Закупівлю оголошено - 29-04-2025, 15:21. Дата останніх змін - 02-06-2025, 16:22

Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області" за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація"

Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківськ... Державна закупівля - UA-2025-04-29-008876-a Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області" за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація" від замовника Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради від 4/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-29-008876-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-29-009693-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 15:21
по 16-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 15:21
по 19-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00

Відповідно до норм і положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7347667.8
7 347 667,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:73 476,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:36 738,34 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
ЄДРПОУ:44153671 Досьє YouControl
Контактна особа:Приндюк Лариса Миколаївна
Телефон:+380456853605
E-mail:1020vkb@ukr.net
Місцезнаходження:
09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт системи опа ...
7 347 667,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"

1
робота
09001 Україна Київська область м. Сквира Відповідно тендерної документації
по 30-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ФАСТІВСЬКА , будинок 23, офіс 703, 09100, Віталій Сиряєв
Остаточна пропозиція:
7 296 430,93 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 14:35
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 19:30:10
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії «Перспектива» Сквирської міської ради по вул.Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Лариси Приндюк (протокол №45/05/25 від «13» травня 2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та визначені у Додатку № 1 до тендерної документації. І. Згідно пункту 1.1. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Довідка довільної форми*, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт/надання послуг, в тому числі обов’язково повинна містити інформацію про наявність: Головного - інженера; Виконавця робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «інженера-будівельника»); Інженера-проектувальника чи інженера-кошторисника (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «інженера-будівельника».) На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність наступних кваліфікованих працівників: електрогазозварник – не менше 1-го працівника, техніка-будівельника – не менше 1-го працівника, слюсара-монтажника по приладам та апаратам автоматичного контролю регулювання і управління не менше 3-го розряду. Кількість працівників, що залучатимуться до виконання робіт, повинно бути не менше ніж 17 осіб, що підтверджуються учасником. На підтвердження наявності працівників відповідної спеціалізації чи спеціальності чи кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та (копії трудової книжки або виписки з трудової книжки) або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі працівників обов’язково повинні бути не менше 2-х працівників, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» та «Міське будівництво та господарство». Обов’язкова наявність працівника, який має освіту за напрямком «Будівництво» та який пройшов підвищення кваліфікації за напрямом навчання зі з'єднання поліпропіленових армованих скловолокном труб за допомогою поліфузійного зварювання (надається в складі тендерної пропозиції диплом чи свідоцтво про проходження такого навчання, яким буде підтверджено про володіння необхідними навичками для виконання зварювальних робіт з використанням зазначених технологій та матеріалів.). Обов’язково надати копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань охорони праці електрогазозварника з проходження навчання з Правил безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), Правил охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13), Правил охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів (НПАОП 28.0-1.35-14). Обов’язково надати копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань електрогазозварника з пожежної безпеки (Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об'єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті у посадових осіб і спеціалістів підприємств, за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій, яка погоджена з Державною службою України з надзвичайних ситуацій). Додатково надати документ, який підтверджує погодження програми навчання. ІІ. Згідно пункту 1.4. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступні документи: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник повинен надати: завірені копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації-інший документ, що посвідчує право власності ( обліку) - за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10, 11 про знаходження основних засобів, необоротних активів та інвентарні картки обліку основних засобів, які включені учасником до довідки, на балансі учасника; - якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені ( договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: 1) завірені копії або скановані копії оригіналів дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди ( лізингу) та інших ( договори, що посвідчують право користування на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); 2) завірені копії або скановані копії оригіналів актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів ( у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 3) завірені копії або скановані копії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів тощо, інший документ, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі чи перебування його на обліку. Обов'язкова наявність в учасника наступного обладнання, устаткуваання, транспортних засобів: не менше 1-го вантажного автомобілю; не менше 1-го навантажувачу; не менше 1-х-ї установки для зварювання; не менше 1-го газорізельного обладнання, не мене 1-го компресору, не менше 1-го паяльника труб, не менше 1-го фарборозпилювачу». Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власної або орендованої виробничої бази та офісного приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення та складського приміщення, із зазначенням інформації про їх адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). ІІІ. Згідно пункту 1.3. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності фінансової спроможності наступні документи: Оригінал довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" код ЄДРПОУ: 41809596 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії «Перспектива» Сквирської міської ради по вул.Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-28:2010, ДБН В.2.5-67:2013, ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація», UA-2025-04-29-008876-a ● 2d45889b7e604e829da1f43ce9347bb6 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: І. Учасник надав довідку про наявність кваліфікованих працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з електробезпеки відповідно до встановлених правил та норм за Вих. №18/05/25/45 (далі - Довідка), яка містить розбіжності в інформації по працівникам та наданим підтверджуючим документам по ним. Учасником не надано на всіх працівників підтверджуючі документи про їх наявність в учасника; Учасником не надано всіх документів з охорони праці; ІІ. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за Вих.№18/05/25/30 від 18 травня 2025 року, яка не містить повної інформації, що вимагалась та містить розбіжності в наданих документах, що підтверджують наявність в учасника обладнання та транспортних засобів. Учасником не надано всіх документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання та транспортних засобів, що зазначені в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за Вих.№18/05/25/30 від 18 травня 2025 року. ІІІ. Учасник не надав оригінал довідки (або нотаріально завірену копію) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів дійсну на момент подання. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 19:30:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-29-008876-a-c1
Номер договору:
28/06/25
Дата підписання договору:
02-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-06-2025 по 31-12-2025
7 296 430,93 UAH
Ціна договору
6 080 359,11 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 296 430,93 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-05-2025, 23:45:36
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Страхова гарантія.rar, Забезпечення тендерної пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Довідка Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
В складі пропозиції Учасник надає довідку довільної форми, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
В складі пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну звітність за останні чотири роки у періоді з 2021-2024 роки, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 15:22:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:42:12
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 15:15:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:32:43
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:32:43
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 15:15:53
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 15:15:53
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Страхова гарантія, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції.,
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення тендерної пропозиції , Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 36 738 грн. 34 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, якщо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного документу банку щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: 09001, Україна, Київська область, Білоцерківський район, місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, буд. 28; Код ЄДРПОУ: 44153671. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: 628201720344241027100150875 в ГУДКСУ м. Київ. В складі пропозиції має міститися лист від Гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання Договору про закупівлю , Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: ВІДДІЛУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана страхова гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). В наданій страховій гарантії обов’язкове зазначення інформації, що підтверджує обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування». Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір є обов’язковим, якщо текст «страхової гарантії» містить посилання на страховий договір. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: 09001, Україна, Київська область, Білоцерківський район, місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, буд. 28; Код ЄДРПОУ: 44153671. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строків виконання більше ніж на десять календарних днів або невиконання робіт; за виконання робіт всупереч вимогам стандартів, технічного завдання, технічних умов чи умов Договору про закупівлю; за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт; за порушення умов виконання робіт. - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю; Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - В складі пропозиції Учасник надає довідку довільної форми, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - В складі пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт системи опалення у будівлі Сквирської гімназії "Перспектива" Сквирської міської ради по вул. Соборна, 32 в м. Сквира, Білоцерківського району, Київської області"
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну звітність за останні чотири роки у періоді з 2021-2024 роки, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 15:15:51
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ