Закупівлю оголошено - 09-05-2025, 15:47. Дата останніх змін - 30-06-2025, 00:00

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А... Державна закупівля - UA-2025-05-09-010412-a Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 5/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-09-010412-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-09-012091-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-05-2025, 15:47
по 21-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-05-2025, 15:47
по 24-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-05-2025, 14:34
по 26-05-2025, 14:57

Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
14478322
14 478 322 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:72 391,61 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Лобода Наталія Володимирівна
Телефон:+380679901717
E-mail:tender107n@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
9



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

09 травня 2025 року Замовником оголошено закупівлю відповідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-09-010412-a. 12 червня 2025 року керівником групи з питань тендерних закупівель та договірних відносин було отримано службову записку від фахівця централізованої групи господарського обслуговування закладів освіти щодо необхідності відміни закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-09-010412-a у зв’язку з внесенням змін до технічного завдання шляхом збільшення обсягів робіт та як наслідок зміни очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи викладене, виникла необхідність у відміні відкритих торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі з обсягами робіт викладеними у Додатку 3 до тендерної документації. Керуючись підпунктом 1 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг”.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

30-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 19-06-2025, 10:54 по 30-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт фасаду закл ...
14 478 322 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-05-2025, 14:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-05-2025 по 24-06-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СЕРЖА ЛИФАРЯ, будинок 3, 02222, Максименко Олег Васильович
Остаточна пропозиція:
13 829 329,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
13 829 329,99 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 30-05-25, 11:16:43
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій процедури закупівлі - Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти №786 Святошинського району міста Києва, вул. Бахчисарайська, 1-А (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-09-010412-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 24-06-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 829 329,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
13 829 329,99 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 22:47:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше; Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою у галузі будівництва) та/або виконроба (з вищою освітою у галузі будівництва), інформація по якому відображена у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації). Учасник повинен надати копії та/або оригінали документів про проходження ІТП та/або працівниками навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу), в тому числі: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 4 особи); НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (щонайменше на 4 особи), та пожежної безпеки (щонайменше на 4 особи) З метою підтвердження відповідності впливу на довкілля й клімат, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Сертифікат на системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12; виданий акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010–41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/ реконструкції/ нового будівництва приміщень/ будівель/ споруд у закладах освіти, який укладений не раніше 2022 року. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2 Учасник надає довідку з усіх банківських установ про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості за кредитами видану не раніше дати оголошення закупівлі. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВФАЙНБІЛД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 439 625,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 439 625,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 22:37:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше; Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою у галузі будівництва) та/або виконроба (з вищою освітою у галузі будівництва), інформація по якому відображена у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації). Учасник повинен надати копії та/або оригінали документів про проходження ІТП та/або працівниками навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу), в тому числі: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 4 особи); НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (щонайменше на 4 особи), та пожежної безпеки (щонайменше на 4 особи) З метою підтвердження відповідності впливу на довкілля й клімат, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Сертифікат на системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12; виданий акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010–41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/ реконструкції/ нового будівництва приміщень/ будівель/ споруд у закладах освіти, який укладений не раніше 2022 року. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2 Учасник надає довідку з усіх банківських установ про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості за кредитами видану не раніше дати оголошення закупівлі. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічний Видалено09-05-2025, 15:04:47
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 15:04:47
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 15:04:47
    Інший
    публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 15:15:22
    Інший
    публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 15:15:23
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено09-05-2025, 15:48:11
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 15:18:34
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 15:04:47
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 15:04:47

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-05-2025, 15:15:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії тендерної пропозиції , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
                  Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Дата архівування: 12-05-2025, 15:15:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії тендерної пропозиції , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  Дата архівування: 12-05-2025, 15:15:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформування про субпідрядників/співвиконавців , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 12-05-2025, 15:15:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформування про субпідрядників/співвиконавців , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка у наданій формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: ‒ підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше; Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбі «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Примітка: На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою у галузі будівництва) та/або виконроба (з вищою освітою у галузі будівництва), інформація по якому відображена у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації). Учасник повинен надати копії та/або оригінали документів про проходження ІТП та/або працівниками навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу), в тому числі: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 4 особи); НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (щонайменше на 4 особи), та пожежної безпеки (щонайменше на 4 особи) З метою підтвердження відповідності впливу на довкілля й клімат, відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Сертифікат на системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT ), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12; виданий акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010–41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком). Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), в якому сфера сертифікації має бути зокрема, але не виключно на коди ДКПП згідно ДК 016:2010 – 41.00.1, 41.00.2, 41.00.3, 41.00.4, 43.21, 43.22, 43.29, 71.12, виданий Учаснику акредитованим НААУ органом сертифікації (обов’язкова наявність у сферах акредитації «будівництво» - підтвердити атестатом з додатком).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/ реконструкції/ нового будівництва приміщень/ будівель/ споруд у закладах освіти, який укладений не раніше 2022 року. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 оригіналу або копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2 Учасник надає довідку з усіх банківських установ про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості за кредитами видану не раніше дати оголошення закупівлі. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 15:04:45
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ