Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00
Відповідно до норм і положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 347 667,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 73 476,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 738,34 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії «Перспектива» Сквирської міської ради по вул.Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Лариси Приндюк (протокол №45/05/25 від «13» травня 2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та визначені у Додатку № 1 до тендерної документації. І. Згідно пункту 1.1. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Довідка довільної форми*, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт/надання послуг, в тому числі обов’язково повинна містити інформацію про наявність: Головного - інженера; Виконавця робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «інженера-будівельника»); Інженера-проектувальника чи інженера-кошторисника (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «інженера-будівельника».) На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність наступних кваліфікованих працівників: електрогазозварник – не менше 1-го працівника, техніка-будівельника – не менше 1-го працівника, слюсара-монтажника по приладам та апаратам автоматичного контролю регулювання і управління не менше 3-го розряду. Кількість працівників, що залучатимуться до виконання робіт, повинно бути не менше ніж 17 осіб, що підтверджуються учасником. На підтвердження наявності працівників відповідної спеціалізації чи спеціальності чи кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та (копії трудової книжки або виписки з трудової книжки) або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі працівників обов’язково повинні бути не менше 2-х працівників, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» та «Міське будівництво та господарство». Обов’язкова наявність працівника, який має освіту за напрямком «Будівництво» та який пройшов підвищення кваліфікації за напрямом навчання зі з'єднання поліпропіленових армованих скловолокном труб за допомогою поліфузійного зварювання (надається в складі тендерної пропозиції диплом чи свідоцтво про проходження такого навчання, яким буде підтверджено про володіння необхідними навичками для виконання зварювальних робіт з використанням зазначених технологій та матеріалів.). Обов’язково надати копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань охорони праці електрогазозварника з проходження навчання з Правил безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), Правил охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13), Правил охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів (НПАОП 28.0-1.35-14). Обов’язково надати копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань електрогазозварника з пожежної безпеки (Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об'єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті у посадових осіб і спеціалістів підприємств, за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій, яка погоджена з Державною службою України з надзвичайних ситуацій). Додатково надати документ, який підтверджує погодження програми навчання. ІІ. Згідно пункту 1.4. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступні документи: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник повинен надати: завірені копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації-інший документ, що посвідчує право власності ( обліку) - за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10, 11 про знаходження основних засобів, необоротних активів та інвентарні картки обліку основних засобів, які включені учасником до довідки, на балансі учасника; - якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені ( договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: 1) завірені копії або скановані копії оригіналів дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди ( лізингу) та інших ( договори, що посвідчують право користування на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); 2) завірені копії або скановані копії оригіналів актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів ( у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 3) завірені копії або скановані копії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів тощо, інший документ, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі чи перебування його на обліку. Обов'язкова наявність в учасника наступного обладнання, устаткуваання, транспортних засобів: не менше 1-го вантажного автомобілю; не менше 1-го навантажувачу; не менше 1-х-ї установки для зварювання; не менше 1-го газорізельного обладнання, не мене 1-го компресору, не менше 1-го паяльника труб, не менше 1-го фарборозпилювачу». Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власної або орендованої виробничої бази та офісного приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення та складського приміщення, із зазначенням інформації про їх адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). ІІІ. Згідно пункту 1.3. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності фінансової спроможності наступні документи: Оригінал довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" код ЄДРПОУ: 41809596 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії «Перспектива» Сквирської міської ради по вул.Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація», UA-2025-04-29-008876-a ● 2d45889b7e604e829da1f43ce9347bb6 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: І. Учасник надав довідку про наявність кваліфікованих працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з електробезпеки відповідно до встановлених правил та норм за Вих. №18/05/25/45 (далі - Довідка), яка містить розбіжності в інформації по працівникам та наданим підтверджуючим документам по ним. Учасником не надано на всіх працівників підтверджуючі документи про їх наявність в учасника; Учасником не надано всіх документів з охорони праці; ІІ. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за Вих.№18/05/25/30 від 18 травня 2025 року, яка не містить повної інформації, що вимагалась та містить розбіжності в наданих документах, що підтверджують наявність в учасника обладнання та транспортних засобів. Учасником не надано всіх документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання та транспортних засобів, що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за Вих.№18/05/25/30 від 18 травня 2025 року. ІІІ. Учасник не надав оригінал довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.