Закупівлю оголошено - 21-05-2025, 16:21. Дата останніх змін - 25-06-2025, 11:05

Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві

Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві... Державна закупівля - UA-2025-05-21-012589-a Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ від 5/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-21-012589-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 16:21
по 27-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 00:00
по 11-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
182000
182 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 820 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:36038290 Досьє YouControl
Контактна особа:Відділ закупівель Софія
Телефон:380635254094
E-mail:dz.sd@cip.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Впровадження системи автоматич ...
182 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 15-08-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВІК-ТАН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-06-2025 по 19-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА, будинок 65, 03150, Михайло Василенко
Остаточна пропозиція:
173 779,14 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-06-2025, 16:27

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-06-25, 15:21:54
24

У пропозиції Учасника надано довідку довільної форми про наявність виконання аналогічного договору № 69/05 від 26 травня 2025 р. та відповідні підтверджувальні документи (даний договір не підтверджує дану вимогу до оголошення). Також, надано довідку № 68/05 від 26 травня 2025 про наявність обладнання та матеріально -технічної бази, де зазначено обладнання: омметр ЄСО 2/2 та вимірювач опору заземлення Ф4103 – Ш. Дане обладнання, Учасник, не підтвердив ніякими документами про його наявність. Учасником у своїй пропозиції поданий документ з назвою «106 обладнання» в якому частина назв номенклатурних позицій вказана російською мовою. Завантажені документи Учасником в форматі doc, docx, хlsx, (довідки та гарантійні листи) не підписані та не погоджені Учасником. Відповідно до п. 16. 2 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції учасників: під час проведення закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, видані іншими установами і підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та даний переклад повинен бути обов’язково завірений підписом та печаткою учасника (за наявністю) (або бюро перекладів, або нотаріусом). Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою, до п. 16.3 Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. - до п. 9 Додатку 1- Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/них договору/ів (не менше 1-го) в період 2023-2025 рр. (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з монтажних робіт систем пожежної безпеки (системи пожежної сигналізації, систем автоматичного пожежогасіння, що виконаний в повному обсязі, протягом 2023-2025 рр від дати, що передує даті оголошення закупівлі, Копія договору (не менше 1-го , зазначеного в наданій Учасником довідці) з усіма додатками та змінами, що виконаний в повному обсязі, Копію документів/а (акт здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг, тощо) на підтвердження повного виконання не менше 1-го договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, до п .11 Додатку 1 Довідку довільної форми з інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі пропозиції надає копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або інший договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. - Обов’язкова наявність обладнання в учасника (з зазначенням інформації у довідці): - автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 1-ї одиниці (з наданням у складі пропозиції підтверджуючих документів про права власності або оренди), драбин, електроінструменту (дриль, перфоратор), приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер/багатофункціональний вимірювальний пристрій (або інший пристрій, що виконує одну і ту ж функцію до вище зазначеного обладнання)). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: Довідку про наявність аналогічного договору та відповідні документи до вимог п. 9 Додатку 1 до оголошення. Підтверджувальні документи до позиції омметр ЄСО 2/2 та вимірювач опору заземлення Ф4103 – Ш, про наявність їх в Учасника. Документи «106 обладнання» привести у відповідність з врахуванням вимог п. 16.2 Оголошення. А також, документи завірені Учасником до вимог п. 16.3. Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-06-25, 15:21:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-21-012589-a-b1
Номер договору:
476
Дата підписання договору:
24-06-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 24-06-2025 по 31-12-2025
173 779,14 UAH
Ціна договору
144 815,95 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВІК-ТАН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
173 779,14 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 18:33:13
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 16:23:45
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 16:23:01
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 16:23:01
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ