Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 17:43. Дата останніх змін - 12-06-2025, 11:46

«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».

«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КН... Державна закупівля - UA-2025-04-28-011531-a «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-011531-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-28-008257-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 17:43
по 10-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 17:43
по 13-05-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-05-2025, 11:31
по 14-05-2025, 11:54

Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
30415588.8
30 415 588,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:152 077,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
ЄДРПОУ:44625774 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Деренівська
Телефон:+380322385880
E-mail:maria8135@ukr.net
Місцезнаходження:
79013, Україна, Львівська область,м. Львів, вул Коновальця, 26
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт 2-го повер ...
30 415 588,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-05-2025, 11:31
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».

1
робота
79013 Україна Львівська область Львів вул. Героїв УПА, 35
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-06-2025 по 11-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, смт Куликів, , , Павленко Тетяна Євгенівна
Остаточна пропозиція:
29 686 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 838 576,92 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-06-2025, 11:18
Період подачі оскарження:
по 12-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-06-25, 13:53:11
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно вимог Додатку №1 до Тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б. Учасник при поданні документів відступив від форми Таблиці Б, оскільки в другій колонці згідно форми повинні були бути зазначеними ім’я ПРІЗВИЩЕ., учасник змінив назву колонки та зазначив в ній ПІП. 2. Згідно п. 2.4. Додатку №1 На підтвердження наявності працівників надати штатний розпис. Учасником в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено працівників згідно пунктів 3, 6, , однак в штатному розписі таких посад не міститься. Також згідно наданої довідки вказано 6 монтажників систем утеплення будівель, а згідно штатного розпису їх 5. 3. Згідно п. 9.5. Розділу 3 Додатку №1 д Тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Учасником надано банківську гарантію, однак банк відступив від форми яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 в тому числі в частині заміни найменувань поняття принципал на учасник. 4. Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів(не менше двох), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. Учасником подано як аналогічний договір №26 від 17 .01.2023 року. Однак, згідно інформації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-23-019264-a 31 грудня 2024 року укладено додаткову угоду якою продовжено строк дії договору до кінця 2025 року. Відтак даний договір не відповідає критерію повністю виконаний. Учасником в поданій довідці про виконання аналогічних договорів вказано договір №481 від 06.12.2022 ро та вказано ціну договору 25177022.37, тоді як згідно положень договору ціна договору складає - 29 787 469,42 5. Згідно вимог розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації : Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежобезпечних зонах; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - верхолазні роботи та промисловий альпінізм. В поданих учасником документах не міститься інформації щодо реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та промисловий альпінізм. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати штатний розпис 2.3. Привести у відповідність формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. та надати Банківську гарантію. 2.4. надати аналогічний договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. надати Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г». Кожен відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Надати Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка/довідки форми КБ-3). Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно виправленої інформації та вказаних зауважень. 2.5. Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, РЕКОНСТРУКЦІЯ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКУВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ верхолазні роботи ТА ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-06-25, 13:53:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-28-011531-a-b1
Номер договору:
200-Б
Дата підписання договору:
12-06-2025, 11:45
Строк дії договору:
з 12-06-2025 по 31-12-2025
29 686 000 UAH
Ціна договору
24 738 333,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 12-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, Природна,5б/20, 79044, Іванишин Христина Тарасівна
Остаточна пропозиція:
29 643 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 795 196 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 21-05-25, 17:45:46
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». , поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" У зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-05-25, 17:45:34
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у даній довідці Учасник зазначає невірну дату договору про оренду вантажного автотранспорту, що свідчить про невідповідність . 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. п до тендерної на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає довідку згідно до визначеної замовником форми. Учасники повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залученні до виконання робіт. На підтвердження наявності працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників; - або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника). Здійснивши перевірку наданих документів встановлено, що учасник у п.6 та п.7 довідки не зазначає посади на яких працівники перебувають на підставі суміщення, відповідно до наданих сканованих копій наказів, що свідчить про невідповідність та необхідність привести документи до виявлених зауважень. 1.3. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 п.9 Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 9.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 9.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. Перевіривши наданні Учасником документи, було виявлено, що зміст банківської гарантії не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме звертаємо увагу Учасника на зміст гарантії у п. 3-4. « 3) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей); ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі 4) (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру…..», «2) укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); учасником, який став переможцем 3) до закінчення строку її подання; відкликання принципалом тендерної пропозиції…». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до виявлених зауважень у п.1.3 повідомлення. 2.2. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність працівників відповілної кваліфікації, з інформацією відповідно до виявлених зауважень у п. 1.2. повідомлення. 2.3. Привести документи у відповідність та надати забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-05-25, 17:45:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
29 643 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 795 196 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 20:25:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.49
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
29 686 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 838 576,92 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "Юва Енерджі",ПП «Комплекс Безпека Сервіс», ТОВ "Компанія "Нова Оселя"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 11:31:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.49
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 17:44:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 17:43:27
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 17:43:27
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 17:43:27
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  4. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  8. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  9.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 9.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. 9.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 17:43:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ