виконання аналогічного договору. 6. П. 4.2.2 Додатку 1 до ТД: Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. Учасником документально не підтверджено повноваження посадової особи субпідрядної організації ТОВ «ВЕРЕС ЮГ» щодо підпису документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Повну інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документальне підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 49-97 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів вих. №1/ТП від 09.06.2025 року. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (крани на автомобільному ходу та компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Повідомлення ДПС про прийняття на роботу працівників Садовнікова О.В. та Бабійчука І.В. 4.Документи про проходження навчання та/або перевірки знань з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках на працівників Герасименка О.М., Вербицького А.В., Лужанського О.С., Федоренка В.В., Садовнікова О.В., Бабійчука І.В. 5. Документи на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 6. Документи на підтвердження повноваження посадової особи субпідрядної організації ТОВ «ВЕРЕС ЮГ» щодо підпису документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 18:52:01
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-06-2025 по 28-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 16, 67801, В'ячеслав Максимович
Остаточна пропозиція:
399 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 201 135,06 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-06-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 20-06-25, 13:05:34
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 24-06-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
399 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 201 135,06 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-06-2025, 18:01:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
7
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
400 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 421 735 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-06-2025, 18:56:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
16
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
7
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 614 427 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 614 427 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» код ЄДРПОУ 45068069, ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ»код ЄДРПОУ 42142359
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-06-2025, 20:56:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
24
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
7
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-05-2025, 17:03:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено05-06-2025, 16:16:13
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено05-06-2025, 16:16:16
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 12:06:56
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
        Інший
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 16:12:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 16:12:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 16:12:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 12:01:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 12:01:44
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 12:01:44
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено26-05-2025, 17:02:54
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 16:12:47
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:26-05-2025, 17:02:54
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 16:12:47
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:09-06-2025, 12:01:44

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Дата архівування:
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      7
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 7 днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Також Переможець надає оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» Юридична адреса Замовника: 65080 м. Одеса, вул. Філатова академіка, 2-А Код ЄДРПОУ: 40703015 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО: 820172, р/р: UA 808201720355129022022096628
                      5. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 цього розділу тендерної документації. Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). І. Вимоги до банківської гарантії: 1.Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).** 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 9. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8078,00 грн. (не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» Юридична адреса Замовника: 65080 м. Одеса, вул. Філатова академіка, 2-А Код ЄДРПОУ: 40703015 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО: 820172, р/р: UA 808201720355129022022096628 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський заклад дошкільної освіти «Ясла – садок» № 138 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, просп. Небесної Сотні, 87А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-05-2025, 17:02:51
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ