Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 697 768,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 488,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04348289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кручок |
| Телефон: | +380412406009 |
| E-mail: | 406009@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12403, Україна, Житомирська область,с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 41198416 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Корольова в с. Глибочиця Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: «45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-08-014512-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана копія договору оренди транспортних засобів №02-25/01ОР від 10 лютого 2025 року, згідно з яким учасник залучатиме до виконання робіт бульдозер CAT D60 реєстраційний номер 13894АМ, однак копія акту приймання-передачі транспортного засобу відсутня у складі тендерної пропозиції учасника; 2) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації вих.№9080 від 19 травня 2025 року, яка не містить інформацію про спеціальність щодо наступних працівників учасника: Петросян Ванік Шамхалович, Бабіцький Олександр Володимирович, Хуторний Олександр Вікторович, Ничипорчук Геннадій Олексійович. Окрім того вищезазначена довідка містить інформацію про спеціальність головного інженера Ярмолюка Дмитра Петровича «інженер-будівельник», тоді як копія диплому даного працівника містить інформацію «будівництво». Також у довідці зазначено про спеціальність виконавця робіт Пічкура Дмитра Олексійовича «будівельник», тоді як копія диплому даного працівника містить інформацію про спеціальність «будівництво, експлуатація і ремонт автомобільних доріг та аеродромів». Також довідка вих.№9080 від 19 травня 2025 року містить інформацію про посаду Черниша Валерія Володимировича «водій автотранспортних засобів», тоді як копія наказу №48-К «Про прийняття на роботу» від 13 березня 2020 р. містить інформацію про посаду «водій». У довідці вих.№9080 від 19 травня 2025 року міститься інформація про дорожнього робітника Петросян Гюльнара Араратовна, тоді як наказ №50-К «Про прийняття на роботу» від 03 квітня 2020 р. містить інформація про працівника як Петросян Гюльнара Араратівна. 3) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано копію додаткової угоди №3 від 21 грудня 2023 року до договору №388 про закупівлю робіт від 18.10.2023 р., додаток №2 якої не відповідає додатку, що оприлюднений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-15-011595-a. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) Абзаци 5-14 пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на транспортні засоби (будівельні машини і механізми) підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), або іншим документом, що підтверджує право власності на транспортні засоби (будівельні машини і механізми), що визначені змістом довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (далі по тексту цього пункту - довідки). Право власності на обладнання, що не підлягає державній реєстрації, підтверджується копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або іншим документом(-ами), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо. Право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної змістом довідки, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), визначених змістом довідки, які підлягають державній реєстрації), та з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації; та разом з копією акту(-ів) приймання-передачі Учаснику (або копією іншого(-их) документа(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної змістом довідки, до такого(-их) правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної змістом довідки, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) (для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), визначених змістом довідки, які підлягають державній реєстрації), та з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про вартість експлуатації машино-години залученої(-их) техніки, будівельних машин та механізмів, з урахуванням того, що така вартість експлуатації машино-години включається Учасником/переможцем процедури закупівлі до підсумкової відомості ресурсів (розділ II. Будівельні машини і механізми) при складанні ціни пропозиції (договірної ціни). Крім того, договори оренди або надання послуг, або лізингу, або інше повинні містити інформацію про найменування обладнання та матеріально-технічної бази; марку, модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншого документа, що посвідчує право власності (користування)) - для транспортних засобів (будівельних машин і механізмів), які підлягають державній реєстрації. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними не менш ніж протягом строку дії тендерної пропозиції учасника, на все обладнання та матеріально-технічну базу, які не є власністю учасника. У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками обладнання та матеріально-технічної бази, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі обладнання та матеріально-технічну базу згідно інформації абзацу 6 пункту 1.1.1. цього Додатку (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними не менш ніж протягом строку дії тендерної пропозиції учасника, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, надавати у користування третій стороні таке обладнання та матеріально-технічну базу, що визначені таким договором. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, вищевикладені вимоги застосовуються до такого / таких суб’єктів. (Вимоги абзаців 5-14 пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). 2).Пункт 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. Розділу III тендерної документації наступні документи: • довідку, складену учасником згідно наведеного нижче зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору. Учасник має підтвердити наявність працівників, зокрема: Інженерно-технічних працівників: • головного інженера або іншу особу, яка виконує його функції з вищою або неповною вищою освітою; • виконавця робіт (виконроба) або майстра, або іншу особу, яка виконує його функції з вищою або неповною вищою освітою; працівників робочих спеціальностей: • дорожніх робітників; • робітників, зайнятих керуванням машин. Зразок довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі Прізвище,ім’я та по батькові Найменування займаної посади Інформація про освіту та спеціальність (не є обов’язковою інформацією для заповнення у довідці щодо дорожніх робітників) Інформація чи є фахівець працівником учасника або іншого суб’єкта господарювання як субпідрядників/співвиконавців за договорами про надання послуг/ перевезення техніки (зазначити номер та дату відповідного договору) Інформація про трудові відносини з працівником Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника (Вимоги пункту 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2). 3)Пункт 1.3.2. Додатку 4 до тендерної документації: копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору). Аналогічним договором є договір, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 Національного класифікатору України НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд» та відносяться до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС1 (незначні наслідки)). (Вимоги пункту 1.3.2. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) копію акту приймання-передачі бульдозера CAT D60 реєстраційний номер 13894АМ до договору оренди транспортних засобів №02-25/01ОР від 10 лютого 2025 року або лист-роз’яснення в довільній формі; 2) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з урахуванням виявлених замовником зауважень; 3) копію додаткової угоди №3 від 21 грудня 2023 року до договору №388 про закупівлю робіт від 18.10.2023 р. з врахуванням виявлених замовником зауважень
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.