Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 591 230 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 912,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 824 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Поточний ремонт(заміна котлів опалення) в будівлях № ** та № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 розділу 3 тендерної документації замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учасником не надано копію платіжного доручення на користь банку-гаранта або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Учаснику необхідно надати вказані документи. 2) Відповідно до п 2 ч 6 розділу 6 тендерної документації замовником вимагається у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією. Учасником не надано гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Учаснику необхідно надати вказані документи. 3) Відповідно до п 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції сканкопії Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником не надано Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами). Учаснику необхідно надати Додаток № 5 або лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства причин неподання. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «УКРЕНЕРГОПРОМ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.