Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богач Ольга |
| Телефон: | 80322371065 |
| E-mail: | olya_fra@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Т.Чупринки, будинок 85 |
7 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Відповідно до пп.2.2. п.2 Розділ 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі до Тендерної документації Учасник надає скан-копію штатного розпису. Учасник виконав вимогу, однак у графі «Кількість штатних працівників» виявлено невідповідність зазначеної кількості працівників у рядках форми. Отже, враховуючи наведене, Учаснику необхідно завантажити скан-копію уточненого штатного розпису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.