Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону. Мова тендерної пропозиції: українська Учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції з врахуванням ПДВ. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в річному плані закупівель з ПДВ. Вимоги до формування ціни тендерної пропозиції учасника наведено у пункті 1 та підпункті 3.1 пункту 3 Розділу V Тендерної документації та рядку 19 Додатка 1 до Тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 450 058,57 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 250,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
| ЄДРПОУ: | 00131771 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.tec.ks.ua |
| Контактна особа: | Гордієнко Олена Василівна |
| Телефон: | 380957454645 |
| E-mail: | olenahordiienko2023tec@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог рядка 1 Таблиці 1 та Таблиці 1.1 до рядка 1 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасником для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору № 167 від 05.06.2025 (файл «Досвід виконання аналогічного договору»), Акт(и) приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в і Довідка(и) про вартість виконаних підрядних робіт і витрат за формою № КБ-3 (файл «Досвід виконання аналогічного договору»), які підтверджують досвід виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного ремонту градирні, що не відповідає вимогам Замовника враховуючи те, що Примітками до Таблиці 1.1 Додатка 1 до Тендерної документації передбачено, що під аналогічним договором Замовник буде розглядати договір/и на виконання робіт з капітального ремонту градирні або інженерної споруди виробничого призначення, та/або договір/и на виконання робіт з нового будівництва/ з реконструкції/ з капітального ремонту інженерної споруди, при виконанні якого/яких виконувались роботи, подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі, тобто містять схожі характерні для них ознаки, в т.ч. технологію виконання робіт, функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики щодо аналогічного об'єкту електроенергетичного підприємства. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, рядок 1 Таблиці 1 та Таблиця 1.1 до рядка 1 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: 1) довідку (лист) тощо в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) із обов’язковим зазначенням: - найменування контрагента; - коду за ЄДРПОУ контрагента; - предмета договору; - номера, дати укладання договору. 2) для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надається: - Акт(и) приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в і Довідка(и) про вартість виконаних підрядних робіт і витрат за формою № КБ-3. * Під аналогічним договором Замовник буде розглядати договір/и на виконання робіт з капітального ремонту градирні або інженерної споруди виробничого призначення, та/або договір/и на виконання робіт з нового будівництва/ з реконструкції/ з капітального ремонту інженерної споруди, при виконанні якого/яких виконувались роботи, подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі, тобто містять схожі характерні для них ознаки, в т.ч. технологію виконання робіт, функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики щодо аналогічного об'єкту електроенергетичного підприємства. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог рядка 14 Додатка 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника містить накладену електронну печатку замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП): «Підписувачі Електронна печатка СПРАТ "ЕКОСЕЙВ" П.І.Б. Країна Україна Організація (установа) СПРАТ "ЕКОСЕЙВ" Код ЄДРПОУ 24121286 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 11:18:47 09.06.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"…» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Рядок 14 Додатка 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з рядком 5 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації, на тендерну пропозицію в цілому.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.