Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 686 195,68 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 430,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самойленко Євгенія Юріівна |
| Телефон: | 380442423706 |
| E-mail: | solomruo2423706@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
6 |
Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містить скан-копія договору оренди офісу та складу без підпису орендодавця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копію договору оренди офісу та складу, оформленого у відповідності до чинного законодавства. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника відсутні документи, підтверджуючі наявність в штаті Учасника керівника робіт – Щербань Олександр Васильович. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, підтверджуючі наявність в штаті Учасника керівника робіт – Щербань Олександр Васильович. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та скан-копія самого аналогічного договору, в яких реквізити замовника ТОВ «АМБУЛАТОРІЯ ВИХІДОГО ДНЯ» не відповідають один одному. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів або скан-копію самого аналогічного договору, з вірним зазначенням реквізитів замовника ТОВ «АМБУЛАТОРІЯ ВИХІДОГО ДНЯ». Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.