Закупівлю оголошено - 05-05-2025, 16:54. Дата останніх змін - 10-06-2025, 16:28

Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)

Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул... Державна закупівля - UA-2025-05-05-013178-a Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 5/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-05-013178-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-05-016426-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-05-2025, 16:54
по 17-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-05-2025, 16:54
по 20-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7000000
7 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:35 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Чигир Галина Іванівна
Телефон:380445631724
E-mail:tender-uo2@ukr.net
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт фасаду спец ...
7 000 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)

1
робота
01023 Україна м. Київ вул. Вакуленчука, 50-А
по 30-11-2025
45443000-4
Фасадні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Київська девелоперська компанія   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 18-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. вул.Кіквідзе,14В /літера А/, 01103, Щасливий Віталій Олександрович
Остаточна пропозиція:
6 801 320,45 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-05-2025, 09:03
Період подачі оскарження:
по 04-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 27-05-25, 13:27:51
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протокольного рішення.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 18-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 15:37:36
24

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасник надав п.2. - інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначених пунктом 47 Особливостей (у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації); п.5.Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); п.9. Cкан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації; п.12. лист-згоду на збір та обробку персональних даних, складену за формою Додатку № 6 до цієї тендерної; п.15. Погодження у складі пропозиції з положеннями тендерної документації про те, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції; п.16. Учасник надав гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; п.17. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (учасник повинен надати лист або довідку довільної форми); п.18. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); п.20. Лист (довідка) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон); п.21. Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах; п.22. В складі тендерної пропозиції надав лист від учасника тендеру про те, що територіально не знаходиться на окупованих територіях та не веде свою господарську діяльність на окупованих територіях; п.23. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує):— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; п.24. Учасник письмово підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано; п.25. Учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику під час укладання договору надати документи в машинозчитувальному форматі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог абзаців 2-4 пункту 1 статті 41 Закону. Надані документи датовані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 2. Учасник надав оригінал Гарантійного листа, щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 10 років після виконання робіт: Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») відповідно до п.3 Додатку №3 до тендерної документації, датований раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Наданий лист не відповідає вимогам п.5 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Довідку про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, предмету договору, суму виконаних робіт, відповідно Додатку №1 до тендерної документації, датовані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 15:37:36
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-05-013178-a-a1
Номер договору:
601
Дата підписання договору:
10-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-06-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Списовська Євгенія Іванівна
E-mail підписанта:
uo-drda@ukr.net
Посада підписанта:
Начальник
Підписант діє на підставі:
Положення
Номер IBAN:
418201720344271002200077966
Телефон підписанта:
380445635505
6 800 320,45 UAH
Ціна договору
5 666 933,71 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Київська девелоперська компанія   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 801 320,45 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 12:07:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2.Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки (оборотно-сальдова відомість, тощо).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер з вищою технічною освітою (надати кольорову скан-копію диплому); - виконроб з вищою технічною освітою або середньою спеціальною освітою (надати кольорову скан-копію диплому); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - не менше 2-х малярів або штукатурів 2.3. Надати кольорові скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії перевірки знань з питань охорони праці, що видані спеціалізованими навчальними закладами, а саме: 2.3.1.Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 та пожежної безпеки для головного інженера та виконроба Учаника. 2.3.2. Загальний курс з ОП, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 та пожежної безпеки для керівника підприємства-Учасника. 2.4. Надати копію наказу про створення на підприємстві комісії з перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки та протокол про проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці та техніки безпеки. 2.5. Надати кольорові скан-копії посвідчень та витягів з протоколу про проходження навчання робітників з пожежної безпеки, правил роботі на висоті та з електроінструментами. 2.7. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. 2.8. Документи, що посвідчують кваліфікацію та/або підвищення кваліфікації працівників робітничих професій, що зазначені у довідці з наданням відповідних скан-копій з оригіналів дипломів, свідоцтв, посвідчень, що видані навчальними закладами та/або закладами з підвищення кваліфікації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт/ надання послуг з ремонту (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, предмету договору, суму виконаних робіт; Скан-копію аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:54:57
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 16:51:13
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2.Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки (оборотно-сальдова відомість, тощо).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер з вищою технічною освітою (надати кольорову скан-копію диплому); - виконроб з вищою технічною освітою або середньою спеціальною освітою (надати кольорову скан-копію диплому); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації; - не менше 2-х малярів або штукатурів 2.3. Надати кольорові скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії перевірки знань з питань охорони праці, що видані спеціалізованими навчальними закладами, а саме: 2.3.1.Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 та пожежної безпеки для головного інженера та виконроба Учаника. 2.3.2. Загальний курс з ОП, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01 та пожежної безпеки для керівника підприємства-Учасника. 2.4. Надати копію наказу про створення на підприємстві комісії з перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки та протокол про проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці та техніки безпеки. 2.5. Надати кольорові скан-копії посвідчень та витягів з протоколу про проходження навчання робітників з пожежної безпеки, правил роботі на висоті та з електроінструментами. 2.7. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. 2.8. Документи, що посвідчують кваліфікацію та/або підвищення кваліфікації працівників робітничих професій, що зазначені у довідці з наданням відповідних скан-копій з оригіналів дипломів, свідоцтв, посвідчень, що видані навчальними закладами та/або закладами з підвищення кваліфікації.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 113 технологічного та спортивного профілю навчання Дарницького району м. Києва на вул. Вакуленчука, 50-А (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт/ надання послуг з ремонту (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, предмету договору, суму виконаних робіт; Скан-копію аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-05-2025, 16:54:19
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ