Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 405 859 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 058,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37794186 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://komynalka.com.ua |
| Контактна особа: | Зарицька Мар'яна Романівна |
| Телефон: | +380666988940 |
| E-mail: | zarytska120788@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 додатку № 1 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), він повинен подати наступні документи та інформацію. 2.1. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. 2.2. Скановані з оригіналів: один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (кошторис зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг) або іншого документа, що підтверджує надання послуг, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації). Скановані з оригіналів названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про виконання учасником двох аналогічних договорів за предметом закупівлі. До цієї довідки (таблички) по двох договорах додано документи, які вимагаються Замовником згідно п.п. 2.1 і п.п. 2.2, крім кошторисів зі всіма розрахунками до них. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати скановані з оригіналів кошториси зі всіма розрахунками до них, до аналогічного (их) договору (ів), зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації Замовника, для надання Учасником іншої інформації, встановленої відповідно до законодавства, Учасник повинен надати: «Проект договору про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проектом договору». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Проект договору про закупівлю, тільки на інший об’єкт закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати на даний об’єкт предмета закупівлі «Проект договору про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проектом договору». 3. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 3 тендерної документації Замовника, для надання Учасником іншої інформації, встановленої відповідно до законодавства, Учасник повинен: «УВАГА! Тендерну пропозицію підписувати тільки Кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасником тендерна пропозиція підписана УЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підписати тендерну пропозицію КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.