Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 730 412,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 328 652,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 328 652,06 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
| Телефон: | +380462941552 |
| E-mail: | gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
5 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№06-06/50/27-10-0500 від 06.06.2025р. та штатний розпис (файли: «1.2.1. Довідка про наявність працівників.pdf» та «1.2.3. Штатний розпис.pdf»), що містить невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників, а саме: Учасник надав штатний розпис в якому не зазначено посаду водія автотранспортного засобу 1 класу та дорожніх робітників 2 розряду. 2. Учасник надає довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід постачання товару та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України) та штатний розпис), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» за формою 2. 3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників шляхом надання штатного розпису, в якому визначено посади із зазначенням класу та розряду відповідно до наданої інформації у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджена копіями наказів про прийняття на роботу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.