Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 16:03. Дата останніх змін - 16-05-2025, 10:57

код за ДК 021:2015 - 45330000-9, водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арматури за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, адміністративна будівля № 2)

код за ДК 021:2015 - 45330000-9, водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арма... Державна закупівля - UA-2025-04-28-009835-a код за ДК 021:2015 - 45330000-9, водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арматури за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, адміністративна будівля № 2) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-009835-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 16:03
по 02-05-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 12:00
по 07-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
340568
340 568 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 405,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 200 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Сігалов
Телефон:+380442561070
E-mail:o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту по ...
340 568 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арматури за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, адміністративна будівля № 2

1
послуга
Україна
по 25-09-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ "   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-05-2025 по 15-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ревуцького, будинок 5, квартира 401, 02175, Вадим Онойченко
Остаточна пропозиція:
320 064,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-05-2025, 11:34

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-05-25, 16:33:47
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. 1.1.Надана у складі пропозиції учасника ФОП «ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ» довідка складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази, а також документи, що підтверджують право власності (документ, що підтверджує взяття на баланс) на обладнання зазначене в довідці, містить невідповідності, а саме: - в довідці про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази міститься інформація про наявність інструменту «Набір гайкових ключів двосторонніх відкритих розмір від 10 мм до 20 мм – 2 комплекти», натомість в оборотно-сальдовій відомості відсутня такий набір, але наявний інший «Набір гайкових ключів двосторонніх відкритих розмір від 10 мм до 24 мм – 2 комплекти»; 1.2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази; - підстави використання такого майна; - наявну кількість. У разі, якщо учасник закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження наявності на балансі) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, оновлену довідку у довільній формі, про наявність спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази або оновлену оборотно-сальдову відомість, з метою підтвердження наявності на балансі ФОП «ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ» всього зазначеного власного обладнання та матеріально-технічної бази. 2.1. Учасник у складі своєї пропозиції не надав наступні документи, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: -Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; -Гарантійний лист від Учасника, про те, що якість матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання; -Гарантійний лист про те, що всі витрати пов’язані з обміну документами з метою укладення договору, а також витрати з доставки, навантаження та розвантаження товару на склад Замовника здійснюються за рахунок Учасника. 2.2. Відповідно до пунктів 5,11 та 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати відповідні Гарантійні листи. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, наступні документи: -Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; -Гарантійний лист від Учасника, про те, що якість матеріалів, обладнання і комплектуючих виробів, конструкцій і систем, які застосовуються для надання послуг, будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання; -Гарантійний лист про те, що всі витрати пов’язані з обміну документами з метою укладення договору, а також витрати з доставки, навантаження та розвантаження товару на склад Замовника здійснюються за рахунок Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-05-25, 16:33:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-28-009835-a-c1
Номер договору:
399
Дата підписання договору:
15-05-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 31-12-2025
320 064,90 UAH
Ціна договору
320 064,90 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ОНОЙЧЕНКО ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
320 064,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-05-2025, 08:09:25
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 16:04:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 16:03:32
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 16:03:32
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арматури за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, адміністративна будівля № 2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 10 200,00 (десять тисяч двісті) грн. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 16:03:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту пожежного водопроводу, з заміною запірної арматури за адресою: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, адміністративна будівля № 2
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 16:03:31
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 16:03:31
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 16:03:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ