Закупівлю оголошено - 01-05-2025, 13:20. Дата останніх змін - 20-06-2025, 12:40

роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»

роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Г... Державна закупівля - UA-2025-05-01-005863-a роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва від 5/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-01-005863-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-01-007337-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 13:20
по 13-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 13:20
по 16-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
14766114.2
14 766 114,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:140 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:70 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва
ЄДРПОУ:38945065 Досьє YouControl
Контактна особа:Сало Наталія Валеріївна
Телефон:380442503227
E-mail:nsv1522@ukr.net
Місцезнаходження:
03191, Україна, Київська область,Київ, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 6
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
роботи за робочим проєктом: «К ...
14 766 114,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»

1
робота
03191 Україна м. Київ вулиця Героїв Маріуполя, будинок 6
по 01-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-05-2025 по 14-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Чистяківська, будинок 2, 03062, Данилець Сергій Миколайович
Остаточна пропозиція:
14 764 985,18 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-06-2025, 13:14
Період подачі оскарження:
по 12-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-05-25, 12:18:04
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КБМК», поданої по процедурі відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2025-05-01-005863-a) на закупівлю по предмету робіт за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) зумовлене необхідністю детального розгляду документів наданих на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та запропонованих робіт технічним, якісним та кількісним вимогам

Кінцева дата розгляду пропозиції: 14-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-06-25, 10:52:25
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КБМК» поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю по предмету роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва» (код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-01-005863-a), які проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва, було виявлено невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «КБМК». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій відсутня інформація про вібратора поверхневого, мозаїчно-шліфувальної машини, перфоратора пневматичного, насосу гідравлічного ручного, пилососу промислового, станка для різання керамічної плитки, апарату для зварювання поліпропіленових труб, які передбачені наданою у складі пропозиції відомістю ресурсів. 2. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій вказано про наявність Ексцентрикової шліфувальної машини з редуктором RO 150 FEQ-Plus RO 150 FEQ-Plus/2023 у кількості 3 шт., однак у наданій оборотно-сальдовій відомості вказано лише 1 шт. зазначеного обладнання. 3. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції надало Технічний звіт перевірки технічного стану електроінструменту та електрообладнання у складі протокол перевірки, випробування переносного електроінструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату, однак у ньому відсутня інформація про Перфоратор Bosch GBH 2-24 DRE,790ВТ/2018, Пилу торцювання з протяжкою KS 120 REB KAPEX/2023, Фрезер для дюбельних з'єднаннь DF 500 Q-Plus DOMINO/2023, Ексцентрикову шліфувальну машину з редуктором RO 150 FEQ-Plus RO 150 FEQ-Plus/2023, Установки для зварювання ручного дугового [постійного струму], Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. 4. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КБМК» відсутня копію чинного договору із вимірювальною лабораторією. 5. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції надало довідку у якій вказано, що Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, що Маліхатко О.А. є штатним працівником, однак згідно наданого у складі пропозиції наказу про прийняття на роботу - Маліхатко О.А. прийнято на посаду електромонтажника будвельного за сумісництвом. 6. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції не надало на Кушнаренка М.С., Лєєчкіса А.О., Рухаленко Н.С. чинні посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). 7. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції не надало на Рухаленко Н.С. довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією. 8. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції не надало аналогічний договір, у якому у складі робіт, що виконувались, були роботи з влаштування/ монтажу тощо водопостачання/ каналізації/ опалення тощо. 9. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції надало сертифікат на систему управління протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та виданий органом з сертифікації – ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація», який акредитований НААУ, та атестат про акредитацію, однак у сфері акредитації ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація» відсутня сфера будівництво. 10. ТОВ «КБМК» у складі тендерної пропозиції не надало протокол установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення учасника (засновника, власника) про призначення керівника учасника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі ті, що передбачені та необхідні згідно розділу ІІ наданої учасником відомості ресурсів 2. Підпункт 1.2.4. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у розділі 1 Довідки, складеній відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає на транспортні засоби, машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника. 3. Підпункту 1.2.7. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Копію чинного документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату). 4. Підпункт 1.2.9. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією. 5. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою, у якій необхідно вказати інформацію про правовий статус учасника - Штатний працівник або за сумісництвом або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця. Згідно підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації на кожного працівника зазначеного у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку необхідно надати трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінку з підтвердженням працевлаштування на підприємстві учасника або субпідрядника/співвиконавця), або копію наказу про призначення на посаду або наказ про сумісництво чи суміщення або цивільно-правову угоду. Якщо працівники перебувають у трудових, цивільних-правових відносинах з Учасником, потрібно надати додатково повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). 6. Відповідно до підпункту 2.6. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен на зазначених у Довідці складеної відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, працівників (окрім працівників, які не будуть відвідувати об’єкт) надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). 7. Відповідно до підпункту 2.7. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на вказаних працівників у довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п. 2 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією, чинні станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 8. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати у складі пропозиції аналогічний(-і) договір(-и), який виконано у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт). Під аналогічним договором розуміється договір підряду з капітального ремонту приміщення (будівлі), у якому в складі робіт, що виконувались, були демонтажні роботи, роботи з улаштування/оздоблення тощо стелі, підлоги, електромонтажні роботи, влаштування/ монтаж тощо водопостачання/ каналізації/ опалення тощо. 9. Відповідно до пункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції оригінал або копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) та виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). 10. Відповідно до пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю учасник повинен надати у складі пропозиції документ про призначення керівника учасника (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що має право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення учасника (засновника, власника) або інший розпорядчий документ підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій вказати інформацію про наявність вібратора поверхневого, мозаїчно-шліфувальної машини, перфоратора пневматичного, насосу гідравлічного ручного, пилососу промислового, станка для різання керамічної плитки, апарату для зварювання поліпропіленових труб. 2. Надати виправлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій вказати про наявність Ексцентрикової шліфувальної машини з редуктором RO 150 FEQ-Plus RO 150 FEQ-Plus/2023 у кількості 1 шт., або інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий з інформацію про наявність зазначеного обладнання у кількості 3 шт. 3. Надати Технічний звіт перевірки технічного стану електроінструменту та електрообладнання у складі протоколу перевірки, випробування переносного електроінструменту, протоколу заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату з інформацією про Перфоратор Bosch GBH 2-24 DRE,790ВТ/2018, Пилу торцювання з протяжкою KS 120 REB KAPEX/2023, Фрезер для дюбельних з'єднаннь DF 500 Q-Plus DOMINO/2023, Ексцентрикову шліфувальну машину з редуктором RO 150 FEQ-Plus RO 150 FEQ-Plus/2023, Установки для зварювання ручного дугового [постійного струму], Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. 4. Надати копію чинного договору із вимірювальною лабораторією. 5. Надати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначити, що Маліхатко О.А. працює за сумісництвом. 6. Надати на Кушнаренка М.С., Лєєчкіса А.О., Рухаленко Н.С. чинні посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). 7. Надати на Рухаленко Н.С. чинну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією. 8. Надати аналогічний договір, у якому у складі робіт, що виконувались, були роботи з влаштування/ монтажу тощо водопостачання/ каналізації/ опалення тощо. 9. Надати сертифікат на систему управління протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий органом з сертифікації виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). 10. Надати протокол установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення учасника (засновника, власника) про призначення керівника учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-06-25, 10:52:25
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-01-005863-a-a1
Номер договору:
2
Дата підписання договору:
19-06-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 19-06-2025 по 31-12-2025
14 764 985,18 UAH
Ціна договору
12 304 154,32 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 764 985,18 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 17:52:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 70 000,00 грн., що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Доказ:
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.48
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави у розмірі 1,5 % від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1,5 відсотки від вартості договору про закупівлю. Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Постанови КМУ №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.5
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявне обладнання, матеріально-технічної база та технології
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника процедури закупівлі наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
в учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
в учасника наявна фінансова спроможність

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:20:57
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:27:41

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівника учасника-переможця або фізичну особу чи фізичну особу-підприємця, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівника учасника-переможця або фізичну особу чи фізичну особу-підприємця, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
                  5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  6. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  7. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівник учасника-переможця, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що містить відомості про те, що фізична особа, яка є учасником-переможцем закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка була знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
                  8. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , У разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, такий учасник повинен надати довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Довідка щодо залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), якого(-их) учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, із зазначенням їх переліку та інформації про відсоткову частку обсягу предмету закупівлі учасника в загальному обсязі предмета закупівлі та відсоткову частку кожного субпідрядника/співвиконавця.
                  Документ
                  Довідка , Довідка у довільній формі з інформацією про найменування, код ЄДРПОУ кожного субпідрядника/співвиконавця, та перелік робіт, до виконання яких він залучається, у разі, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави у розмірі 1,5 % від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1,5 відсотки від вартості договору про закупівлю. Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Постанови КМУ №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 70 000,00 грн., що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,48
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявна фінансова спроможність
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 4.1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом, а саме: податкова декларації платника єдиного податку за 2024 рік або податкова декларація платника єдиного податку 3 групи на період діє воєнного, надзвичайного стану в Україні за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за спрощеною системою оподаткування) або податкова декларація про майновий стан і доходи, одержані за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за загальною системою оподаткування). Фінансова спроможність фізичної особи визначається як обсяг отриманого доходу за 2024 рік має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у довільній формі із обов’язковим зазначенням назви замовника, предмету договору та вартості виконаних робіт. 3.2. Аналогічний(-і) договір(-и), який виконано у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт). Під аналогічним договором розуміється договір підряду з капітального ремонту приміщення (будівлі), у якому в складі робіт, що виконувались, були демонтажні роботи, роботи з улаштування/оздоблення тощо стелі, підлоги, електромонтажні роботи, влаштування/ монтаж тощо водопостачання/ каналізації/ опалення тощо. 3.3. Акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт. Виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 3.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до наданого договору (-ів) згідно п.п.3.1. п.3 даного Додатку. У відгуку мають бути зазначені номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціна договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника процедури закупівлі наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Штатний працівник або за сумісництвом або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Досвід роботи на займаній посаді 1 2 3 4 5 6 1. У Довідці мають бути зазначені не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації (інженер-кошторисник або інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або інженер-проектувальник тощо), виконавець робіт, інженер з охорони праці та головний інженер. 2.2. На кожного працівника зазначеного у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку необхідно надати трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінку з підтвердженням працевлаштування на підприємстві учасника або субпідрядника/співвиконавця), або копію наказу про призначення на посаду або наказ про сумісництво чи суміщення або цивільно-правову угоду. Якщо працівники перебувають у трудових, цивільних-правових відносинах з Учасником, потрібно надати додатково повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). 2.3. Зазначений у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, інженер-кошторисник (інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або інженер-проектувальник тощо) повинен пройти професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, інформація про якого повинна міститись Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, та який повинен мати чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією уповноваженого органу або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність” делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом, а також надати посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури. Для підтвердження страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, Учасник у складі пропозиції надає оригінал/копію чинного договору страхування та страхового полісу на сертифікованого інженера - кошторисника (інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера – проектувальника тощо), зазначеного у довідці; 2.4. У складі пропозиції Учасник повинен надати на головного інженера, зазначеного у Довідці відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, копію диплому (з додатком) про вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з присвоєною кваліфікацією інженера. 2.5. У складі пропозиції Учасник повинен надати на виконавця робіт, зазначеного у Довідці відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, копію диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництва. 2.6. На зазначених у Довідці складеної відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, працівників (окрім працівників, які не будуть відвідувати об’єкт) необхідно надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). Документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідним (-и) суб’єктом (-ами) господарювання (навчальним центром, галузевим навчальним центром, тощо), який (-і) має (-ють) повноваження (або право) проводити навчання з питань охорони праці. У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань працівників та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 за відповідними НПАОП. Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання: - відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 2.7. На вказаних працівників у довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п. 2 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією, чинні станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.8. Учасник повинен надати у складі пропозиції наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1.
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - в учасника наявне обладнання, матеріально-технічної база та технології
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-05-2025, 13:18:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі ті, що передбачені та необхідні згідно розділу ІІ наданої учасником відомості ресурсів, за формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати/ залучати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці згідно п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 1.2.1. зареєстровану у територіальному органі Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані учаснику (або субпідряднику/співвиконавцю), відповідно до якого дозволяється виконувати: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи. 1.2.2. Документ, що підтверджує право власності або користування або залучення Учасником на складського приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди або договір про надання послуг тощо). 1.2.3. Документ, що підтверджує право власності або користування або залучення Учасником офісного (адміністративного) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням (договір оренди/суборенди або договір про надання послуг тощо). 1.2.4. Для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у розділі 1 Довідки, складеній відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає: - на транспортні засоби, машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника; 1.2.5. У разі наявності залученого обладнання, транспортних засобів, машин та механізмів, вказаних у розділах 2,3 Довідки, складеної відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник повинен надати: - чинні договори оренди/суборенди або лізингу, або надання послуг тощо, що підтверджують право користування або залучення, в якому(яких) зазначений перелік автомобілів, машин/механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1 даного Додатку; 1.2.6. Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати свідоцтва про реєстрацію на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування/ лізингу транспортного засобу або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо); 1.2.7. Копію чинного документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату). 1.2.8. Довідку у довільній формі про наявність комплексу АВК-5 або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін, із наданням підтверджуючих документів (копія ліцензії, чинного на момент подачі пропозиції договору або видаткова накладна, або інший фінансовий документ). 1.2.9. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ