Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 13:05. Дата останніх змін - 15-05-2025, 15:44

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)... Державна закупівля - UA-2025-04-28-005550-a Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-005550-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-28-006537-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 13:05
по 02-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2025, 15:00
по 07-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
98000
98 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:980 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:980 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Контактна особа:Галушко Валентина
Телефон:380633409477
E-mail:greenpin101@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Усунення аварій в житловому фо ...
98 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро пров. Штабний, буд.1
по 15-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 13:05:48
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП "САМОЙЛОВА ІННА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 07-05-2025 по 15-05-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Автотранспортна, будинок 29 Б, 49033, Інна САМОЙЛОВА
      Остаточна пропозиція:
      97 500 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      07-05-2025, 11:55
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-04-28-005550-a-a1
      Номер договору:
      407
      Дата підписання договору:
      15-05-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 15-05-2025 по 31-12-2025
      97 500 UAH
      Ціна договору
      97 500 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП "САМОЙЛОВА ІННА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      97 500 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      05-05-2025, 20:30:26
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      1
      Доказ:
      Документ
      Банківська гарантія Г.2025.1434-30.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Доказ:
      Документ
      Диплом Назаркін С.М електрика.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      Доказ:
      Документ
      ЦПХ договір Миколайчук 2025р.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      Доказ:
      Документ
      ЦПХ договір Назаркін 2025р.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      Доказ:
      Документ
      ЦПХ договір Чуйко 2025р.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      Доказ:
      Документ
      15. Додаток 5 Довідка працівники.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      Доказ:
      Документ
      16. Довідка про субпідряд.pdf, Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Доказ:
      Документ
      23. Довідка досвід.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій
      Доказ:
      Документ
      Аналогічний Договір 1265.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій
      3. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Наявність фінансової спроможності
      Доказ:
      Документ
      F0103309_ІІІ_група__Квартал_Податкова_декларація_платника_єдиного.pdf, Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього
      Доказ:
      Документ
      КВИТ 2 САМОЙЛОВА И.rtf, Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього
      Доказ:
      Документ
      Самойлова И.- звіт за 2024 рік.pdf, Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 13:05:52
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 13:05:48
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 13:05:48
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 13:05:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 980,00 грн (1% від очікуваної вартості) на Реквізити : Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 13:05:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників , Довідка за формою Додатку 5 до оголошення. Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей, з них обов’язково одного інженера електрика, з вищою освітою. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 13:05:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій
                  3. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт електромереж у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд.1)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 13:05:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього , Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ