Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 415 588,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 152 077,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" |
| ЄДРПОУ: | 44625774 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Деренівська |
| Телефон: | +380322385880 |
| E-mail: | maria8135@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,м. Львів, вул Коновальця, 26 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно вимог Додатку №1 до Тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б. Учасник при поданні документів відступив від форми Таблиці Б, оскільки в другій колонці згідно форми повинні були бути зазначеними ім’я ПРІЗВИЩЕ., учасник змінив назву колонки та зазначив в ній ПІП. 2. Згідно п. 2.4. Додатку №1 На підтвердження наявності працівників надати штатний розпис. Учасником в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено працівників згідно пунктів 3, 6, , однак в штатному розписі таких посад не міститься. Також згідно наданої довідки вказано 6 монтажників систем утеплення будівель, а згідно штатного розпису їх 5. 3. Згідно п. 9.5. Розділу 3 Додатку №1 д Тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Учасником надано банківську гарантію, однак банк відступив від форми яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 в тому числі в частині заміни найменувань поняття принципал на учасник. 4. Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів(не менше двох), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. Учасником подано як аналогічний договір №26 від 17 .01.2023 року. Однак, згідно інформації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-23-019264-a 31 грудня 2024 року укладено додаткову угоду якою продовжено строк дії договору до кінця 2025 року. Відтак даний договір не відповідає критерію повністю виконаний. Учасником в поданій довідці про виконання аналогічних договорів вказано договір №481 від 06.12.2022 ро та вказано ціну договору 25177022.37, тоді як згідно положень договору ціна договору складає - 29 787 469,42 5. Згідно вимог розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації : Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежобезпечних зонах; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - верхолазні роботи та промисловий альпінізм. В поданих учасником документах не міститься інформації щодо реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та промисловий альпінізм. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Привести у відповідність згідно виявлених зауважень та надати штатний розпис 2.3. Привести у відповідність формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. та надати Банківську гарантію. 2.4. надати аналогічний договір, подібний за змістом та правовою природою на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування. надати Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г». Кожен відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Надати Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка/довідки форми КБ-3). Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно виправленої інформації та вказаних зауважень. 2.5. Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, РЕКОНСТРУКЦІЯ МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, УСТАТКУВАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ верхолазні роботи ТА ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником по закупівлі «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». , поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" У зв’язку з великою кількістю документів, інформації які необхідно розглянути, складністю предмета закупівлі виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у даній довідці Учасник зазначає невірну дату договору про оренду вантажного автотранспорту, що свідчить про невідповідність . 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. п до тендерної на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає довідку згідно до визначеної замовником форми. Учасники повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залученні до виконання робіт. На підтвердження наявності працівників Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників; - або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника). Здійснивши перевірку наданих документів встановлено, що учасник у п.6 та п.7 довідки не зазначає посади на яких працівники перебувають на підставі суміщення, відповідно до наданих сканованих копій наказів, що свідчить про невідповідність та необхідність привести документи до виявлених зауважень. 1.3. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 п.9 Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 9.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 9.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. Перевіривши наданні Учасником документи, було виявлено, що зміст банківської гарантії не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме звертаємо увагу Учасника на зміст гарантії у п. 3-4. « 3) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей); ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі 4) (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру…..», «2) укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); учасником, який став переможцем 3) до закінчення строку її подання; відкликання принципалом тендерної пропозиції…». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до виявлених зауважень у п.1.3 повідомлення. 2.2. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність працівників відповілної кваліфікації, з інформацією відповідно до виявлених зауважень у п. 1.2. повідомлення. 2.3. Привести документи у відповідність та надати забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.