Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, з урахуваннням термінології національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року № 3573, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 615 765 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 332 315,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42748063 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://opishnya.gromada.org.ua/ |
| Контактна особа: | Теймур Мустафаєв |
| Телефон: | +380535343515 |
| E-mail: | tejmuramustafaev@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 38164, Україна, Полтавська область,смт. Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
4 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації. Виявлені невідповідності: У формі Пропозиція учасником не зазначено інформації про ставку податку на додану вартість у Таблиці 3; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 додатку 1 до тендерної документації та умови надання інформації згідно до форми «Пропозиція» у додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму «Пропозиція» (згідно до встановленої форми у додатку 7 до тендерної документації), в якій буде відображено ставку податку ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.