Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 227 466,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 274,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
| ЄДРПОУ: | 00130850 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Загорулько |
| Телефон: | +380564990174 |
| E-mail: | zagorulko@tec.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТРАНС КР» відсутній документ, який вимагалось Замовником на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, а саме чинні на момент подання пропозиції поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власника наземного транспортного засобу, що буде надаватись в прокат. 1.2. На підтвердження інформації про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, Учасником надано договір оренди №12-24-01 від 02.12.2024 на техніку DOOSAN DX 225 LC, VOLVO BL71 та VOLVO BL61В, свідоцтва про реєстрацію техніки DOOSAN DX 225 LC, VOLVO BL71 та VOLVO BL61В та довідку з переліком наявної техніки DOOSAN DX 225 LC та VOLVO BL71, машина VOLVO BL61В не зазначається в довідці. Свідоцтво серія ЕЕ №076720 від 14.06.2017 надано на екскаватор гусеничний, що не є екскаватором– навантажувачем на автомобільному (колісному) шасі, 1.3. На вимогу вимогу пп..1.1.1 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надано довідку, в я кій в стовпчику 7 відсутня інформація про серію свідоцтва про реєстрацію машин. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. На вимогу пп..1.1.5 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надаються Чинні на момент подання пропозиції поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власника наземного транспортного засобу, що буде надаватись в прокат. Гарантійний лист про подовження строку дії полісів або оформлення нових, якщо термін дії полісів закінчується раніше строку дії договору. 2.2. На вимогу пп..1.1.1 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надається Довідка за формою яку наведено у продовженні І Додатку ІІ до тендерної документації про наявність техніки, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі. На вимогу пп..1.1.2 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, на орендовану техніку Учасником додатково надається скан-копія договору оренди (найму/прокату) та договір суборенди (при наявності таких відносин). Зазначений договір повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозицій. У разі якщо строк дії договору оренди (найму/прокату) менше за строк надання послуг, Учасник обов’язково надає лист-гарантію щодо пролонгації На вимогу пп..1.1.3 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надається на кожну наявну одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію техніки, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України. 2.3. На вимогу пп..1.1.1 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надається Довідка за формою яку наведено у продовженні І Додатку ІІ до тендерної документації про наявність техніки, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документ/ти, визначені вимогою 1.1.5 п.1. Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Надати документ/ти у відповідності до виявлених невідповідностей на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3.3. Надати довідку у відповідності до виявлених Замовником невідповідностей.
1. Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДИВОБУД» відсутній документ що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів, а саме копія протоколу засновників або наказ про призначення, або довіренність (доручення), або будь-який інший документ. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. На вимогу пп.3.1. п.3. Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником надається копія протоколу засновників або наказ про призначення, або довіренність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документ/ти, зазначені вимогою пп.3.1 п.3 Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.