Закупівлю оголошено - 19-05-2025, 20:58. Дата останніх змін - 11-07-2025, 12:38

Поточний (аварійний) ремонт корпусу кріогенної станції факультету радіофізики, електроніки та комп'ютерних систем Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, просп. Академіка Глушкова, 4-А пошкодженного внаслідок збройної агресії російської федераціїї (поточний ремонт металопластикових вікон)

Поточний (аварійний) ремонт корпусу кріогенної станції факультету радіофізики, електроніки та комп'ютерних систем Київського національного університет... Державна закупівля - UA-2025-05-19-013926-a Поточний (аварійний) ремонт корпусу кріогенної станції факультету радіофізики, електроніки та комп'ютерних систем Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, просп. Академіка Глушкова, 4-А пошкодженного внаслідок збройної агресії російської федераціїї (поточний від замовника ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка від 5/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-19-013926-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-19-018016-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 20:58
по 25-05-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 20:58
по 28-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1985840.48
1 985 840,48 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 929,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ЄДРПОУ:02070944 Досьє YouControl
Контактна особа:Осінська Тетяна Володимирівна
Телефон:+380442393379
E-mail:osinskat1@gmail.com
Місцезнаходження:
01033, Україна, м. Київ,місто Київ, вул. Володимирська, буд. 60
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний (аварійний) ремонт ко ...
1 985 840,48 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний (аварійний) ремонт корпусу кріогенної станції факультету радіофізики, електроніки та комп'ютерних систем Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, просп. Академіка Глушкова, 4-А пошкодженного внаслідок збройної агресії російської федераціїї (поточний ремонт металопластикових вікон)

1
послуга
01033 Україна м. Київ Київ, просп. Академіка Глушкова, 4-А корпус кріогенної станції факультету радіофізики, електроніки та комп'ютерних систем Київського національного університету імені Тараса Шевченка
по 31-08-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-05-2025 по 26-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1, , Кушнарьов Володимир Сергійович
Остаточна пропозиція:
1 985 840,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-06-2025, 17:59
Період подачі оскарження:
по 15-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 05-06-25, 11:39:33
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції Учасника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-06-25, 00:00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-19-013926-a-a1
Номер договору:
7321/07
Дата підписання договору:
09-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
1 985 840,48 UAH
Ціна договору
1 654 867,07 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 985 840,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не плануємо залучати субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-05-2025, 19:25:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідних механізмів, обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника. Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього механізмів, обладнання та інструменту, зазначеного у довідці, та підстави права власності або права користування: або договори, або акти-приймання-передачі, або видаткові накладні, або свідоцтва про реєстрацію права власності. Також учасником обов’язково надається витяг з оборотно-сальдової відомості учасника підписаний службовою особою учасника, відповідальною за ведення бухгалтерського обліку, та службовою особою, уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції. 1.2. Обов’язкова наявність в Учасника транспортного засобу для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту та правові підстави володіння чи користування (свідоцтво про реєстрацію – якщо транспорт є власністю Учасника; договір оренди чи надання транспортних послуг – якщо Учасник не є власником транспортного засобу). 1.3. Надати документи, що підтверджують право власності учасника на офісне приміщення право власності учасника на складське або виробниче приміщення (якщо зазначені приміщення є власністю учасника) або надати договір оренди офісу та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди, який закінчується не раніше, ніж кінцевий строк виконання робіт. (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Учасник зобов’язаний надати скановані оригінали або копії документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників, зазначених учасником у довідці – або дипломи, або посвідчення, або свідоцтва, або сертифікати. 2.2. Учасник зобов’язаний надати скановані оригінали або копії документів (посвідчення, протоколи або витяги з них), що підтверджують навчання керівника Учасника з питань охорони праці, електробезпеки (група не нижче ІІІ) та пожежної безпеки. 2.3. Довідка про чисельність і кваліфікацію персоналу, що подається учасником на виконання вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, повинна підтверджувати наявність у штаті Учасника наступних працівників: 2.3.1. Головний інженер (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або виконроб (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або керівник робіт (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років). 2.3.2. Головний інженер проєкту (ГІП) – фахівець з вищою освітою, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника). 2.3.3. Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – фахівець з вищою освітою, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника). 2.3.4. Працівники робітничих професій, необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. 2.4. Працівники учасника повинні мати дійсні на дату подання пропозиції посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками: 2.4.1. Працівники, зазначені у підпункті 2.3.1. пункту 2.3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: - «Загальний курс з охорони праці»; - група з електробезпеки не нижче ІІІ; - пожежна безпека; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13 2.4.2. Працівники, зазначені у підпункті 2.3.4. пункту 2.3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: - «Загальний курс з охорони праці»; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13; - група з електробезпеки ІІ (або вище); - пожежна безпека. 2.5. На підтвердження відповідності зазначеним у п. 2.4. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації вимогам Учасник надає у складі пропозиції скановані оригінали або копії відповідних посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) про перевірку знань з охорони праці. 2.6. Учасник у складі документів тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують те, що працівники, зазначені Учасником у довідці про чисельність та кваліфікацію персоналу (п.2.1. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації), працюють на підприємстві Учасника (надати або наказ про призначення працівника, або копії першої та останньої заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування до учасника, або копію трудового договору, або договір цивільно-правового характеру, укладений між учасником закупівлі і працівником). Також на підтвердження укладення трудового договору Учасником мають бути надані копії повідомлення про прийняття працівників, вказаних у довідці про чисельність та кваліфікацію персоналу, на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2021 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є роботи з будівництва або виконання робіт з капітального ремонту або надання послуг, схожих за предметом закупівлі; сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; На підтвердження виконання аналогічних договорів надається: - копію, завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів. Аналогічні договори мають бути надані від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов договорів . - листи-відгуки про виконання Учасником аналогічних договорів, що ним зазначені у Довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Листи-відгуки повинні мати підпис замовника, засвідчений печаткою замовника (за наявності), а також містити інформацію про номер, дату договору та назву предмету робіт за договором – по кожному з наданих договорів. Примітка: Документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних».

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 20:58:23
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 20:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 14:06:49
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 14:06:49
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 20:41:44

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2021 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є роботи з будівництва або виконання робіт з капітального ремонту або надання послуг, схожих за предметом закупівлі; сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору; На підтвердження виконання аналогічних договорів надається: - копію, завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів. Аналогічні договори мають бути надані від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов договорів . - листи-відгуки про виконання Учасником аналогічних договорів, що ним зазначені у Довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Листи-відгуки повинні мати підпис замовника, засвідчений печаткою замовника (за наявності), а також містити інформацію про номер, дату договору та назву предмету робіт за договором – по кожному з наданих договорів. Примітка: Документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних».
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Учасник зобов’язаний надати скановані оригінали або копії документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників, зазначених учасником у довідці – або дипломи, або посвідчення, або свідоцтва, або сертифікати. 2.2. Учасник зобов’язаний надати скановані оригінали або копії документів (посвідчення, протоколи або витяги з них), що підтверджують навчання керівника Учасника з питань охорони праці, електробезпеки (група не нижче ІІІ) та пожежної безпеки. 2.3. Довідка про чисельність і кваліфікацію персоналу, що подається учасником на виконання вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, повинна підтверджувати наявність у штаті Учасника наступних працівників: 2.3.1. Головний інженер (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або виконроб (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або керівник робіт (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років). 2.3.2. Головний інженер проєкту (ГІП) – фахівець з вищою освітою, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника). 2.3.3. Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – фахівець з вищою освітою, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника). 2.3.4. Працівники робітничих професій, необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. 2.4. Працівники учасника повинні мати дійсні на дату подання пропозиції посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками: 2.4.1. Працівники, зазначені у підпункті 2.3.1. пункту 2.3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: - «Загальний курс з охорони праці»; - група з електробезпеки не нижче ІІІ; - пожежна безпека; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13 2.4.2. Працівники, зазначені у підпункті 2.3.4. пункту 2.3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації: - «Загальний курс з охорони праці»; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13; - група з електробезпеки ІІ (або вище); - пожежна безпека. 2.5. На підтвердження відповідності зазначеним у п. 2.4. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації вимогам Учасник надає у складі пропозиції скановані оригінали або копії відповідних посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) про перевірку знань з охорони праці. 2.6. Учасник у складі документів тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують те, що працівники, зазначені Учасником у довідці про чисельність та кваліфікацію персоналу (п.2.1. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації), працюють на підприємстві Учасника (надати або наказ про призначення працівника, або копії першої та останньої заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування до учасника, або копію трудового договору, або договір цивільно-правового характеру, укладений між учасником закупівлі і працівником). Також на підтвердження укладення трудового договору Учасником мають бути надані копії повідомлення про прийняття працівників, вказаних у довідці про чисельність та кваліфікацію персоналу, на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку.
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідних механізмів, обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника. Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього механізмів, обладнання та інструменту, зазначеного у довідці, та підстави права власності або права користування: або договори, або акти-приймання-передачі, або видаткові накладні, або свідоцтва про реєстрацію права власності. Також учасником обов’язково надається витяг з оборотно-сальдової відомості учасника підписаний службовою особою учасника, відповідальною за ведення бухгалтерського обліку, та службовою особою, уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції. 1.2. Обов’язкова наявність в Учасника транспортного засобу для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту та правові підстави володіння чи користування (свідоцтво про реєстрацію – якщо транспорт є власністю Учасника; договір оренди чи надання транспортних послуг – якщо Учасник не є власником транспортного засобу). 1.3. Надати документи, що підтверджують право власності учасника на офісне приміщення право власності учасника на складське або виробниче приміщення (якщо зазначені приміщення є власністю учасника) або надати договір оренди офісу та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди, який закінчується не раніше, ніж кінцевий строк виконання робіт. (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника).
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 20:39:38
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ