| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 568 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 405,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 10 200 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
| ЄДРПОУ: | 14317108 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Сігалов |
| Телефон: | +380442561070 |
| E-mail: | o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. 1.1.Надана у складі пропозиції учасника ФОП «ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ» довідка складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази, а також документи, що підтверджують право власності (документ, що підтверджує взяття на баланс) на обладнання зазначене в довідці, містить невідповідності, а саме: - в довідці про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази міститься інформація про наявність інструменту «Набір гайкових ключів двосторонніх відкритих розмір від 10 мм до 20 мм – 2 комплекти», натомість в оборотно-сальдовій відомості відсутня такий набір, але наявний інший «Набір гайкових ключів двосторонніх відкритих розмір від 10 мм до 24 мм – 2 комплекти»; 1.2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази; - підстави використання такого майна; - наявну кількість. У разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження наявності на балансі) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, оновлену довідку у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази або оновлену оборотно-сальдову відомість, з метою підтвердження наявності на балансі ФОП «ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ» всього зазначеного власного обладнання та матеріально-технічної бази. 2.1. Учасник у складі своєї пропозиції не надав наступні документи, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: -Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; -Гарантійний лист від Учасника, про те, що якість матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання; -Гарантійний лист про те, що всі витрати пов’язані з обміну документами з метою укладення договору, а також витрати з доставки, навантаження та розвантаження товару на склад Замовника здійснюються за рахунок Учасника. 2.2. Відповідно до пунктів 5,11 та 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати відповідні Гарантійні листи. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, наступні документи: -Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; -Гарантійний лист від Учасника, про те, що якість матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання; -Гарантійний лист про те, що всі витрати пов’язані з обміну документами з метою укладення договору, а також витрати з доставки, навантаження та розвантаження товару на склад Замовника здійснюються за рахунок Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.