Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00
Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 436 205,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
| Телефон: | 380509828125 |
| E-mail: | centender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
3 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією замовника по вказаній закупівлі, затв. протоколом уповноваженої особи від 08.05.2025 б/н (далі в тексті – тендерна документація). Невідповідність №1: Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не подав скановану копію Додаткової угоди №1 до Договору №266 про закупівлю послуг від 09.10.2024 та не подав скановані копії додатків до цієї додаткової угоди. Невідповідність №2: Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не подав скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником Договору №266 про закупівлю послуг від 09.10.2024. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності №1 та №2 в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 10 в підпункті «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:» пункту «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст.16 Закону:» та в Додатку 3 тендерної документації на сторінках 38,39 в підпункті «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:»: «Аналогічними за предметом закупівлі договорами вважаються договори, предметом яких є надання послуг, або виконання робіт з поточного, або капітального ремонту: зупинки громадського транспорту, або зупиночного павільйону громадського транспорту, або зупиночного комплексу громадського транспорту. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – аналогічний договір) Учасник подає: - скановану копію не менше одного виконаного безпосередньо учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та додаткових угод); - скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником аналогічного договору (наприклад - копію акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); - скановану копію відгуку, виданого учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного, з інформацією щодо виконання учасником умов цього договору та якості виконаного ремонту, із зазначенням об’ємів та сум виконання договору. Вказані в цьому пункті документи, копії яких зобов’язаний подати учасник, повинні бути складені, оформлені та підписані сторонами договору із додержанням вимог діючих нормативних документів, що їх стосуються.». Невідповідність №3: Учасник не підписав тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції учасника – директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича. Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленою електронною печаткою ПП "НІКДОР-ПЛЮС", що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 4 в абзаці 5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції учасника. Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням – http: // czo.gov.ua/verify.». Невідповідність №4: всі подані Учасником скановані копії документів, які складені безпосередньо Учасником, не містять власноручних підписів уповноваженої особи учасника - директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича та не підписані кваліфікованими електронними підписами (КЕП) або удосконаленими електронними підписами (УЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції учасника – директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича. Учасник підписав всі ці документи удосконаленими електронними печатками ПП "НІКДОР-ПЛЮС", що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 5 в абзаці 8 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Документи, що складаються безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином - у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника, або уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника (уповноваженої особи учасника) не застосовується до документів (матеріалів та інформації), поданих учасником через електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису на кожен з таких документів (довідку, матеріал чи інформацію). Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням – http: // czo.gov.ua/verify.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію Додаткової угоди №1 до Договору №266 про закупівлю послуг від 09.10.2024 та скановані копії всіх додатків до цієї додаткової угоди; 2) скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником Договору №266 про закупівлю послуг від 09.10.2024; 3) підписати тендерну пропозицію Учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції учасника - директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича. Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням – http: // czo.gov.ua/verify.; 4) подати скановані копії вказаних в Додатку 3 до тендерної документації документів, що стосуються Учасника, як юридичної особи, які складені безпосередньо Учасником, та містять власноручні підписи уповноваженої особи учасника - директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича, або подати вказані документи через електронну систему закупівель у формі електронних документів із накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника - директора ПП "НІКДОР-ПЛЮС" Горобця Юрія Олексійовича на кожен з таких документів (довідку, матеріал чи інформацію): ДОДАТОК 3 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції На підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та засвідчення копій документів, поданих в складі тендерної пропозиції, учасник подає: - учасник – юридична особа подає: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – скановану копію розпорядчого документу про призначення (обрання, прийняття) на посаду (роботу) відповідної особи (наказу, або протоколу зборів засновників (власників), або рішення засновників (власників), тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – скановану копію довіреності (доручення), оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень цієї особи, разом із сканованими копіями документів, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (доручення). У разі, якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається сканована копія документу про створення такого об'єднання. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник подає: Кваліфікаційний критерій: Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічними за предметом закупівлі договорами вважаються договори, предметом яких є надання послуг, або виконання робіт з поточного, або капітального ремонту: зупинки громадського транспорту, або зупиночного павільйону громадського транспорту, або зупиночного комплексу громадського транспорту. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – аналогічний договір) Учасник подає: - скановану копію не менше одного виконаного безпосередньо учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та додаткових угод); - скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником аналогічного договору (наприклад - копію акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); - скановану копію відгуку, виданого учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного, з інформацією щодо виконання учасником умов цього договору та якості виконаного ремонту, із зазначенням об’ємів та сум виконання договору. Вказані в цьому пункті документи, копії яких зобов’язаний подати учасник, повинні бути складені, оформлені та підписані сторонами договору із додержанням вимог діючих нормативних документів, що їх стосуються. Довідка про відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Довідка про те, що Учасник не перебуває під дією оперативно – господарської санкції за договорами, укладеними з вико-навчими органами, комунальними підприємствами, установами та організаціями Мико-лаївської міської ради В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію довідки, складеної ним у довільній формі, про те, що Учасник не перебуває під дією оперативно – господарської санкції за договорами, укладеними Учасником з виконавчими органами, комунальними підприємствами, установами та організаціями Миколаївської міської ради. Згода з характеристи-ками предмета закупівлі та умовами надання послуг В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації Замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Довідка про кожного субпідрядника/ співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Згода з проектом договору про закупівлю В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації Замовника. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.