Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 556 097 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 560,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 780 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІ.ЕЙ.БУДІВНИЦТВО» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт інженерних мереж підвалу будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції сканкопії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником не надано Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами). Учаснику необхідно надати Додаток № 5 або лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства причин неподання. 2) Замовником у складі переліку робіт, що є частиною тендерної документації, передбачено коефіцієнт на умови виконання робіт 1,2. Учасником у складі розрахунку вартості цінової пропозиції враховано коефіцієнт на умови виконання робіт 1,1. Учаснику необхідно привести розрахунки у відповідність до вихідних даних, наданих Замовником у складі тендерної документації, без збільшення вартості своєї тендерної пропозиції. 3) Замовником у складі переліку робіт, що є частиною тендерної документації, передбачено необхідність врахування учасником витрат на проходження експертизи проєктно-кошторисної документації. Учасником у складі цінової пропозиції ці витрати не враховано. Учаснику необхідно врахувати витрати на проходження експертизи проєктно-кошторисної документації у складі тендерної пропозиції, та відповідним чином її скоригувати, без збільшення вартості цінової пропозиції. 4) Замовником, у складі Додатку №5 до тендерної документації тип договірної ціни визначено як «динамічна». Учасником тип договірної ціни визначено як «тверда». Учаснику необхідно привести тип договірної ціни у відповідність до передбаченого Замовником у складі Додатку №5 до тендерної документації. 5) Учасником надано цінову пропозицію розміром 2 398 288,32 грн з ПДВ, розмір кошторисної документації, що надана Учасником у форматі IMD становить 2 400 460,12 грн з ПДВ. Учаснику необхідно скоригувати кошторисну документацію та цінову пропозицію з урахуванням викладених Замовником зауважень. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «ДІ.ЕЙ.БУДІВНИЦТВО» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.