Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 292 504,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 925,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 000 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
| Телефон: | 380512472508 |
| E-mail: | depgkh2023@i.ua |
| Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Скоропадського Павла, будинок 7 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасником наданий договір від 11.04.2023 № 48 предметом якого є: Капітальний ремонт покрівлі будівлі 4 державної пожежно-рятувальної частини 2 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області по вул. 3-й Лінії , 29 в м. Миколаєві. Вказаний договір не відповідає вимогам замовника встановленим до аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з додатком 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надає скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору аналогічного за предметом закупівлі* та всі додатки передбачені умовами такого договору (розрахунки, додаткові угоди тощо); - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує (-ють) надання послуг/виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в/акт приймання-передачі наданих послуг тощо). При цьому, тендерна документація містить роз’яснення щодо того, які договори замовник визначає як аналогічні предмету закупівлі: «в розумінні цієї тендерної документації аналогічним за предметом закупівлі договором, є договір щодо капітального/поточного ремонту житлового будинку та/або капітального/поточного ремонту громадського будинку/споруди». Крім того, замовником роз’яснено, що термін «громадські будинки/споруди» вжито у значенні наведеному в п. 3.6 ДБН В 2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору аналогічного за предметом закупівлі та всі додатки передбачені умовами такого договору (розрахунки, додаткові угоди тощо); - скан-копії з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу(-ів), який(-і) підтверджує (-ють) надання послуг/виконання робіт за наданим договором (акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в/акт приймання-передачі наданих послуг тощо). Вказаний(-і) договір (договори) повинні відповідати вимогам замовника до аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.