Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 16:19. Дата останніх змін - 10-06-2025, 16:02

Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування

Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінськ... Державна закупівля - UA-2025-04-30-009412-a Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування від замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-009412-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-30-003728-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 16:19
по 16-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 16:19
по 19-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2383863
2 383 863 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:23 838,63 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 900 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради
ЄДРПОУ:41798621 Досьє YouControl
Контактна особа:Красовська Тетяна Олександрівна
Телефон:380525833841
E-mail:smolino_osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
26223, Україна, Кіровоградська область,Новоукраїнський р-н, селище міського типу Смоліне, вулиця Казакова будинок 39
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція спортивного майд ...
2 383 863 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування

1
робота
26223 Україна Кіровоградська область Новоукраїнський р-н, селище Смоліне вул.Казакова, 42
по 01-08-2025
45210000-2
Будівництво будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БК"ГЛОБАЛ ІНВЕСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 17-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Березівка, Новоукраїнський район, с. Березівка, вул. Центральна, буд. 18, 26222, Алєксеев Ярослав Вікторович
Остаточна пропозиція:
2 025 147,84 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-05-2025, 14:26
Період подачі оскарження:
по 05-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 26-05-25, 16:19:07
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

В тендерній пропозиції ТОВ "БК"ГЛОБАЛ ІНВЕСТ" знайдено невідповідності, які, враховуючи норми пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, є невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та потребують розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Беручи до уваги дату розкриття тендерної пропозиції та враховуючи той факт, що розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції та керуючись положеннями п.41 Особливостей та нормами частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», 26.05.2025р. прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК"ГЛОБАЛ ІНВЕСТ" до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-05-25, 13:56:29
24

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.1 Додатку 4 до тендерної документації надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. Проте вказана в Тендерній пропозиції ціна відмінна від ціни, яка вказана в екранній формі 2. на виконання вимог п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації на зазначеного в довідці інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (або кошторисника) не надано сканкопію чинного кваліфікаційного сертифікату 3. на виконання вимог п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації на зазначеного в довідці інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (або кошторисника) не надано сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) 4. на виконання вимог п.п. 11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності автогрейдера надано договір позички №01/04 від 01.04.2024. Проте до наданого договору не надано акта прийому-передачі згідно п.2.1. Договору. 5. на виконання вимог п.п. 11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності асфальтоукладача надано договір оренди механізмів від 13.05.2025 з ТОВ «ПФ». Проте до наданого договору не надано акта прийому-передачі згідно п.2.1. Договору. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1 Додатку 4 до тендерної документації 2. п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації 3. п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.п. 11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації. 5. п.п. 11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати виправлену заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатком №1 до тендерної документації. 2. Виправити невідповідність у визначений п. 12 Додатку 4 до тендерної документації спосіб 3. Виправити невідповідність у визначений п. 12 Додатку 4 до тендерної документації спосіб 4. Надати до договору позички №01/04 від 01.04.2024р. акт прийому-передачі згідно п.2.1. Договору 5. Надати до договору оренди механізмів від 13.05.2025р. акт прийому-передачі згідно п.2.1. Договору

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-05-25, 13:56:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-30-009412-a-a1
Номер договору:
№164
Дата підписання договору:
09-06-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
2 025 147,84 UAH
Ціна договору
2 025 147,84 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БК"ГЛОБАЛ ІНВЕСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 025 147,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-05-2025, 16:16:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.49
Доказ:
Документ
Garantiya_11 900_00_zm.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
1
6.1. Переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором перед Замовником не пізніше дати укладення (підписання) Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді застави, в валюті платежу – гривня у розмірі 5% від ціни Договору. 6.2. Вид забезпечення виконання договору – застава: сума коштів, які перераховуються на реєстраційний рахунок Замовника. У призначенні платежу обов’язково необхідно вказати: «Забезпечення виконання договору про закупівлю, ідентифікатор закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X, без ПДВ». 6.3. Переможець процедури закупівлі до моменту внесення забезпечення, зобов’язаний укласти із Замовником договір забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації. 6.4. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності переможця процедури закупівлі. 6.5. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 6.6. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: • порушення переможцем процедури закупівлі строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; • порушення переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо якості робіт; • невиконання (неналежного виконання) умов договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі. 6.7. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 6.8. У разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії цього Договору у випадках передбачених законодавством, забезпечення виконання Договору має бути продовжено і надано до підписання відповідної додаткової угоди до цього Договору.
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
М-т база_merged.pdf, підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Працівники.pdf, підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічний досвід_merged.pdf, підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
підтвердження наявності фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Фінзвітність.pdf, підтвердження наявності фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-04-2025, 16:19:45
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 14:23:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:09:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:09:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:09:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:09:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 14:15:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 14:15:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 14:15:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 14:15:23
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:09:13
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,49
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              1
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              6.1. Переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором перед Замовником не пізніше дати укладення (підписання) Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді застави, в валюті платежу – гривня у розмірі 5% від ціни Договору. 6.2. Вид забезпечення виконання договору – застава: сума коштів, які перераховуються на реєстраційний рахунок Замовника. У призначенні платежу обов’язково необхідно вказати: «Забезпечення виконання договору про закупівлю, ідентифікатор закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X, без ПДВ». 6.3. Переможець процедури закупівлі до моменту внесення забезпечення, зобов’язаний укласти із Замовником договір забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації. 6.4. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності переможця процедури закупівлі. 6.5. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. 6.6. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: • порушення переможцем процедури закупівлі строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; • порушення переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо якості робіт; • невиконання (неналежного виконання) умов договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі. 6.7. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 6.8. У разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії цього Договору у випадках передбачених законодавством, забезпечення виконання Договору має бути продовжено і надано до підписання відповідної додаткової угоди до цього Договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків або 20 відсотків від вартості договору про закупівлю , - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених пунктом 47 Особливостей; - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці; - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - монтаж, демонтаж споруд; - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - зварювальні роботи; - застосування мастик на бітумній основі. (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки. Формулювання назв вищезазначених видів робіт в дозволах, деклараціях може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документа (-ів), декларації).
              Документ
              У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю , - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки; - монтаж, демонтаж споруд; - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - зварювальні роботи; - застосування мастик на бітумній основі. (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки. Формулювання назв вищезазначених видів робіт в дозволах, деклараціях може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документа (-ів), декларації).
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-05-2025, 14:18:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 11.1. Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій***, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації, зокрема: - інформації про обладнання, матеріально-технічну базу учасника із зазначенням: його (їх) типу або моделі або марки; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). - інформації про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*). - інформації про наявність технологій, зокрема ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 11.2. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 11.1 пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт приймання-передачі, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або накладна, або акт приймання-передачі, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології є власністю субпідрядної організації/співвиконавця або залученими субпідрядною організацією/співвиконавцем, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації/співвиконавця). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про тип або модель або марку обладнання щодо яких вони підтверджують право власності або залучення. * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. *** Обов’язкова наявність в учасника або залучення* учасником або наявність у субпідрядної організації (співвиконавця) або залучення* субпідрядною організацією (співвиконавцем) такого обладнання, будівельних машин і механізмів: – не менше 1-го асфальтоукладача (або асфальтоукладальника); – не менше 1-го автомобiля самоскида (вантажопідйомністю не менше 3 т.); – не менше 1-го молотка вiдбiйного; – не менше 1-го віброплити або трамбівки; – не менше 1-го екскаватора одноковшовий дизельний на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3; – не менше 1-го бетонозмішувача (або бадді); – не менше 1-го інвертора зварювального (або установки для зварювання ручного або зварювального апарату або перетворювача зварювального); – не менше 1-го шурупокрута або дрилі-шурупократа; – не менше 1-ї кутової шліфмашини. 11.3. Сканкопію з оригіналу або копії діючої на дату розкриття тендерних пропозицій ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору, або ліцензійної картки) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір, або ліцензійна картка) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення* відповідного програмного комплексу.) 11.4. Враховуючи те, що в проектній документації запроектовано використання значного обсягу суміші асфальтобетонної, яка в подальшому буде постачатися замовнику, учасникам, для підтвердження своєї спроможності здійснити влаштування суміші асфальтобетонної, необхідно надати в складі пропозиції: - сканкопію діючого на дату розкриття тендерних пропозицій атестату виробництва, виданий на учасника торгів, та сканкопію діючого на дату розкриття тендерних пропозицій дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий на учасника торгів; або - сканкопію оригіналу або копії відповідного договору** (ів) купівлі-продажу (або придбання) сумiшi асфальтобетонної (в правочині повинно бути зазначено усі типи, марки сумiшi асфальтобетонної, що будуть застосовуватись учасником під час виконання робіт і які вказані ним в наданій в складі пропозиції відомості ресурсів до локального кошторису (або підсумковій відомості ресурсів)) разом з поданням сканкопії діючого на дату розкриття пропозицій атестату виробництва, виданого на суб’єкта господарювання з яким учасником укладено відповідний договір купівлі-продажу (або придбання) сумiшi асфальтобетонної.
              підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Дата архівування: 14-05-2025, 14:18:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 11.1. Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій***, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації, зокрема: - інформації про обладнання, матеріально-технічну базу учасника із зазначенням: його (їх) типу або моделі або марки; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). - інформації про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*). - інформації про наявність технологій, зокрема ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 11.2. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 11.1 пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт приймання-передачі, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або накладна, або акт приймання-передачі, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології є власністю субпідрядної організації/співвиконавця або залученими субпідрядною організацією/співвиконавцем, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації/співвиконавця). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про тип або модель або марку обладнання щодо яких вони підтверджують право власності або залучення. * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. *** Обов’язкова наявність в учасника або залучення* учасником або наявність у субпідрядної організації (співвиконавця) або залучення* субпідрядною організацією (співвиконавцем) такого обладнання, будівельних машин і механізмів: – не менше 1-го асфальтоукладача (або асфальтоукладальника); – не менше 1-го автомобiля самоскида (вантажопідйомністю не менше 3 т.); – не менше 1-го молотка вiдбiйного; – не менше 1-го віброплити або трамбівки; – не менше 1-го екскаватора одноковшовий дизельний на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3; – не менше 1-го бетонозмішувача (або бадді); – не менше 1-го інвертора зварювального (або установки для зварювання ручного або зварювального апарату або перетворювача зварювального); – не менше 1-го шурупокрута або дрилі-шурупократа; – не менше 1-ї кутової шліфмашини. 11.3. Сканкопію з оригіналу або копії діючої на дату розкриття тендерних пропозицій ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору, або ліцензійної картки) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір, або ліцензійна картка) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення* відповідного програмного комплексу.) 11.4. Враховуючи те, що в проектній документації запроектовано використання значного обсягу суміші асфальтобетонної, яка в подальшому буде постачатися замовнику, учасникам, для підтвердження своєї спроможності здійснити влаштування суміші асфальтобетонної, необхідно надати в складі пропозиції: - сканкопію діючого на дату розкриття тендерних пропозицій атестату виробництва, виданий на учасника торгів, та сканкопію діючого на дату розкриття тендерних пропозицій дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий на учасника торгів; або - сканкопію оригіналу або копії відповідного договору** (ів) купівлі-продажу (або придбання) сумiшi асфальтобетонної (в правочині повинно бути зазначено усі типи, марки сумiшi асфальтобетонної, що будуть застосовуватись учасником під час виконання робіт і які вказані ним в наданій в складі пропозиції відомості ресурсів до локального кошторису).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 12.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій)***, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації/співвиконавця та/або працівник працює з субпідрядною організацією/співвиконавцем за цивільно-правовою угодою). *** Обов’язкова наявність або залучення таких працівників: – не менше 1-го головного інженера, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням; – не менше 1-го виконавця робіт (або виконроба), який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням; – не менше 1-го інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (або кошторисна справа)). Інформація про зазначеного в довідці інженера-проектувальника (або кошторисника) повинна міститися в Реєстрі будівельної діяльності на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Зазначений інженер-проектувальник (або кошторисник) повинен мати чинний кваліфікаційний сертифікат, який надається учасником у складі його тендерної пропозиції; 12.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або наказу про прийняття; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 13.1. Сканкопію з оригіналу або копії не менше одного виконаного аналогічного1 за предметом закупівлі договору. 1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір [відповідно до якого учасник (один з учасників об’єднання учасників) виступав в якості генерального підрядника або підрядника (не субпідрядника)] на виконання робіт з поточного ремонту / капітального ремонту / нового будівництва / будівництва / реставрації / реконструкції У разі надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, у такому випадку учасник повинен надати відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. 13.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.13.1. п.13 Додатку 4 до тендерної документації (всіх актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) (і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3)) або всіх актів приймання-передачі виконаних робіт або всіх актів виконаних робіт). Відповідний(і) акт(и) повинен (і) містити посилання на номер договору
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція спортивного майданчика під багатофункціональний спортивний майданчик із штучним покриттям на території Смолінського ліцею № 2 Смолінської селищної ради за адресою: вул. Казакова, 42, селище Смоліне Новоукраїнського району Кіровоградської області. Коригування
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-04-2025, 16:17:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності фінансової спроможності , 14.1. сканкопія з оригіналу або копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії фінансової звітності малого підприємства (в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м)) або фінансової звітності мікропідприємства (в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії податкової декларації платника єдиного податку (або податкової декларації про майновий стан і доходи) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом. Надана учасником на виконання вимог п.14 Додатку 4 до тендерної документації фінансова звітність повинна свідчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2024 рік) у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості даної закупівлі
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ