Закупівлю оголошено - 20-05-2025, 16:09. Дата останніх змін - 12-06-2025, 00:00

Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71

Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що ... Державна закупівля - UA-2025-05-20-011770-a Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71 від замовника Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради від 5/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-20-011770-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-20-014289-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 16:09
по 25-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 16:09
по 28-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
272437
272 437 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 362,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321682 Досьє YouControl
Контактна особа:Демус Остап Васильович
Телефон:380322953206
E-mail:shzosvitalviv@gmail.com
Місцезнаходження:
79022, Україна, Львівська область,Львів, вул.Виговського І., будинок 34
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з поточного ремонту ел ...
272 437 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71

1
послуга
79019 Україна Львівська область Львів вул. Джерельна, 71
по 30-09-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-05-2025 по 26-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто львів, вул.Варшавська будинок 68 квартира 134, 79020, Богдан Петликівський
Остаточна пропозиція:
269 612,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 12-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 03-06-25, 18:59:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність у проведенні детального аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.06.2025р..

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-06-25, 12:09:49
24

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 17/Вт (ПРОТОКОЛ) м. Львів 05.06.2025р. уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71, 45310000-3: Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-011770-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до абз. 2., п. 1.2., Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник для підтвердження та перевірки наданої інформації (відповідно до вимоги п. 1.1, Додатку 1 до Тендерної документації) повинен надати - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом Учасником не надано жодного документа на підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2. Відповідно до п. 1.3. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник на підтвердження кваліфікації спеціаліста, відповідального за охорону праці, у складі тендерної пропозиції подає: скановану копію посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. Зазначені документи повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та залишатися чинними станом на дату закінчення строку подання тендерних пропозицій. Додатково необхідно надати чинне посвідчення та протокол про перевірку знань з охорони праці керівника (уповноваженої особи) Учасника. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича, крім цього надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 01-11 від 17.04.2025 та посвідчення № 01-11/2, на директора Петликівського Богдана Юрійовича. Однак під час перевірки Замовником наданих документів встановлено наступне: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича - є такими, що втратили чинність (з огляду на абз. 4 ст. 18 Закону України «Про охорону праці»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скановану копію чинного посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. 3. Відповідно до п. 2.1. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного договору). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів № 0129-вих-КІ від 23.05.2025р., у якій невірно зазначено термін виконання договору. (Відповідно до п. 3.1. та додатку №2 наданого аналогічного договору № 17/12/24 від 17.12.2024 року – термін надання послуг становить: 17.12.2024-31.12.2024рр.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір(-и). 4. Відповідно до п. 2.2. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: скан-копію договору № 17/12/24 від 17.12.2024р., однак договір наданий не у повному обсязі. Відповідно до п. 15.5 наданого договору, невід’ємними частинами договору є: Додаток 1. Кошторисний розрахунок вартості об’єкта та Додаток 2 Календарний план надання послуг – Учасником надано лише договір та Додаток 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці у повному обсязі. 5. Відповідно до абз. 6 п. 1 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») 6. Відповідно до абз. 2 п. 11. Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає документи, які видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством із акредитації України, чинні на момент кінцевого строку подання пропозицій, а саме: сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». А також останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Однак Учасник не надав останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». 7. Відповідно до п. 18 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надає в складі тендерної пропозиції (договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору)). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: пояснювальну записку, договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01, інформацію про ціни на матеріальні ресурси та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Учасником не надано: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Крім цього Учасник надав перелічені документи у форматі «.pdf», що суперечить п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору). Документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ (-ЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Остап ДЕМУС

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-06-25, 12:09:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
269 612,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-05-2025, 08:27:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник має в наявність достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
1. Довідка працівники.pdf.p7s, Довідка (відповідно до Таблиці 1) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
2. Накази про прийняття працівників.pdf.p7s, Документальне підтвердження про прийняття працівників на роботу
Доказ:
Документ
9. Посвідчення та перевірка знань - інженер ОП.pdf.p7s, Копія посвідченнь та протоколів (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони
Доказ:
Документ
7. Посвідчення_з_ОП_Петликівський_Б_Ю_.pdf.p7s, Копія посвідченнь та протоколів (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони
Доказ:
Документ
8. Протокол_з_ОП_ТзОВ_Комфорт_Імперіал.pdf.p7s, Копія посвідченнь та протоколів (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони
Доказ:
Документ
10. Посвідчення по ПБ - Петликівський.pdf.p7s, Посвідчення та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки
Доказ:
Документ
11. Посвідчення по ПБ - Перейма.pdf.p7s, Посвідчення та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки
Доказ:
Документ
3. Посвідчення з ЕБ Сорока І.Р..pdf.p7s, Посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
Доказ:
Документ
4. Посвідчення_з_ЕБ_Петликівська_В_С_.pdf.p7s, Посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
Доказ:
Документ
5. Посвідчення_з_ЕБ_Петликівський_Б_Ю_.pdf.p7s, Посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
Доказ:
Документ
6. Протокол_з_ЕБ_ТзОВ_Комфорт_Імперіал.pdf.p7s, Посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
в Учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
12. Довідка досвід.pdf.p7s, Довідка в довільній формі
Доказ:
Документ
13. Договір ЗДО№167.pdf.p7s, Скан-копія аналогічного договору
Доказ:
Документ
14. Лист відгук.pdf.p7s, Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:10:14
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:09:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:09:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:09:31
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:09:31
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 16:09:31
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка з інформацією про співвиконавця , Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в Учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного договору).
                  Документ
                  Скан-копія аналогічного договору , Скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
                  Документ
                  Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) , Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист повинен містити інформацію про договір, що виконувався, бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документа).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник має в наявність достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-05-2025, 16:09:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка (відповідно до Таблиці 1) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , 1.1. Довідка (відповідно до Таблиці 1) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Довідка повинна бути складена на фірмовому бланку Учасника (за наявності), містити вихідний номер, бути підписана уповноваженою особою Учасника та засвідчена печаткою Учасника (за наявності). (У складі працівників, зазначених у довідці, обов’язково повинні бути: інженер з охорони праці та головний інженер.)
                  Документ
                  Документальне підтвердження про прийняття працівників на роботу , Для підтвердження та перевірки наданої інформації (відповідно до вимоги п. 1.1, Додатку 1 до Тендерної документації) Учасник повинен надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу), або витяги з трудових книжок із відповідними записами, або копії наказів (або витяги з наказів) про прийняття на роботу; - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом.
                  Документ
                  Копія посвідченнь та протоколів (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони , На підтвердження кваліфікації спеціаліста, відповідального за охорону праці, Учасник у складі тендерної пропозиції подає: скановану копію посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. Зазначені документи повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та залишатися чинними станом на дату закінчення строку подання тендерних пропозицій. Додатково необхідно надати чинне посвідчення та протокол про перевірку знань з охорони праці керівника (уповноваженої особи) Учасника.
                  Документ
                  Посвідчення та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки , На підтвердження проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки щонайменше двома працівниками, що будуть залученні до надання Послуг, Учасник подає чинні протоколи засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, видані на їх підставі.
                  Документ
                  Посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями , На підтвердження проходження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, а також правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (щонайменше одним працівником Учасника), подаються чинні протоколи засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, видані на їх підставі, у яких зазначено групу з електробезпеки не нижче IV.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ