Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2025, 00:00
Найменування замовника: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44141907. Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що готуються замовником та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою). Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (кількість та обсяги надання послуг зазначені у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації)). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець (вулиці, бульвар, площі, провулки) . Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.07.2025
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 102 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 510 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44141907 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петренко Андрій Олександрович |
| Телефон: | +380545395992 |
| E-mail: | krolvgkh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 |
7 |
Відповідно до вимог замовника, а саме: 1) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч. довідку складена у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження транспортних засобів, механізмів та устаткування, які не є власними, учасник надає копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо. На дану вимогу учасник завантажив в електронному вигляді довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт від 22.05.2025 № 6, в якій зазначено про власні два катки дорожні та про обладнання для ямкового ремонту Kobit turbo 5000, яким ТОВ "Торговий дім "Династія" надаватиме послуги відповідно до договору № 01/05/2025 від 05 квітня 2025 р. Але учасник не завантажив договір № 01/05/2025 від 05 квітня 2025 р. Також вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі передбачено найменування робіт (послуг), які в свою чергу передбачають наявність іншого відповідного обладнання та транспорту, а саме для транспортування асфальтобетону, фрезерування та іншого обладнання для підготовчих робіт перед укладанням асфальтобетону про яке у учасника відсутня будь-яка інформація. 2) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч. довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки. До довідки додаються завірені підписом та печаткою* Учасника копії аналогічних договорів у кількості не менше 1-го та акту(ів) наданих послуг до нього (повне виконання умов договору). На дану вимогу учасник завантажив в електронному вигляді довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 22.05.2025 № 4, в якій зазначено про виконання аналогічних договорів за два роки, договори про закупівлю послуг та копії актів виконаних робіт (наданих послуг) до них. 3) додатком 3 "Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі" до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію атестату виробництва на виробництво сумішей асфальтобетонних та асфальтобетону дорожнього відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Термін дії атестату повинен становити не менше строку виконання робіт (надання послуг), а також учасник повинен надати інформацію про підприємство-виробника асфальтобетонних сумішей (найменування та його адреса), якщо він не є виробником або надати інформацію, що він є виробником. Учасник не надав документів та інформації даного питання, окрім як в листі від 22.05.2025 № 17 "Транспортна схема" згадується про виробника асфальтобетонної суміші - ТОВ "Універбур". 4) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. копію документу, що підтверджує статус платника податку. Для учасників-платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Для учасників-платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітка. У разі, якщо інформація, що підтверджує статус платника податку оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посиланням на відповідний реєстр, за яким розміщено інформацію, що підтверджує статус платника податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. Вимога не виконана. 5) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи (для юридичних осіб). Вимога не виконана. 6) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків). Вимога не виконана. 7) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. довідку про залучення субпідрядних організацій з орієнтовною вартістю робіт (послуг) субпідрядника у вiдcoткax (%) до тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Для усунення виявлених невідповідностей в поданій учасником інформації та/або документах, учасник повинен завантажити: 1) оновлену довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження транспортних засобів, механізмів та устаткування, які не є власними, учасник надає копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо. 2) оновлену довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірену печаткою* учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки. 3) оригінал або копію атестату виробництва на виробництво сумішей асфальтобетонних та асфальтобетону дорожнього відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Термін дії атестату повинен становити не менше строку виконання робіт (надання послуг), а також надати інформацію про підприємство-виробника асфальтобетонних сумішей (найменування та його адреса), якщо він не є виробником або надати інформацію, що він є виробником. 4) копію документу, що підтверджує статус платника податку. Для учасників-платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Для учасників-платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітка. У разі, якщо інформація, що підтверджує статус платника податку оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посиланням на відповідний реєстр, за яким розміщено інформацію, що підтверджує статус платника податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. 5) документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи (для юридичних осіб). 6) оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків). 7) довідку про залучення субпідрядних організацій з орієнтовною вартістю робіт (послуг) субпідрядника у вiдcoткax (%) до тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.