Закупівлю оголошено - 07-05-2025, 18:27. Дата останніх змін - 10-06-2025, 11:09

Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14

Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14... Державна закупівля - UA-2025-05-07-013362-a Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14 від замовника Ліцей міжнародних відносин ім. В.Стуса Львівської міської ради від 5/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-07-013362-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-07-016525-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 18:27
по 20-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 18:27
по 23-05-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8967578.6
8 967 578,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:44 837,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:44 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Ліцей міжнародних відносин ім. В.Стуса Львівської міської ради
ЄДРПОУ:20834405 Досьє YouControl
Контактна особа:Уралова Світлана Адольфівна
Телефон:380677555354
E-mail:ecir_poshta@ukr.net
Місцезнаходження:
79057, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПОВСТАНСЬКА, будинок 14
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт системи опа ...
8 967 578,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14

1
робота
79057 Україна Львівська область Львів ВУЛИЦЯ ПОВСТАНСЬКА, будинок 14
по 15-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, Природна,5б/20, 79044, Іванишин Христина Тарасівна
Остаточна пропозиція:
8 881 920 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-05-2025, 16:00
Період подачі оскарження:
по 03-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-07-013362-a-c1
Номер договору:
922-к
Дата підписання договору:
09-06-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14
8 860 101,60 UAH
Ціна договору
7 383 418 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 881 920 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 18:32:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Реквізити замовника: Ліцей міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради IBAN UA643204780000025458000000967 в АБ «Укргазбанк» ЄДРПОУ 20834405 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікувановартості) – 44 000,00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.49
Доказ:
Документ
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт. На підтвердження Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: 1. Довідку учасника, складена у довільній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази; власне, орендоване, надання послуг, інше; найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 2. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). 3. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників та достатню кількість кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-05-2025, 18:27:36
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:17:07
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:23:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:23:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:14:17
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено07-05-2025, 17:23:50
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:14:17
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-05-2025, 12:19:35
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:23:50
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Реквізити замовника: Ліцей міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради IBAN UA643204780000025458000000967 в АБ «Укргазбанк» ЄДРПОУ 20834405 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікувановартості) – 44 000,00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,49
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , ї Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Реквізити замовника: Ліцей міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради IBAN UA643204780000025458000000967 в АБ «Укргазбанк» ЄДРПОУ 20834405 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікувановартості) – 44 000,00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія за формою, наведеною нижче з урахуванням умов, викладених в частині 3.3 та 3.3. розділу 3 тендерної документації. Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● ** цей пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). **Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) 4.2. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зразок довідки та заяви щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців наведено у Додатку №1.2 до Додатку №1 до тендерної документації. Разом з довідкою про залучення субпідрядників надаються: • Ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідні для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам. • Оригінал листа від субпідрядника/субпідрядників про згоду на виконання робіт, що будуть йому/їм доручені; У разі, якщо учасник не буде залучати для виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю або у випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати відповідну інформаційну довідку.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт. На підтвердження Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: 1. Довідку учасника, складена у довільній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази; власне, орендоване, надання послуг, інше; найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 2. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). 3. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка у довільній формі , Довідку учасника, складена у довільній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази; власне, орендоване, надання послуг, інше; найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продажу/накладними/ оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо). У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників та достатню кількість кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформаційна довідка , На підтвердження Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: 1. Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників профільних професій (інженерно-технічних та робітників) у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ та посади. 2. Для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: - документи про освіту (обов’язкова наявність працівників із спеціальністю теплопостачання і вентиляція) та копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу), або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір. 3. В Учасника повинна бути обов’язкова наявність працівників ІТР за посадою: інженер з охорони праці, виконавець робіт. Обов‘язкова наявність на таких працівників протоколу та посвідчення про проходження навчання з охорони праці. Обов’язковою є наявність працівника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) а також страховий поліс про добровільне страхування цивільно-правової відповідальності. 4. Для підтвердження наявності кваліфікованих робітників учасник повинен підтвердити наявність: мінімум двох слюсарів-сантехніків та мінімум двох монтажників систем та устаткування. Також надати мінімум двох електрогазозварників та для підтвердження їх кваліфікації надати посвідчення і протокол, також надати протокол та посвідчення мінімум двох працівників про проходження ними знань з питань пожежної безпеки. На всіх робітників надати копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу), або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення ліцею міжнародних відносин ім.В.Стуса Львівської міської ради на вулиці Повстанській, 14
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-05-2025, 17:55:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі , Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, вартість аналогічного договору має становити не менше 50% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на капітальний ремонт/реконструкцію/реставрацію/будівництво системи опалення / теплозабезпечення. 2. Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані у вищенаведеній довідці та копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Документи, що засвідчують факт виконання робіт, згідно аналогічних договорів, які зазначені у вищенаведеній довідці (акти приймання-передачі або довідки за формою КБ-3).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ