Закупівлю оголошено - 02-05-2025, 14:13. Дата останніх змін - 12-06-2025, 11:19

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)»

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318... Державна закупівля - UA-2025-05-02-008805-a «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 5/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-02-008805-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-02-010371-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 14:13
по 07-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 14:13
по 10-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2027315.67
2 027 315,67 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 136,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Самойленко Євгенія Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — ...
2 027 315,67 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 19-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-05-2025 по 07-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пр. Червоної Калини, буд. 68, оф. 233, 02064, Сидоренко-Бєлкін Михайло
Остаточна пропозиція:
2 027 207,05 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-05-2025, 16:21
Період подачі оскарження:
по 03-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-05-25, 14:33:51
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 07-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 15:15:20
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містить скан-копія договору оренди офісу та складу без підпису орендодавця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копію договору оренди офісу та складу, оформленого у відповідності до чинного законодавства. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника відсутні документи, підтверджуючі наявність в штаті Учасника керівника робіт – Щербань Олександр Васильович. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, підтверджуючі наявність в штаті Учасника керівника робіт – Щербань Олександр Васильович. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та скан-копія самого аналогічного договору, в яких реквізити замовника ТОВ «АМБУЛАТОРІЯ ВИХІДОГО ДНЯ» не відповідають один одному. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів або скан-копію самого аналогічного договору, з вірним зазначенням реквізитів замовника ТОВ «АМБУЛАТОРІЯ ВИХІДОГО ДНЯ». Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 15:15:20
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-02-008805-a-c1
Номер договору:
130
Дата підписання договору:
10-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-06-2025 по 31-12-2025
2 027 207,05 UAH
Ціна договору
2 027 207,05 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 027 207,05 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 18:19:25
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Доказ:
Документ
02. МТБ.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.4. На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів 2.5. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.6. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Доказ:
Документ
03. Працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору. *Аналогічним договором вважається договір: на виконання капітального /поточного/аварійного ремонту або послуг з встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації.
Доказ:
Документ
04. Ан. договір.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 14:13:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 14:11:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 14:11:38
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору. *Аналогічним договором вважається договір: на виконання капітального /поточного/аварійного ремонту або послуг з встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору. *Аналогічним договором вважається договір: на виконання капітального /поточного/аварійного ремонту або послуг з встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.4. На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів 2.5. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.6. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2.2. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.3. Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.4. На всіх працівників з довідки, зазначених в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів 2.5. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.6. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення та облаштування системи адресної пожежної сигналізації в гімназії «Міленіум» № 318 за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 3-Б)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-05-2025, 14:13:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ , 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п.16 Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.3 Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.4. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ