Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 786 902 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 869,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43717193 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Станимир Роман |
| Телефон: | +380674594567 |
| E-mail: | osvita_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 48120, Україна, Тернопільська область,Теребовлянський р-н, селище міського типу Микулинці, ВУЛИЦЯ 22 СІЧНЯ, будинок 8 |
4 |
В порядку п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року) та ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення Учасником в електронній системі закупівель протягом 24 годин невідповідностей, згідно поданої тендерної пропозиції Перелік невідповідностей: - до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано копії документів для підтвердження інформації; - Учасником не надано довідки про відсутність негативного досвіду із Замовником; - в Акті огляду об’єкту не зазначено дати здійснення огляду; - Учасником не надано розрахунки загальновиробничих витрат, підтверджуючі розрахунки та План фінансування робіт, відповідно «Настанови з визначення вартості будівництва»; - відсутня інформація про ціни на матеріальні ресурси; - у наданому Проєкті договору відсутні печатка та підпис на кожній сторінці, а також відсутні додатки до Проєкту договору; - у «Відомостях про Учасника» зазначено адресу – «Теребовлянський район», а не – «Тернопільський район»; - у «Календарному графіку фінансування будівельних робіт» Учасником зазначено некоректну інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.