Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 809 081 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 045,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 045,41 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44008365 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Сомар |
| Телефон: | +380501755316 |
| E-mail: | osvita_sotg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82600, Україна, Львівська область,місто Сколе, вул.Чайківського, будинок 7 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «04» червня 2025 року № 29 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Капітальний ремонт приміщень із впровадженням енергоефективних заходів в Кам’янському закладі загальної середньої освіти I-II ступенів – філії Опорного закладу освіти «Сколівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка» імені Героя України Героя Небесної сотні Олега Ушневича» Сколівської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає документи: - штатний розпис; - копії наказів про прийняття на роботу або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) чи витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу. Не недано штатний розпис Учасника; документів про прийняття на роботу працівників Учасника: Ксьонжик О.В., Глюдз Я.Я., Сусік В.В. 2. Згідно пунктів 7 та 8 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає документи: - Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів). - Інформація з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). Не недано Учасником інформацію від Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 3. Згідно Додатку № 6 «Забезпечення Тендерної пропозиції» до Тендерної документації, Учасник надав Банківську гарантію на забезпечення Тендерної пропозиції, у якій не вказано зміни до Тендерної документації. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Штатний розпис Учасника. 2. Документів про прийняття на роботу працівників Учасника: Ксьонжик О.В., Глюдз Я.Я., Сусік В.В. 3. Інформацію від Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 4. Зміни до Банківської гарантії на забезпечення Тендерної пропозиції. II. Роз’яснити Учаснику ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.