Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 433 860 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 117 169,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 703 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Труфіна |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | trufina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
8 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-06-2025, 10:11
Період оскарження:
з 16-06-2025, 10:15 по 27-06-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
у п.6 Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вих. №188 від 06.06.2025р. учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» посилається на договір №379 від 02.10.2024р., однак у скан-копії завантаженого договору відсутні сторінки із вартістю (ціною) договору; - у п.7 Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вих. №188 від 06.06.2025р. учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС» посилається на договір №254 від 23.07.2024
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-06-2025, 10:04
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «Техно – Буд Сервіс» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) №171 від 30.05.2025р., а саме: невідповідність щодо наданих котків дорожніх самохідних, масою від 14т – не менше трьох, учасником надано скан-копію Договору оренди механізмів №01-04/25 від 01.04.2025р. з ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» (файл під назвою «2.3 ДОГОВІР ОРЕНДИ_механізми_ЕДБ.pdf), який не підписаний сторонами (орендарем). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох договорів, за кожним з яких виконувались наступні види робіт. У разі, якщо учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), вказаних вище видів робіт, але за різними договорами підряду, він надає документи, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за кожним з цих договорів. Учасником в наданій інформаційній довідці №184 від 30.05.2025р. (файл під назвою «4 Інформація про наявність досвіду аналогічних робіт.pdf) не підтверджено такі види робіт: - знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів (Інформаційна довідка №184 від 30.05.2025р. Договір №419 від 17.08.2023р. п.2 гр.5); - улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів (Інформаційна довідка №184 від 30.05.2025р.Договір №419 від 17.08.2023р. п.3 гр.5); - улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (Інформаційна довідка №184 від 30.05.2025р. Договір №419 від 17.08.2023р. п.4 гр.5). 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме: в наданій учасником інформаційній довідці №184 від 30.05.2025р. (файл під назвою «4 Інформація про наявність досвіду аналогічних робіт.pdf) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору не надано до Договору №524 від 02.11.2023р. скан-копій додатків до договору. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме: в наданій учасником інформаційній довідці №184 від 30.05.2025р. (файл під назвою «4 Інформація про наявність досвіду аналогічних робіт.pdf) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про скан-копії додаткових угод до Договору №524 від 02.11.2023р, сума в наданій скан-копії останньої довідки КБ-3 до договору №524 від 02.11.2023р. (архівний файл під назвою 4.4 вул. Сумська. rar), не відповідає зазначеній сумі виконання договору в гр. 4 інформаційної довідки №184. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме: в наданій учасником інформаційній довідці №184 від 30.05.2025р. (файл під назвою «4 Інформація про наявність досвіду аналогічних робіт.pdf) стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про скан-копії додаткових угод до Договору №123 від 16.04.2024р. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.