Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 188 398 844,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 941 994,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Чугуївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22682750 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.chuguev-osvita.org.ua/ |
| Контактна особа: | Ганна Кочева |
| Телефон: | +380989151577 |
| E-mail: | kocheva_anna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63503, Україна, Харківська область,м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20 |
5 |
У зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме: до 13 червня 2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів, поданих Учасником закупівлі.
Шановний Учаснику! В процесі розкриття вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: а саме: 1. Пп.2.2 п.2 Розділу V Тендерної документації передбачена необхідність надання Учасником закупівлі Довідки, у довільній формі, про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи); у разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю (значного правочину)). На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано Протокол №2 загальних зборів учасників від 07 травня 2025 року щодо надання згоди на вчинення значного правочину директору Товариства Полянському Ю.А. Але сама довідка в довільній формі про відсутність/наявність обмежень в тендерній пропозиції відсутня. Крім того в Протоколі №2 зазначено, що згода надається у зв’язку із необхідністю участі товариства у процедурі – відкриті торги (з особливостями) предмет закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Коротичанський ліцей» Пiсочинськоi селищної ради за адресою: Харківська область, смт. Коротич, вул. Освіти, 59а. Коригування (ДК 02l:20l5 45210000-2 Будівництво будівель). При цьому згода надається на вчинення правочину, предмет якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на 30 вересня 2024 року. А сама згода надана на вчинення значного правочину, предмет якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на 31 березня 2025 року, а саме укладання та підписання договору щодо виконання по об'єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Чугуївський ліцей №5» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, пл. Уланська, 1А. Коригування» (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення про проведення відкритих торгів UА-2025-05-02-012513-а, без обмеження по сумі та терміну дії. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати Довідку, у довільній формі, про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі та протокол з виправленими помилками. 2. Пп.2.2 п.2 Розділу V Тендерної документації передбачена необхідність надання Учасником закупівлі Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датованого 2025 роком. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Опендатабот, який не є офіційним документом. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датований 2025 роком. 3. В тендерній пропозиції Учасника в файлі «9. Інші документи та інформація» надана Довідка №42-1003 від 12.05.2025, в якій інформація щодо Товариства, його директора та засновників не повній мірі відповідає п.2 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку, в якій інформація щодо Товариства, його директора та засновників відповідала б п.2 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 4. В Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання Учасником документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в пункті 32 якої зазначений орендований коток AMMANN AV 95-2 та додана сканкопія свідоцтва про реєстрацію машини, але в договорі оренди №01/01-25 від 01.01.2025 ти акті прийому передачі до нього вказаний інший коток AMMANN AV 92-2. Також у пункті 41 вказаної Довідки та в додатку до договору про надання послуг №03-03 ОС від 03.03.2025 зазначений кран на автомобільному ходу NADANO FAUN RTF 40-3 , а доданому свідоцтві про реєстрацію машини вказаний кран самохідний ТADANO FAUN RTF 40-3. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати документи з однаковими назвами машин та обладнання. 5. Відповідно до умов ч. 6 та ч. 7 розділу ІІІ та Додатка 1 до тендерної документації, у документі «Технічна специфікація» наданого файлу «5. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам_Ч.1 _compressed» виявилось, що на сторінці номер 16 відбулось дублювання попередньої сторінки. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати документи без дублювання сторінок. 6. Підпунктом 5.2 Пункту 5 Розділу ІІI «Кваліфікаційні критерії» відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей, підстави визначених пунктом 47 Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» та Пунктом 2 Додатка 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання Учасником закупівлі оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду за посадою (спеціальністю) електромонтажник, але зазначений документ в тендерній пропозиції відсутній. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду за посадою (спеціальністю) електромонтажник. Враховуючи викладене вимагаємо, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення, надати через електронну систему закупівель: 1. Довідку, у довільній формі, про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі та протокол з виправленими помилками. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датований 2025 роком. 3. Довідку, в якій інформація щодо Товариства, його директора та засновників відповідала б п.2 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 4. Документи з однаковими назвами машин та обладнання. 5. Технічну специфікацію без дублювання сторінок. 6. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду за посадою (спеціальністю) електромонтажник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.