Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 272 437 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 362,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41321682 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Демус Остап Васильович |
| Телефон: | 380322953206 |
| E-mail: | shzosvitalviv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,Львів, вул.Виговського І., будинок 34 |
2 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність у проведенні детального аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.06.2025р..
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 17/Вт (ПРОТОКОЛ) м. Львів 05.06.2025р. уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71, 45310000-3: Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-011770-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до абз. 2., п. 1.2., Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник для підтвердження та перевірки наданої інформації (відповідно до вимоги п. 1.1, Додатку 1 до Тендерної документації) повинен надати - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом Учасником не надано жодного документа на підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2. Відповідно до п. 1.3. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник на підтвердження кваліфікації спеціаліста, відповідального за охорону праці, у складі тендерної пропозиції подає: скановану копію посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. Зазначені документи повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та залишатися чинними станом на дату закінчення строку подання тендерних пропозицій. Додатково необхідно надати чинне посвідчення та протокол про перевірку знань з охорони праці керівника (уповноваженої особи) Учасника. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича, крім цього надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 01-11 від 17.04.2025 та посвідчення № 01-11/2, на директора Петликівського Богдана Юрійовича. Однак під час перевірки Замовником наданих документів встановлено наступне: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича - є такими, що втратили чинність (з огляду на абз. 4 ст. 18 Закону України «Про охорону праці»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скановану копію чинного посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. 3. Відповідно до п. 2.1. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного договору). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів № 0129-вих-КІ від 23.05.2025р., у якій невірно зазначено термін виконання договору. (Відповідно до п. 3.1. та додатку №2 наданого аналогічного договору № 17/12/24 від 17.12.2024 року – термін надання послуг становить: 17.12.2024-31.12.2024рр.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір(-и). 4. Відповідно до п. 2.2. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: скан-копію договору № 17/12/24 від 17.12.2024р., однак договір наданий не у повному обсязі. Відповідно до п. 15.5 наданого договору, невід’ємними частинами договору є: Додаток 1. Кошторисний розрахунок вартості об’єкта та Додаток 2 Календарний план надання послуг – Учасником надано лише договір та Додаток 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці у повному обсязі. 5. Відповідно до абз. 6 п. 1 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») 6. Відповідно до абз. 2 п. 11. Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає документи, які видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством із акредитації України, чинні на момент кінцевого строку подання пропозицій, а саме: сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». А також останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Однак Учасник не надав останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». 7. Відповідно до п. 18 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надає в складі тендерної пропозиції (договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору)). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: пояснювальну записку, договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01, інформацію про ціни на матеріальні ресурси та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Учасником не надано: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Крім цього Учасник надав перелічені документи у форматі «.pdf», що суперечить п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору). Документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ (-ЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Остап ДЕМУС
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.