Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 16:49. Дата останніх змін - 18-06-2025, 16:46

Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2... Державна закупівля - UA-2025-05-15-012137-a Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-012137-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-15-014357-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 16:49
по 20-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 16:49
по 23-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-05-2025, 11:58
по 23-05-2025, 12:21

Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
550345
550 345 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 751,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілинич Михайло Петрович
Телефон:+380988907963
E-mail:sv.tender106@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт покрівлі у Сер ...
550 345 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-05-2025, 11:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
03148 Україна м. Київ Київ вулиця Героїв Космосу, 3
по 31-07-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-06-2025 по 11-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СЕРЖА ЛИФАРЯ, будинок 3, 02222, Максименко Олег Васильович
Остаточна пропозиція:
389 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
463 806 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-06-2025, 11:54
Період подачі оскарження:
по 15-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-06-25, 10:39:29
24

Затверджено Протокол уповноваженої особи № 267 від 06.06.2025 Уповноважена особа __________________ М.П.Ілинич Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-05-15-012137-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», код за ЄДРПОУ 33147770 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС», код за ЄДРПОУ 33147770, щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Поточний ремонт покрівлі у Середній загальноосвітній школі №83 за адресою: вулиця Героїв Космосу, 3 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-05-15-012137-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи» Учасник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, зазначена довідка не містить інформації щодо наявності техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах, а також на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи». 2. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення.» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, в колонці 3 «Кількість наявних одиниць» даної довідки не зазначена інформація, щодо кількості наявних одиниць складського приміщення та офісу зазначених у п. 5 та п.6 даної довідки. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг з зазначенням інформації, щодо кількості наявних одиниць складського приміщення та офісу зазначених у п. 5 та п.6 даної довідки. 3. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: « «1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «19_Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надання послуг.pdf», що містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг Вих. №21/05/25-19 від 21/05.2025 р. Проте, в колонці 4 «Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем» до пункту 4 (Кран переносний вантажопідйомність 1т) даної довідки зазначено Договір надання послуг. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку за формою наведеній у тендерній документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг з зазначенням інформації, щодо пункту 4 (Кран переносний вантажопідйомність 1т) «Власне чи орендоване, чи надане субпідрядником/ співвиконавцем». 4. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі.» Учасником ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції не надано Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. 5. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «3) Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.91; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ та додатково надається атестат про акредитацію із сферою акредитації.» Учасник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у складі тендерної пропозиції надано файл «Сертифікат ISO 45001_ЦССМ+Звіт ПА ISO 45001_2025.pdf», що містить Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації на Коди за ДК 009:2010: 41.10; 41.20; 43.22; 43.29; 43.99; 43.20; 43.31; 43.32; 43.33; 43.34; 43.39; 43.91; 42.22; 42.21; 42.11; 71.11; 46.74; 47.19). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.91; орган з сертифікації повинен бути акредитований НААУ та додатково надається атестат про акредитацію із сферою акредитації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-06-25, 10:39:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-15-012137-a-a2
Номер договору:
622
Дата підписання договору:
18-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-06-2025 по 31-12-2025
388 116 UAH
Ціна договору
323 430 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-06-2025 по 11-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Героїв космосу, будинок 4, 03148, Андрій Вишневський
Остаточна пропозиція:
350 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
550 250,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Героїв космосу, будинок 4, 03148, Андрій Вишневський
Остаточна пропозиція:
350 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
550 250,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-05-2025, 15:41
Період подачі оскарження:
по 03-06-2025, 15:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
350 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
550 250,36 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 18:48:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість наявних одиниць Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем 1 2 3 4 Посада П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення. Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед них обов’язково: наявність головного інженера з вищою освітою, в галузі будівництва (копія документу про освіту головного інженера надається у складі тендерної пропозиції), Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Посада та/або робоча професія Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовпці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Учасник має зазначити про наявність на підприємстві працівників, які пройшли навчання з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, пожежної безпеки, щонайменше 4 особи. Підтверджується наданням посвідчень та/або протоколів про проходження навчання та перевірки знань, виданих уповноваженим органом. 2.4. У складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації з наданням копії кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності).
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
3.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше 30 днів до дати подання пропозиції. 3.3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на 01.01.2025 або більш пізню дату. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
389 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
463 806 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 15:04:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість наявних одиниць Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем 1 2 3 4 Посада П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення. Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед них обов’язково: наявність головного інженера з вищою освітою, в галузі будівництва (копія документу про освіту головного інженера надається у складі тендерної пропозиції), Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Посада та/або робоча професія Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовпці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Учасник має зазначити про наявність на підприємстві працівників, які пройшли навчання з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, пожежної безпеки, щонайменше 4 особи. Підтверджується наданням посвідчень та/або протоколів про проходження навчання та перевірки знань, виданих уповноваженим органом. 2.4. У складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації з наданням копії кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності).
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
3.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше 30 днів до дати подання пропозиції. 3.3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на 01.01.2025 або більш пізню дату. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:49:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:39:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:39:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:39:21
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:39:21
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:39:21

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  90 днів , протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, техніки-транспортних засобів (дві або більше одиниць), матеріально-технічної бази та/або технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах; Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість наявних одиниць Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем 1 2 3 4 Посада П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення. Учасник на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, у пропозиції надає оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди* чи суборенди* чи лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед них обов’язково: наявність головного інженера з вищою освітою, в галузі будівництва (копія документу про освіту головного інженера надається у складі тендерної пропозиції), Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Посада та/або робоча професія Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовпці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Учасник має зазначити про наявність на підприємстві працівників, які пройшли навчання з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, пожежної безпеки, щонайменше 4 особи. Підтверджується наданням посвідчень та/або протоколів про проходження навчання та перевірки знань, виданих уповноваженим органом. 2.4. У складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації з наданням копії кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  3. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше 30 днів до дати подання пропозиції. 3.3. Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на 01.01.2025 або більш пізню дату. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:39:19
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ