Закупівлю оголошено - 29-04-2025, 15:18. Дата останніх змін - 29-07-2025, 16:20

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)»

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою:... Державна закупівля - UA-2025-04-29-008894-a «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)» від замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 4/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-29-008894-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-29-011252-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 15:18
по 05-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 15:18
по 08-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
753275
753 275 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 766,38 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37485490 Досьє YouControl
Контактна особа:Самойленко Євгенія Юріівна
Телефон:380442423706
E-mail:solomruo2423706@ukr.net
Місцезнаходження:
03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12
7



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021 № 244 щодо закупівлі «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)» та відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією розміщеною за номером: UA-2025-04-29-008894-a в електронній системі закупівель, було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)». Водночас, 06.06.2025 управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було отримано лист від ФОП БОЧКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ щодо прохання не враховувати надану розроблену проектно-кошторисну для проведення зазначеної закупівлі, у зв’язку з коригуванням розміру кошторисної заробітної плати в ПКД (вхідний № 108/31-960 від 06.06.2025). Оскільки період подачі пропозицій спливає 07-06-2025, 00:00 відкоригувати та затвердити нові розрахунки ПКД до зазначеного терміну неможливо. Так, для ефективного проведення закупівель, врахування коригування та з метою запобігання допущення порушень в сфері публічних закупівель та керуючись статтями 32, 10, Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.12.2021, № 244. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити закупівлю відкриті торги з особливостями «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)» відповідно до частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та частини 2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію по закупівлі UA-2025-04-29-008894-a.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-06-2025, 16:49

Період оскарження:

з 06-06-2025, 16:50 по 17-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — ...
753 275 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 19-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-07-2025 по 16-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пр. Червоної Калини, буд. 68, оф. 233, 02064, Сидоренко-Бєлкін Михайло
Остаточна пропозиція:
753 208,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-07-2025, 14:44
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-29-008894-a-c1
Номер договору:
161
Дата підписання договору:
25-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-07-2025 по 31-12-2025
753 208,90 UAH
Ціна договору
753 208,90 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
753 208,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-07-2025, 17:05:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
8
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг, для транспортних засобів/машин – лише свідоцтва про державну реєстрацію, тощо). З огляду на перелік робіт, будівельних машин і механізмів, передбачених у технічному завданні, згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасники повинні надати у пропозиції (на навантажувач, компресор, бурову установку) свідоцтва про реєстрацію таких машин/транспортних засобів та дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) усі зазначені машини, транспортні засоби. 1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Доказ:
Документ
02. МТБ.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці видані щодоУчасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або надати Наказ «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством», Протокол засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці, Карту умов праці професії (посади), Протокол досліджень шкідливих впливів, видані щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
Доказ:
Документ
03. Працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору.
Доказ:
Документ
04. Ан. договір.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 15:18:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено09-05-2025, 12:18:36
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено02-06-2025, 16:11:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено03-07-2025, 13:38:54
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 13:41:00
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено09-05-2025, 12:16:27
        Інший
        публічний Видалено02-06-2025, 16:10:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 13:38:02
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 15:16:50
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено29-04-2025, 15:16:50
                Тендерна документація
                публічний Видалено09-05-2025, 12:16:23
                Тендерна документація
                публічний Видалено02-06-2025, 16:10:50
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 13:38:14

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг, для транспортних засобів/машин – лише свідоцтва про державну реєстрацію, тощо). З огляду на перелік робіт, будівельних машин і механізмів, передбачених у технічному завданні, згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасники повинні надати у пропозиції (на навантажувач, компресор, бурову установку) свідоцтва про реєстрацію таких машин/транспортних засобів та дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) усі зазначені машини, транспортні засоби. 1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 12:17:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг, для транспортних засобів/машин – лише свідоцтва про державну реєстрацію, тощо). З огляду на перелік робіт, будівельних машин і механізмів, передбачених у технічному завданні, згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасники повинні надати у пропозиції (на навантажувач, компресор, бурову установку) свідоцтва про реєстрацію таких машин/транспортних засобів та дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтвержують можливість експлуатувати (застосовувати) усі зазначені машини, транспортні засоби. 1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
                  1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Дата архівування: 09-05-2025, 12:17:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , 1.1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.2. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці видані щодоУчасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або надати Наказ «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством», Протокол засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці, Карту умов праці професії (посади), Протокол досліджень шкідливих впливів, видані щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-05-2025, 12:17:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці видані щодоУчасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або надати Наказ «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для визначення права працівників на пільги та компетенції, передбачені чинним законодавством», Протокол засідання комісії по проведенню атестації робочих місць за умовами праці, Карту умов праці професії (посади), Протокол досліджень шкідливих впливів, видані щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
                  2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Дата архівування: 09-05-2025, 12:17:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромонтер охоронно пожежної сигналізації – з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом або свідоцтво або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Електромонтер, налагоджувальник, керівник робіт повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж та налаштування обладнання для захисту від потрапляння блискавки в СЗШ №174, за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 43)»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:18:04
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , 3.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір. 3.2. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, відгуку про повне виконання такого договору з посиланням на номер, дату та предмет аналогічного договору.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ