Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 345 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 751,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
4 |
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 267 від 06.06.2025 Уповноважена особа __________________ М.П.Ілинич Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-05-15-012137-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», код за ЄДРПОУ 33147770 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС», код за ЄДРПОУ 33147770, щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-05-15-012137-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи» Учасник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, зазначена довідка не містить інформації щодо наявності техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах, а також на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи». 2. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення.» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, в колонці 3 «Кількість наявних одиниць» даної довідки не зазначена інформація, щодо кількості наявних одиниць складського приміщення та офісу зазначених у п. 5 та п.6 даної довідки. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг з зазначенням інформації, щодо кількості наявних одиниць складського приміщення та офісу зазначених у п. 5 та п.6 даної довідки. 3. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: « «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, в колонці 4 «Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем» до пункту 4 (Кран переносний вантажопідйомність 1т) даної довідки зазначено Договір надання послуг. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг з зазначенням інформації, щодо пункту 4 (Кран переносний вантажопідйомність 1т) «Власне чи орендоване, чи надане субпідрядником/ співвиконавцем». 4. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі.» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції не надано Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. 5. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «3) Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.91; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ та додатково надається атестат про акредитацію із сферою акредитації.» Учасник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «Сертифікат ISO 45001_ЦССМ+Звіт ПА ISO 45001_2025.pdf», що містить Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації на Коди за ДК 009:2010: 41.10; 41.20; 43.22; 43.29; 43.99; 43.20; 43.31; 43.32; 43.33; 43.34; 43.39; 43.91; 42.22; 42.21; 42.11; 71.11; 46.74; 47.19). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.91; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ та додатково надається атестат про акредитацію із сферою акредитації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.