Закупівлю оголошено - 08-05-2025, 12:38. Дата останніх змін - 28-05-2025, 16:39

Послуги з монтажу системи киснепостачання військової частини А** з встановленням генератора кисню, м. Хмельницький

Послуги з монтажу системи киснепостачання військової частини А** з встановленням генератора кисню, м. Хмельницький ... Державна закупівля - UA-2025-05-08-006446-a Послуги з монтажу системи киснепостачання військової частини А** з встановленням генератора кисню, м. Хмельницький від замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ від 5/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-08-006446-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-05-2025, 12:38
по 14-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 18:00
по 20-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
769264.31
769 264,31 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 692,64 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
ЄДРПОУ:07928461 Досьє YouControl
Контактна особа:Кирило Гняздовський
Телефон:+380686469435
E-mail:eccwk_kev_khm@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з монтажу системи кисн ...
769 264,31 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з монтажу системи киснепостачання військової частини А** з встановленням генератора кисню, м. Хмельницький

1
послуга
Україна м. Хмельницький
по 01-09-2025
45300000-0
Будівельно-монтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЕМАКО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 28-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ПРОВУЛОК ІПОДРОМНИЙ, будинок 2, квартира 12, 29000, Валентин Яцина
Остаточна пропозиція:
716 821,28 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-05-2025, 14:21

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 12:21:48
24

1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції відсутні наступні документи: 1) Гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у цьому оголошенні. 2) Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням скан-копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника агрегатів, машин, механізмів, обладнання, які необхідні для виконання предмета закупівлі у кількості, яка гарантує достатність для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. 3) довідка в довільній формі, яка містить інформацію про досвід керівника(ів) та інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років) на займаній посаді, освіти і спеціальності та досвіду роботи на займаній посаді (років) в даного учасника. 4) Відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автокран та вантажного автопідйомника ГАЗ 3307 1994 р.в. реєстраційний номер АІ2479ОС. Також Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва не відповідає встановленій формі, яка викладена в Додатку 6 до проекту договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 14.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: … 7) Заповнену на фірмовому бланку (за наявності) форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). … • Учасник у складі своєї пропозиції зобов’язаний надати Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва за встановленою формою, яка викладена в Додатку 6 до проекту договору. … 15) Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у цьому оголошенні. п. 14.18. Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 14.18.1. Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник в складі пропозиції подає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням скан-копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника агрегатів, машин, механізмів, обладнання, які необхідні для виконання предмета закупівлі у кількості, яка гарантує достатність для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається скан-копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Наявність матеріально-технічної бази має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору підряду на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. 14.18.2. Наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати: - довідку в довільній формі, яка містить інформацію про досвід керівника(ів) та інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років) на займаній посаді, освіти і спеціальності та досвіду роботи на займаній посаді (років) в даного учасника; - скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису; - скановані копії з наступно зазначених документів: трудової книжки (1-ша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у цьому оголошенні. 2) Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням скан-копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника агрегатів, машин, механізмів, обладнання, які необхідні для виконання предмета закупівлі у кількості, яка гарантує достатність для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. 3) Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про досвід керівника(ів) та інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років) на займаній посаді, освіти і спеціальності та досвіду роботи на займаній посаді (років) в даного учасника. 4) Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автокран та вантажного автопідйомника ГАЗ 3307 1994 р.в. реєстраційний номер АІ2479ОС. 5) Приведену у відповідність Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва до встановленої форми, яка викладена в Додатку 6 до проекту договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 12:21:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-08-006446-a-b1
Номер договору:
371
Дата підписання договору:
28-05-2025, 16:33
Строк дії договору:
з 28-05-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Зміни внесено додатковою угодою №1 від 21.07.2025
701 725,31 UAH
Ціна договору
701 725,31 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ЕМАКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
716 821,28 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-05-2025, 14:49:47
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Завдаток (грошове забезпечення)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:44:46
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:38:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:38:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:38:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:38:44
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:38:44
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з монтажу системи киснепостачання військової частини А** з встановленням генератора кисню, м. Хмельницький
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-05-2025, 12:38:42
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              4
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-05-2025, 12:38:42
              Завдаток (грошове забезпечення)
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-05-2025, 12:38:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошового забезпечення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 відсотки вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: сума коштів, які перераховуються на реєстраційний рахунок Замовника р/р №UA318201720355139001000016547, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Хмельницький, код за ЄДРПОУ 07928461. У призначенні платежу обов’язково необхідно вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X, без ПДВ». Учасник-переможець до моменту внесення забезпечення, зобов’язаний укласти із Замовником договір забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно Додатку 8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ