Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 815 849 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 359 079,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 25843931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клейман Ганна Анатоліївна |
| Телефон: | 380567913774 |
| E-mail: | svizinska.ha@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
8 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-20 Одарівка – Томаківка – Вищетарасівка км 25+930 – км 58+679, км 59+050 – км 110+801 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-23-012041-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: -в інвентарній картці на установку для ямкового ремонту згідно договору надання послуг техніки №29/05-БМФ від 29.05.2025р. не зазначен інвентарний номер -в довідці про наявність обладнання(машин та механізмів) не зазначено тип та модель техніки - в довідці про наявність обладнання(машин та механізмів) не зазначено дві дорожні самохідні фрези,згідно додатка 2 до тендерної документації:мінімальний необхідний перелік-2 дорожні самохідні фрези -згідно договору оренди №09/03-ННН від 09.03.2025р. предметом цього договору є надання Орендодавцем в платне користування Орендарю ,на умовах договору оренди ,транспортні засоби(майно),а саме:Фреза дорожня WIRTGEN W150,реєстраційний номер 35441 АВ. -згідно договору надання послуг техніки №30/05-ПМБ від 29.05.2025р,в умовах договору зазначено:виконавець приймає на себе обов’язки з надання послуг спеціалізованою технікою,а саме:фреза дорожня DYNAPAC PL 200LS р.н.34875 АЕ Згідно додатку 2 до тендерної документації : 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг відповідно до вимог Технічної специфікації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, яка передбачена Таблицею 1. У довідці відображається належність обладнання (машин та механізмів) (власного, залученого або субпідрядника/співвиконавця), яке залучається до надання послуг. Мінімальний необхідний перелік : Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць 1 Автогрейдер 1 2 Навантажувач, або екскаватор 1 3 Коток дорожній, не менше 8 т 2 4 Коток дорожній, не менше 16 т 2 5 Дорожня самохідна фреза 2 6 Асфальтоукладальник 1 7 Автогудронатор 1 8 Поливо-мийна машина 1 9 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 1 Тобто,Замовник в тендерній документації вказав дорожню самохідну фрезу,а учасник надав дорожню фрезу. Також,згідно додатку 2 до тендерної документації :у стовпчиках 3 та 4 «Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів)» назва обладнання (машин та механізмів) зазначається відповідно до свідоцтва про їх реєстрацію; назва обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, зазначається відповідно до інвентарної картки або іншого документу, який підтверджує облік об’єкта основного засобу.-в технічних свідоцтвах на дорожні фрези немає найменування самохідна,як вказав учасник в довідці -в інформаційній довідці про наявність працівників не зазначен начальник дільниці або інша особа,яка виконує його функції -в інформаційній довідці про наявність працівників посади машиністів дорожньо-транспортних машин зазначені не згідно наказів -в інформаційній довідці про наявність працівників невірно зазначено по батькові працівників Окульського Юрія та Анатолія,замість Леонтійович,зазначено Леонідович -в довідці що містить відомості про учасника,а саме в п.9 не вказано місце реєстрації -в складі тендерної пропозиції відсутній наказ на призначення керівника -в складі тендерної пропозиції відсутнє -рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); у інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору не зазначено найменування робіт з «Ліквідації вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом», а але у розділі «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» є посилання на перелік робіт згідно актів КБ-2, де даний вид робіт присутній. 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 до тендерної документації: Додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг відповідно до вимог Технічної специфікації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, яка передбачена Таблицею 1. У довідці відображається належність обладнання (машин та механізмів) (власного, залученого або субпідрядника/співвиконавця), яке залучається до надання послуг. Мінімальний необхідний перелік : Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць 1 Автогрейдер 1 2 Навантажувач, або екскаватор 1 3 Коток дорожній, не менше 8 т 2 4 Коток дорожній, не менше 16 т 2 5 Дорожня самохідна фреза 2 6 Асфальтоукладальник 1 7 Автогудронатор 1 8 Поливо-мийна машина 1 ТАБЛИЦЯ 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність обладнання (машин та механізмів) № з/п Назва обладнання (машин та механізмів)* Тип /марка/ модель* Кількість Зазначення приналежності** 1 3 4 5 6 Ця довідка повинна відображати техніку, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі згідно з Технічною специфікацією. *у стовпчиках 3 та 4 «Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів)» назва обладнання (машин та механізмів) зазначається відповідно до свідоцтва про їх реєстрацію; назва обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, зазначається відповідно до інвентарної картки або іншого документу, який підтверджує облік об’єкта основного засобу. ** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Для підтвердження інформації, наведеної Учасником в «Інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів)», яка надана ним у складі тендерної пропозиції на цю закупівлю: по власному обладнанню (машинам та механізмам) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ, який підтверджує облік Учасником об’єкту основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; по орендованому або залученому обладнанню (машинам та механізмам) Учасник, надає у складі пропозиції: - копію відповідного договору щодо права користування обладнанням (машинами та механізмами) (договір оренди/суборенди, договір лізингу/сублізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору, завірені належним чином. - копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації); - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток або інший документ від Власника або Орендаря, який підтверджує облік ними об’єкта основних засобів. При цьому в цих документах повинна бути зазначена інформація щодо інвентарного номеру об’єкту основних засобів; - у разі якщо учасником отримано техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, що не є власником техніки, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів оренди, лізингу техніки aбo інших правочинів, укладених власником техніки з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право цієї третьої особи надавати її у суборенду, сублізинг чи використовувати для надання послуг/виконання робіт. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання учасником тендерної пропозиції для участі у торгах. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбачених кошторисною документацією. 4.Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 3. Мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 2. Начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції 1 3. Майстер aбo інша особа, яка виконує його функції 2 4. Інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг 1 Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з поточного ремонту, яку учасник обов’язково включає до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) на кожну одиницю техніки, зазначену в інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів); - дорожній робітник – не менше 15 осіб. Водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) необхідні при умові наявності власного транспорту та механізмів або їх оренди без екіпажу. 5.Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: 1) Скан-копія(ю) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками. Аналогічним вважається договір (и) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання, поточного, капітального ремонтів, реконструкції автомобільних доріг загального користування, укладений (і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (их) договору (ів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання послуг одним договором або сумарно різними договорами. При цьому, учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. 2) Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт, по видах та обсягах зазначених у Таблиці 4. На підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник у складі тендерної пропозиції надає: копію(ї) довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами); або копію(ї) довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 «Про скасування наказу Державного комітету статистики України та Державного комітету України з будівництва та архітектури від 21.06.2002 № 237/5 «Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві». Таблиця 4 № з/п Найменування основних (ключових) видів робіт * Одиниця виміру Кількість 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 6000 2 Улаштування основи дорожнього одягу з щебенево- піщаної суміші м2 1600 3 Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом м2 250 *Найменування основних (ключових) видів робіт може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт має спланована відповідно до поданої у Таблиці 3. Інформацію на підтвердження досвіду виконання основних (ключових) видів робіт учасник закупівлі повинен надати у форматі Таблиці 5. Основні (ключові) види робіт мають бути надані по тих договорах, по яких Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця 5 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг(форма КБ-2в (УПВ)), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), затверджених наказом Державного комітету статистики України Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 453/553 Номер, дата підписання акту (форма КБ-2в (УПВ))/ (форма № КБ-2в) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -в інвентарній картці на установку для ямкового ремонту згідно договору надання послуг техніки №29/05-БМФ від 29.05.2025р. зазначити інвентарний номер -в довідці про наявність обладнання(машин та механізмів) зазначити тип та модель техніки - в довідці про наявність обладнання(машин та механізмів) зазначити дві дорожні самохідні фрези,згідно додатка 2 до тендерної документації:мінімальний необхідний перелік-2 дорожні самохідні фрези або надати лист-роз’яснення щодо відмінностей між дорожньою фрезою та дорожньою самохідною фрезою. Згідно додатку 2 до тендерної документації :у стовпчиках 3 та 4 «Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів)» назва обладнання (машин та механізмів) зазначається відповідно до свідоцтва про їх реєстрацію; назва обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, зазначається відповідно до інвентарної картки або іншого документу, який підтверджує облік об’єкта основного засобу.-в технічних свідоцтвах на дорожні фрези немає найменування самохідна,як вказав учасник в довідці-учаснику в інформаційній довідці вказати відповідно до технічних свідоцтв про їх реєстрацію. -в інформаційній довідці про наявність працівників зазначити начальника дільниці або іншу особу,яка виконує його функції -в інформаційній довідці про наявність працівників посади машиністів дорожньо-транспортних машин зазначити згідно наказів. -в інформаційній довідці про наявність працівників вірно зазначити по батькові працівників Окульського Юрія та Анатолія -в довідці що містить відомості про учасника,а саме в п.9 вказати місце реєстрації - долучити наказ на призначення керівника -долучити рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); -долучити до тендерної пропозиції виправлену та оновлену інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору,в котрій додатково зазначити найменування робіт з «Ліквідації вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом», а але у розділі «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» є посилання на перелік робіт згідно актів КБ-2, де даний вид робіт присутній Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" щодо Закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-20 Одарівка – Томаківка – Вищетарасівка км 25+930 – км 58+679, км 59+050 – км 110+801 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.