Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 593 753,43 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 968,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вільнянської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04526963 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vilnyanska.gromada.org.ua |
| Контактна особа: | Тилик Катерина |
| Телефон: | +380614341484 |
| E-mail: | vmr-zakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70002, Україна, Запорізька область,місто ВІльнянськ, вул.Бочарова, 4 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради Код ЄДРПОУ 04526963 26.05.2025 р. № 26.05.1 м. Вільнянськ Враховуючи вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та прот ягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дяченко Павла Михайловича (індивідуальний податковий номер 3189418016) за предметом закупівлі «Реконструкція котельні з встановленням модульної газопоршневої когенераційної установки (КГУ) за адресою: *** м. Вільнянськ, Запорізького району, Запорізької обл.», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (UA-2025-05-06-013404-a) замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ФОП Дяченко П.М. за предметом закупівлі «Реконструкція котельні з встановленням модульної газопоршневої когенераційної установки (КГУ) за адресою: *** м. Вільнянськ, Запорізького району, Запорізької обл.», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (UA-2025-05-06-013404-a). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані ФОП Дяченко П.М. за предметом закупівлі «Реконструкція котельні з встановленням модульної газопоршневої когенераційної установки (КГУ) за адресою: *** м. Вільнянськ, Запорізького району, Запорізької обл.», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – ДК 021:2015: 45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (UA-2025-05-06-013404-a). Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ФОП Дяченко П.М. виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником у складі пропозиції надано відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмета закупівлі, яка не містить інформацію кількість виконаних робіт згідно аналогічного договору. п.п.3.1 п.3 Додатку 2, Додаток 8, п.2 Додатку 9 до Тендерної документації Надати відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог Додатку 8 до Тендерної документації Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.