Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 576 130 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39358320 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горбонос Сергій Васильович |
| Телефон: | +380474431562 |
| E-mail: | tk39358320@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, пл. Соборності, 1 |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДУ МУШ" (далі – ТОВ "БДУ МУШ"/учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. ТОВ "БДУ МУШ" для підтвердження факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість подано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість за № 2523054500077, у якому відсутні підпис та печатка контролюючого органу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункту 8.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі; пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен довантажити Витяг з реєстру платників податку на додану вартість з наявними підписом та печаткою контролюючого органу або його можна надати у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису уповноваженої особи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.